www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Brocade breidt netwerkoplossingen voor datacenters uit om digitale transformatie te versnellen

Ontwikkelingen op het gebied van datacenterautomatisering en netwerkzichtbaarheid in combinatie met nieuwe SLX-switches van Brocade maken zakelijke flexibiliteit op cloudsnelheid mogelijk

SAN JOSE, Californië—6 december 2016—Brocade (NASDAQ: BRCD) kondigt vandaag een uitbreiding van de Brocade® SLX®-reeks aan: nieuwe innovatieve switches bieden een ongekende netwerkzichtbaarheid en er zijn Brocade Workflow Composer-automatiseringspakketten toegevoegd voor turnkey automatisering. Dit is het eerste datacenternetwerkportfolio in de branche dat flexibiliteit biedt in alle lagen van de datacenterstack, terwijl het tegelijkertijd open is en klanten veel keuzemogelijkheden biedt. Met Brocade kunnen organisaties netwerken bouwen die het mogelijk maken om snel in te spelen op technologische transities, nieuwe diensten op cloudsnelheid te leveren en de digitale transformatie te versnellen.

Voortbouwend op de Brocade SLX 9850-routingoplossing die Brocade in september heeft geïntroduceerd, bieden de nieuwe Brocade SLX 9140-, SLX 9240- en SLX 9540-datacenterswitches flexibele leaf-, spine- en edge-connectiviteit, waarbij ze gebruikmaken van de Brocade SLX Insight Architecture™. Door netwerkzichtbaarheid in elke router en switch in te bouwen, kunnen organisaties diepgaande zichtbaarheid in het hele netwerk realiseren. Hierdoor kunnen ze problemen snel vaststellen, de problemen sneller verhelpen en de algemene serviceniveaus verbeteren. De Brocade SLX 9140 en 9240 breiden deze mogelijkheden uit met een programmeerbare ASIC die Visibility Services biedt, van de fysieke bedrade tot en met virtuele netwerken en workloads.

Nieuwe automatiseringspakketten, zoals Network Essentials, Data Center Fabrics en Internet Exchange Points voor het Brocade Workflow Composer-platform, powered by StackStorm, bieden geautomatiseerde workflows voor netwerkprovisioning, validatie en het opsporen en verhelpen van problemen. Deze automatiseringspakketten zijn ideaal voor klanten die hun automatiseringsplannen een flinke impuls willen geven met vooraf ontwikkelde workflows om zo de terugverdientijd te verkorten. Het eerder dit jaar geïntroduceerde platform Brocade Workflow Composer is een server-based netwerkautomatiseringsplatform in de stijl van DevOps, dat integreert over meerdere IT-domeinen voor end-to-end workflow-automatisering.

Volgens IDC,1 plaatst twee derde van de CEO's bij Global 2000-ondernemingen digitale transformatie tegen eind 2017 centraal in hun ondernemingsstrategieën. CEO's zijn zich ervan bewust dat hun bedrijf een digitale organisatie moet worden om het tempo van innovatie te versnellen en het concurrentievoordeel te vergroten omdat ze anders het risico lopen door flexibeler concurrenten te worden verdrongen. Snelle innovatie kan alleen plaatsvinden als er een flexibele IT-basis is, waarbij automatisering en netwerkzichtbaarheid hand in hand gaan en alle IT-domeinen en -functies digitaal met elkaar zijn verbonden om silo's te elimineren en end-to-end automatisering te leveren.
"Organisaties die met digitale transformatie bezig zijn, hebben netwerken nodig die uiterst flexibel, in hoge mate geautomatiseerd en zeer zichtbaar zijn," stelt Jason Nolet, senior vice president, Switching, Routing and Analytics Products Group, Brocade. "Brocade levert brede en diepgaande flexibiliteit en wendbaarheid, wat ons onderscheidt van andere netwerkleveranciers. We doen dit verticaal over de datacenterstack, en horizontaal over domeinen binnen het datacenter, terwijl we tegelijkertijd op elke laag open zijn."

Ontwikkelingen in de Brocade SLX-reeks
  • De nieuwe Brocade SLX 9140-leaf switch biedt native 48x25 GbE-poorten die naar de server zijn gericht, en 6x100 GbE-poorten in een 1U fixed form-factor. Deze switch heeft tevens flexibele 1/10/25/40/100 GbE-configuratieopties.
  • De nieuwe Brocade SLX 9240-spine switch biedt high density 32x100 GbE-poorten in een 1U fixed form-factor.
  • Zowel de Brocade SLX 9140- als de SLX 9240-switches beschikken over de eerste programmeerbare ASIC in switches van deze klasse, waardoor Brocade via software snel nieuwe functies kan leveren. Hierdoor hoeven klanten geen dure, grootschalige upgrades uit te voeren wanneer nieuwe technologieën en protocollen in de omgeving worden geïntroduceerd. De ASIC maakt gebruik van de Brocade SLX Insight Architecture, een open KVM-omgeving (Kernel-based Virtual Machine), om door klanten of andere leveranciers ontwikkelde applicaties voor monitoring, probleemoplossing en analyses te draaien. Bovendien zijn Visibility Services toegevoegd om inzicht in virtuele netwerken en workloads te bieden. Er kunnen acties worden ondernomen binnen de switch of via applicaties en tools buiten de switch, zoals Splunk of Brocade Workflow Composer.
  • De Brocade SLX 9540-switch levert carrier-class features in een kosteneffectieve 1 RU fixed form-factor die is geoptimaliseerd voor DCI- (Data Center Interconnect), WAN edge- en IXP-implementaties (Internet eXchange Point). Deze switch biedt 48x10 GbE-poorten en 6x100 GbE-poorten.
Brocade Workflow Composer-automatiseringspakketten
De automatiseringspakketten van Brocade, die zijn ontworpen om te draaien op het Brocade Workflow Composer-platform, zijn ideaal voor IT-organisaties die graag willen automatiseren maar hiervoor onvoldoende vaardigheden en resources hebben. De pakketten bieden gedurende de levenscyclus van netwerken kant-en-klare automatisering voor taken die vaak worden uitgevoerd en zijn gebundeld om hulp te bieden in belangrijke gebruiksscenario's. Elk automatiseringspakket wordt geleverd inclusief documentatie en een verzameling kant-en-klare, maar toch aanpasbare workflows, services, sensors, acties en regels. Klanten kunnen Brocade-automatiseringspakketten gebruiken zoals ze worden geleverd of als startpakketten. Hiermee kunnen ze workflows bouwen of aanpassen die zijn afgestemd op hun datacentervereisten, om zo de terugverdientijd te verkorten.

Ondersteunende citaten
  • "Organisaties willen datecenternetwerken bouwen die kunnen wedijveren met die van de grote spelers, maar hebben hier vaak niet de ervaring voor in huis. Ook ontbreekt het hen vaak aan de middelen om dergelijke netwerken te implementeren en draaiende te houden. Daarom richten ze zich op samenwerkingen met vendoren die technologieën leveren die makkelijk in gebruik zijn en eenvoudig te implementeren en beheren. Brocade kiest er bewust voor om de switches zichtbaar te maken, in combinatie met geavanceerde automatisering en programmeerbaarheid helpt dit organisaties hun netwerken te transformeren en in lijn te brengen met hun digitale transformatie-initiatieven." – Brad Casemore, research director, Datacenter Networks, IDC
  • "Het nieuwe datacenter productportfolio van Brocade biedt ons geavanceerde netwerkzichtbaarheid van onze infrastructuur tot aan de applicaties en voorziet ons van de flexibiliteit die we nodig hebben om aan de veranderende verwachtingen van onze klanten in een dynamische omgeving te kunnen voldoen. – Luke Norris, CEO, Faction, Inc.
  • "Bij SwissIX Internet Exchange moeten we in staat zijn om snel meer bandbreedte en nieuwe interconnectiediensten te leveren tegen een zeer laag tarief. We kijken ernaar uit om de Brocade SLX 9540 te gaan testen en we zijn enthousiast over de mogelijkheden die de Brocade Workflow Composer-automatiseringspakketten bieden om de bandbreedte en servicecapaciteit van onze netwerken kosteneffectief te schalen terwijl tegelijkertijd de flexibiliteit van onze dienstverlening toeneemt." – Matthias Cramer, bestuurslid, SwissIX
Beschikbaarheid
Volgens de huidige planning kunnen de Brocade SLX 9140 en SLX 9240 in januari 2017 worden besteld. De Brocade SLX 9540 kan nu al worden besteld. Volgens de planning zullen alle switches in april 2017 algemeen verkrijgbaar zijn. Brocade Workflow Composer is momenteel algemeen verkrijgbaar. De nieuwe automatiseringspakketten zullen in december 2016 als preview beschikbaar zijn en zullen volgens planning in februari 2017 algemeen verkrijgbaar zijn.

Aanvullende informatie:   ----------------------------
Noot voor de pers:

Contactpersonen Brocade
Liza Goldberg
408.333.0337
lgoldber@brocade.com

Michael Iburg
408.333.0233
miburg@brocade.com

Nederlands perscontact:
Wisse Kommunikatie
Peter Drent
peter.drent@wisse-worldcom.nl

Over Brocade
De netwerkoplossingen van Brocade (NASDAQ: BRCD) helpen 's werelds grootste, toonaangevende organisaties hun netwerken te transformeren in innovatieve bedrijfsplatforms. Met oplossingen voor gedecentraliseerde datacenters in zowel de publieke als de private sector, is Brocade toonaangevend in de industrie bij het overstappen naar netwerken met New IP-infrastructuren die een vereiste zijn in het huidige tijdperk van digitale business (www.brocade.com).

© 2016 Brocade Communications Systems, Inc. Alle rechten voorbehouden.
Deze producten en functies en hun beschikbaarheid kunnen naar goeddunken van Brocade worden gewijzigd, en Brocade is niet aansprakelijk voor vertraging in de levering of voor niet-levering van de producten of features die hier beschreven zijn.
Brocade, het B-vleugellogo en MyBrocade zijn geregistreerde handelsmerken van Brocade Communications Systems, Inc., in de Verenigde Staten en in andere landen. Andere genoemde merken, productnamen of namen van diensten van Brocade Communications Systems, Inc. staan vermeld op www.brocade.com/en/legal/brocade-legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html. Andere merken kunnen toebehoren aan derden.

1 IDC Analyst Connection, "Modernizing Data Center Networks for Digital Transformation", september 2016.
Eerder van Brocade
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl