www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

NETGEAR introduceert nieuwe Nighthawk Router met AC2300 Wifi

Gouda, 8 december 2016 — NETGEAR lanceert een nieuwe Nighthawk® AC2300 Smart Wifi Router (R7000P). Deze beschikt over alle functionaliteiten van de oorspronkelijke Nighthawk, en voegt daar AC2300 wifi en MU-MIMO-technologie aan toe, zodat gebruikers snel naar meerdere devices tegelijk kunnen streamen. De Nighthawk AC2300 beschikt over Beamforming+, ingebouwde krachtige versterkers en externe antennes voor betere prestaties dan de vorige generatie Nighthawk AC1900 Smart Wifi Router (R7000). Benader en bedien je router op afstand met functionaliteiten als NETGEAR genie® remote access, ReadyCLOUD®, OpenVPN®, en de Kwilt™ app. Met de nieuwe NETGEAR Up app zijn gebruikers binnen enkele minuten online: daarmee installeren gebruikers de router vanaf zowel Android als iOS.

“Onze oorspronkelijke Nighthawk Smart Wifi Router werd door PC Magazine uitgeroepen tot Editor’s Choice voor de snelle doorvoer, het uitstekende bereik, en de goede QoS – stuk voor stuk zaken die gebruikers ook op onze Nighthawk AC2300 aantreffen”, zegt Sandeep Harpalani, senior director product marketing Home Consumer Products bij NETGEAR. “Oude Wireless-N wifirouters kunnen de gelijktijdige streaming, die in het gemiddelde huishouden de norm is geworden, niet meer aan. De nieuwe Nighthawk is een grote stap voorwaarts als het gaat om snelheid en mogelijkheden, maar blijft betaalbaar. Doe het hele gezin een plezier, en begin het nieuwe jaar goed met een nieuw en beter thuisnetwerk.”

Belangrijkste functionaliteiten van de Nighthawk R7000P
  • AC2300 Wifi zorgt voor 1625+600 Mbps* wifisnelheden op 802.11ac wifi
  • Multi-User MIMO (MU-MIMO) voor gelijktijdige streaming naar meerdere devices
  • Krachtige 1GHz Dual Core Processor voor betere videostreaming, gamen en surfen zonder vertraging for better video streaming, surfen en gamen zonder vertraging
  • Dynamische QoS voor het prioriteren van netwerkverkeer per applicatie en apparaat
  • Smart Connect voor intelligente toewijzing van de snelste wifiband voor ieder apparaat
  • High-Performance Antennas voor betere wifidekking en hogere snelheden
  • Twee USB-poorten, één USB 3.0 en één USB 2.0, voor snellere streaming, backup en snelle toegang tot opgeslagen media
  • Gigabit ethernetpoorten — Vijf 10/100/1000 Mbps (één WAN and vier LAN) voor snelle bedrade verbinding met apparaten als de NETGEAR ReadyNAS® Network Attached Storage
  • NETGEAR genie® app, een thuisnetwerkmanager met remote toegang
  • NETGEAR Up app voor eenvoudige installatie van de router
  • NETGEAR ReadyCLOUD® USB-toegang voor persoonlijke en veilige cloudtoegang op elk moment
  • NETGEAR ReadySHARE® Vault, gratis software voor automatische backups van PC naar USB-harddrive, aangesloten op de router
  • Kwilt™ App voor bekijken en delen van foto’s van aangesloten opslagapparaten, publieke cloud en sociale feeds op één plek
  • Verbeterde controls voor ouders voor het managen van websitetoegang voor jongere familieleden, per apparaat
  • VPN Support voor veilige toegang tot het thuisnetwerk en internet wanneer je niet thuis bent Beamforming+ voor beter bereik en betere prestaties van zowel 2.4 en 5GHz-apparaten
Prijzen en beschikbaarheid
De Nighthawk AC2300 Smart WiFi Router (R7000P) is beschikbaar bij zowel geautoriseerde NETGEAR-partners als via andere verkoopkanalen. Een adviesprijs is op verzoek beschikbaar.

Thumbnail

Voor meer informatie (niet voor publicatie):

Pride PR
Letizia Luijs / Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.

NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.

©2016 NETGEAR, Inc. NETGEAR and the NETGEAR logo are trademarks and/or registered trademarks of NETGEAR, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Other brand and product names are for identification purposes only and may be trademarks or registered trademarks of their respective holder(s). The information contained herein is subject to change without notice. NETGEAR shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein. All rights reserved.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 for NETGEAR, Inc.: This press release contains forward-looking statements within the meaning of the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Specifically, statements concerning NETGEAR's business and the expected performance characteristics, specifications, reliability, market acceptance, market growth, specific uses, user feedback and market position of NETGEAR's products and technology are forward-looking statements within the meaning of the Safe Harbor. These statements are based on management's current expectations and are subject to certain risks and uncertainties, including, without limitation, the following: the actual price, performance and ease-of-use of NETGEAR's products may not meet the price, performance and ease-of-use requirements of customers; product performance may be adversely affected by real world operating conditions; failure of products may under certain circumstances cause permanent loss of end user data; new viruses or Internet threats may develop that challenge the effectiveness of security features in NETGEAR's products; the ability of NETGEAR to market and sell its products and technology; the impact and pricing of competing products; and the introduction of alternative technological solutions. Further information on potential risk factors that could affect NETGEAR and its business are detailed in the Company's periodic filings with the Securities and Exchange Commission. NETGEAR undertakes no obligation to release publicly any revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect events or circumstances after the date hereof or to reflect the occurrence of unanticipated events.

Source: NETGEAR
Eerder van NETGEAR
26 sep 2019 NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

23 sep 2019 NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

6 sep 2019 NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender

Logo Pride PR

Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl