www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!

Profity en 3C+ vormen samen de meest complete ERP- en Planningsoplossing voor Prefab Betonbedrijven

Rijssen / Ommen, 12 december 2016

Profity B.V., ontwikkelaar van ERP-software voor projectmatig werkende productiebedrijven, heeft 3C+ Automatisering B.V., ontwikkelaar van planningssoftware voor prefab betonproductiebedrijven, overgenomen.

De combinatie van Profity ERP en 3Cprefab+ vormen samen een unieke software-oplossing voor prefab betonproductiebedrijven.  Met 3Cprefab+ haalt Profity bovendien een krachtige oplossing in huis voor de planning van productie, vrachten en expeditie voor dak-, wand, gevel- en staalbouw. Deze oplossing zal vanaf heden door het leven gaan als Profity Prefab.

Bijzonder aan de combinatie van Profity ERP en Profity Prefab is het gebruik van BIM-informatie als input voor het productieproces. Naast specifieke koppelingen met Tekla Structures van Trimble, Allplan van Nemetschek  en Revit van Autodesk al dan niet met behulp van het IFC-uitwisselformaat.

Jan Vogelzang, directeur 3C+ Automatisering B.V.: “Onze klanten kregen in de afgelopen jaren steeds meer behoefte aan een automatiseringsoplossing die niet alleen de fabrieksplanning ondersteunt maar het gehele bedrijfsproces: vanaf aanvraag tot en met facturering en financiële administratie. De combinatie van Profity ERP en Profity Prefab vormt zowel in de breedte als de diepte naar mijn inschatting de meest complete oplossing voor de prefab betonindustrie”.

Henk Jan, managing director Profity B.V.: “Al jaren hebben we een bijzonder complete ERP-oplossing voor projectmatig werkende productiebedrijven. Maar op het gebied van fabrieksplanning en specifiek op het gebied van elementenplanning hebben onze klanten behoefte aan een oplossing die niet alleen in de theorie maar ook in de praktijk echt werkt: fabrieksplanning op elementniveau is één van de moeilijkst te automatiseren processen. 3C+ heeft op dit gebied haar sporen verdiend. We zijn daarom bijzonder blij met het samengaan van onze organisaties en producten. Niet alleen onze klanten in de prefab betonproductie maar ook onze klanten in de dak-, wand-, gevel- en staalbouw gaan hiervan veel gemak krijgen”.

Over Profity B.V. (www.profity.nl)
Profity B.V. ontwikkelt, implementeert en ondersteunt standaard software voor projectmatig werkende productiebedrijven. Profity ERP-gebruikers hebben meer grip op hun projecten.

Over 3C+ Automatisering B.V. (www.3cplus.nl)
3C+ Automatisering B.V. ontwikkelt, implementeert en ondersteunt standaard- en maatwerk-software voor met name productie-, vracht- en transportplanning bij prefab betonproductiebedrijven en andere projectmatig werkende productiebedrijven.

Voor meer informatie over dit persbericht:
Marijn Schouten
e-mail: mschouten@profity.nl