www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 76 dagen geleden)
PR: Marcommit

Gert-Jan de Volder aangesteld als directeur van QNH Noord

Groningen, 7 december 2016 – Gert-Jan de Volder (58) is aangesteld als nieuwe directeur van QNH Consulting Noord. In deze rol stelt hij alles in het werk om de groei van het bedrijf verder door te zetten. Daarnaast zal de Volder nog meer gaan sturen op vernieuwing, onderlinge samenwerking en kennisdeling, zodat de klant en het team van QNH samen excelleren. Met zijn uitgebreide kennis en jarenlange ervaring is hij een aanwinst voor het bedrijf.

Na zijn opleiding Bedrijfskundige Informatica startte Gert-Jan in 1977 zijn carrière bij KPN. In de 27 jaar waarin hij zich hier actief inzette heeft hij diverse functies bekleed van docent/projectmanager KPN opleidingscentrum tot aan manager KPN Mobile. In 2004 maakte Gert-Jan de overstap naar Be Value, dat tegenwoordig deel uitmaakt van Ordina. Daar was hij regiodirecteur Groningen voordat hij werd gevraagd voor de directeursfunctie bij QNH.

Gert-Jan de Volder over zijn aanstelling bij QNH: “Met veel enthousiasme en vertrouwen ga ik de rol van directeur Noord vervullen. Het is een zelfstandige rol die me de vrijheid geeft om de samenwerking, bevlogenheid en professionaliteit van de organisatie naar een volgend niveau te tillen. Ik hecht veel waarde aan de bedrijfscultuur en de werksfeer bij QNH voelt als thuiskomen.”

Hen Snackers, CEO bij QNH Consulting: “We zijn blij dat Gert-Jan met zijn enthousiasme en leiderschapskwaliteiten ons komt versterken. Hij herkent talent en weet medewerkers op de juiste manier te stimuleren. Hij is organisatorisch sterk en ziet snel oplossingen die hij met een resultaatgerichte aanpak invult. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat Gert-Jan gaat bijdragen aan de verdere adoptie van onze actuele thema’s en onze groeistrategie, zowel extern als intern.”

--------------

Bijschrift bij afbeelding: In de bijlage vindt u een foto op hoge resolutie van Gert-Jan de Volder, directeur van QNH Consulting Noord.

Gert-Jan de Volder

Over QNH Consulting
QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 450 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Maastricht, Groningen en Eindhoven, en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl.

Marcommit
Jill Faro
qnh@marcommit.nl
Laatste van QNH
Medewerkers in één op de drie organisaties innovatiemoe

Slechts 7 procent van de Nederlandse bedrijven innoveert nog op eigen houtje

Logo devolo
Logo Criteo
Logo Workday
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Pure Storage
Logo Avit Group
Logo Diamanti

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers