www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!

Xelion integreert SuperOffice CRM in VoIP-platform

Als toonaangevende Nederlandse ontwikkelaar van VoIP technologie heeft Xelion een innovatief platform ontwikkeld dat de basis vormt voor dé zakelijke telefooncentrale uit de Cloud, Xelion 6. Inmiddels maken duizenden Nederlandse MKB-bedrijven er gebruik van, en ook de belangstelling uit het buitenland, met name Duitsland en het Verenigd Koninkrijk is groeiende. Gebruiksgemak, complete functionaliteit, ongeëvenaarde stabiliteit en een aantrekkelijke prijsstelling vormen de basis voor het groeiende succes van de leverancier.

Telefonie wordt ‘organised communication’ (OC)
“Bedrijven willen tegenwoordig meer dan alleen een uitstekend functionerende telefooncentrale, de koppeling van de centrale met hun CRM- en/of ERP-applicatie zorgt niet alleen voor gebruiksgemak, maar tevens voor geautomatiseerde verrijking van de klantgegevens,” zegt directeur Arthur van den Ende. “Daarom bieden we in onze oplossing ook tal van andere vormen van klantcontact, zoals chat, sms, wallboards of mail. We presenteren alle zakelijke communicatie van de gebruiker via één eenvoudig te gebruiken app, waardoor deze weer grip krijgt op alle contacten die hij met relaties onderhoudt. Dat noemen we ‘organised communication’.”

Integratie via open standaarden
In tegenstelling tot de gangbare TAPI-koppeling die door Microsoft werd ontwikkeld maakt Xelion gebruik van open standaarden voor zijn organised communication oplossingen. Telefoons worden aangesloten via de SIP-standaard, de Xelion server draait op Linux en gebruikers communiceren met WebRTC via hun browsers. Dat maakt Xelion 6 niet alleen robuust en minder onderhoudsgevoelig, maar tegelijkertijd ook volledig geschikt voor het integreren van communicatieoplossingen op basis van webservices.

Van den Ende: “Xelion was één van de pioniers die het idee van integratie van CRM en andere communicatievormen via open standaarden in de praktijk heeft gebracht. Daarmee hebben we in de afgelopen tijd diverse functioneel rijke én gecertificeerde koppelingen gemaakt met de belangrijkste CRM leveranciers in het MKB, waaronder Exact, Afas, Perfectview, SalesForce.
Het belang van geïntegreerde oplossingen wordt steeds vaker onderkend in de markt. Zo is dit jaar het aantal gebruikers verdubbeld, en onze verwachting is dat dat aantal in 2017 opnieuw zal verdubbelen.”

Koppeling met SuperOffice
Op basis van vraag vanuit zowel binnen- als buitenland heeft Xelion recent de koppeling met het Scandinavische CRM-pakket SuperOffice gerealiseerd. “SuperOffice wordt in West Europa door ca. 225.000 gebruikers toegepast voor hun relatiebeheer en Customer service,” zegt Bert Klomphaar, general manager van All-CRM, de belangrijkste Nederlandse leverancier van SuperOffice. In Nederland profiteren dagelijks meer dan 700 bedrijven en organisaties de voordelen van de zeer gebruiksvriendelijke SuperOffice oplossing.
Xelion heeft een koppeling ontwikkeld die zowel op locatie bij de klant als vanuit de cloud werkt. Als SuperOffice-expert hebben wij de ontwikkeling en implementatie verzorgd. Omdat wij zelf een toenemend deel van onze klanten in Europa vanuit de cloud gaan bedienen gaan we nu samen met Xelion het certificeringsproces in om de integratie met het Xelion platform voor alle Europese klanten mogelijk te maken. De voordelen zijn evident: onze gebruikers kunnen een efficiencyslag maken en de mogelijkheden van SuperOffice – uitgebreid met de volledige organised communicatiesuite van Xelion – nóg beter benutten.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Xelion
Xelion introduceert Marketplace voor API's

Infopact primeur met volledig geautomatiseerd Xelion hosted voice bestelsysteem

Xelion presenteert nieuwe release van cloudtelefonie als onderdeel van Europese groeistrategie
Xelion contact

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl