www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Rollei komt met camerarugzakken en -tassen voor elk fotoavontuur

Eindhoven, 12 december 2016Rollei, leverancier van fotografieproducten ontwikkelt vijf nieuwe camerarugzakken en –tassen. Voor fotografen is het een bekend probleem: de camera, objectieven, het statief en andere toebehoren moeten veilig opgeborgen en vervoerd worden. Rollei brengt camerarugzakken uit met een capaciteit van 10, 35, 45 of 60 liter en een cameratas met een capaciteit van 10 liter.

Rollei Outdoor camerarugzak 60 L
De Rollei Outdoor camerarugzak 60 L biedt de meeste ruimte voor fotografietoebehoren. De rugzak heeft acht vakken en biedt ruimte voor twee spiegelreflexcamera’s, acht objectieven, een statief, een flitser en een laptop van 17 inch. In het onderste deel van de rugzak is een afzonderlijke cameratas geïntegreerd. Omdat elke foto-uitrusting anders is, kan het cameravak dankzij de flexibele compartimenten naar behoefte ingedeeld worden. Voor een goede bescherming zijn beide hoofdcompartimenten voorzien van aantrekriemen met sluitingen. De rugzak biedt ook flexibiliteit in de vorm van een in grootte verstelbare statiefhaak en een compartiment voor de statiefpoten aan de zijkant. De in hoogte verstelbare schouderkussens en gevoerde heupriem met kleine opbergvakjes zorgen voor draagcomfort en vergemakkelijken het vervoer van zware fotoaccessoires. Een houder voor een zonnebril en verstelbare riemlussen bieden bevestigingsmogelijkheden voor meer apparatuur, zoals isolatiematten, jassen en andere items die van pas komen. De rugzak heeft een hoogwaardige afwerking. Dit zie je terug in de met rubber beklede ritssluitingen. De camerarugzak is verkrijgbaar voor een adviesprijs van €299,99.

Rollei Outdoor camerarugzak 45 L en 35 L
De Rollei Outdoor camerarugzak 45 L en de Rollei Outdoor camerarugzak 35 L bieden naast een spiegelreflexcamera, twee objectieven, een flitser en een statief, ruimte voor een laptop. De rugzakken met elk zes compartimenten zijn geschikt als handbagage. Een cameracompartiment welke opent aan de rugzijde zorgt voor een veilige opslag van de camera. De ademende voering op de rug en op de heup- en borstriem zorgen voor draagcomfort. De bevestigingsogen op de schouderriem bieden ruimte voor extra accessoires. De Rollei Outdoor camerarugzak 45 L is verkrijgbaar voor een adviesprijs van €99,99 en de Rollei Outdoor camerarugzak 35 L voor een adviesprijs van €79,99.

Rollei Outdoor camerarugzak 10 L
De Rollei Outdoor camerarugzak 10 L is geschikt voor fotografen die een basisuitrusting nodig hebben. De rugzak biedt met twee vakken ruimte voor een spiegelreflexcamera, drie objectieven en een flitser. De statiefpoten worden daarbij afzonderlijk opgeborgen. Het cameracompartiment aan de rugzijde kan flexibel ingedeeld worden. De Rollei Outdoor camerarugzak 10 L is verkrijgbaar voor een adviesprijs van €49,99.

Rollei Outdoor fototas 10 L
De Rollei Outdoor fototas 10 L is een metgezel voor iedereen die naast een koffer nog afzonderlijk cameratoebehoren wil meenemen. Het hoofdcompartiment biedt ruimte voor een spiegelreflexcamera, drie objectieven, een flitser en een 13 inch laptop of tablet. De fototas biedt ook ruimte voor extra toebehoren en kan in de diepte met circa zes centimeter gereduceerd worden. De schouderriem zorgt ervoor dat de tas comfortabel over de schouder gedragen kan worden. Door de dubbele wand aan de rugzijde kan de tas eenvoudig bevestigd worden aan een koffer en is op die manier makkelijk te vervoeren. De Rollei Outdoor fototas10 L is verkrijgbaar voor een adviesprijs van €49,99.

Voor fotografen die weer en wind trotseren, wordt bij zowel de camerarugzakken als de fototas een regenhoes meegeleverd. Alle producten zijn per direct verkrijgbaar. Meer informatie te vinden via: https://www.rollei.com/products/photo-accessories/camera-backpacks-camera-bags/

--------

Noot voor de redactie: Bijgevoegd vindt u beeldmateriaal op hoge resolutie van de Rollei Outdoor camerarugzakken en – tassen.

Over Rollei:
Het van oorsprong Duitse Rollei is opgericht in 1920 en heeft als doelstelling om fotografie voor iedereen toegankelijk te maken. Rollei is al meer dan 90 jaar een autoriteit op de fotografiemarkt en is momenteel actief in meer dan 20 landen in Europa. Rollei claimde haar wereldwijde reputatie als fabrikant van hoogwaardige camera’s met de twin-lens Rolleiflex. Het huidige assortiment bevat digitale camera’s, actioncams, camcorders, selfie accessoires en professionele fotografische accessoires zoals statieven, camera banden en filtersystemen. Voor meer informatie: http://www.rollei.com/

Meer informatie:
Marcommit