www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 150 dagen geleden)
PR: LVTPR

Scribe Software introduceert nieuwe generatie Scribe Online iPaaS

Nieuwe versie biedt softwareontwikkelaars meer snelheid, mobiliteit en flexibiliteit voor applicatie-integraties dankzij verbeterde user experience en open API

Den Haag, 6 december 2016 – Scribe Software, wereldwijd marktleider in data-integratie, introduceert de nieuwe versie van Scribe Online, het integration Platform-as-a-Service (iPaaS) van het bedrijf. Hierin is de gebruikerservaring verder geoptimaliseerd. Ook is de application programming interface (API) uitgebreid. De API versnelt de creatie en vereenvoudigt het beheer van integraties tussen clouddiensten, on-premise-applicaties en databases. Dankzij de optimalisaties van Scribe Online zijn bedrijven van diverse omvang in staat zowel eenvoudige als complexe integraties te realiseren. Daarnaast wordt de implementatie van integraties met specifieke interne processen en unieke applicatieconfiguraties tot wel tachtig procent versneld ten opzichte van zelf geprogrammeerde integraties.

De nieuwe, op HTML5 gebaseerde userinterface (UI) van Scribe Online is opnieuw ingericht om integraties te versnellen en algemeen beheer te vereenvoudigen. De nieuwe UI is verbeterd op het gebied van lay-out en in-app-ondersteuning. Dit bespaart tijd op integratieprojecten en stelt zowel businessanalisten als developers in staat om integraties snel te realiseren, te implementeren en te beheren. Daarnaast verbetert de nieuwe UI de manier waarop klanten werken met Scribe Online dankzij een flexibele, responsive interface die is voorzien van touchfuncties en smartphone- en tabletondersteuning.

De update borduurt voort op de onlangs aangekondigde toevoegingen aan de REST API van Scribe Online. Deze REST API is nu beschikbaar voor SaaS-providers, system integrators en softwareontwikkelaars, en voorziet ze van volledige controle over het Scribe Online-platform. Hieronder valt ook de mogelijkheid om elk onderdeel van de userinterface te beheren. De API kan worden gebruikt voor het automatisch uitrollen, configureren en uitvoeren van integraties.

Andere belangrijke functies en mogelijkheden van het geüpdatet Scribe Online iPaaS
  • Kant-en-klare applicatieconnectors en -templates biedt verbinding met tientallen populaire cloud- en on-premise-applicaties, zoals Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, SugarCRM, SAP, Microsoft Dynamics AX/NAV/GP, Microsoft Dynamics 365, NetSuite en SQL Server. Templates zijn te gebruiken als startpunt voor populaire applicatiecombinaties.
  • Beheer van meerdere integraties Een uitgebreide beheerconsole biedt continu updates over de staat van alle actieve integraties en de mogelijkheid om eventuele problemen te onderzoeken. Hierdoor wordt het eenvoudiger om meerdere integratieprojecten te beheren.
  • Voordelen van integratie lifecycle management De nieuwe, visuele ontwerpomgeving is ‘self-documenting’. Dit vermindert de onderhoudskosten en vereenvoudigt de overdracht aan werknemers die integraties implementeren, uitvoeren en onderhouden.
De eerste softwareontwikkelaars hebben de API gebruikt voor het:
  • vereenvoudigen van de ontwikkeling van integraties en automatisering – “Dankzij de open API’s van Scribe konden we interne integratie- en beheeractiviteiten automatiseren. Hierdoor verbeterde de productiviteit van onze organisatie’, zegt Lars Müller, CRM-consultant bij CRM Partners. “Scribe is onze vaste partner voor alles omtrent integratie, en de controle over de API die het nieuwe Scribe Online ons biedt, helpt ons om complexere projecten aan te nemen zonder de integratiekosten of het aantal werknemers op te schroeven”;
  • vereenvoudigen van het configureren en implementeren van integraties “Dankzij de Scribe API kunnen we een onlineregistratieproces creëren, zodat klanten zelf integratie kunnen aanschaffen en configureren”, zegt Daniel Lynton, oprichter en CEO van LyntonWeb. “Ons innovatieve product maakt gebruik van de Scribe API om gebruikers zelf de veldtoewijzingen te laten wijzigen. Ze hoeven dus niet langer contact op te nemen met het technisch-supportteam. Dit zorgt voor lagere servicekosten en voorziet onze klanten van meer gemak”;
  • vereenvoudigen van beheer en onderhoud van integraties “Met de nieuwe API van Scribe konden we een dashboard en een reeks meldingen creëren voor ons supportteam. Daardoor kunnen ze op proactieve wijze eventuele foutmeldingen of performance issues aanpakken, die zich voordoen bij integraties van onze klanten. Ook kunnen ze een plan van aanpak voorbereiden om mogelijke problemen op te lossen”, zegt TJ McDowell, Executive Vice-President of Software Development van Datix. “Daarnaast denken we dat de nieuwe, op HTML5 gebaseerde gebruikerservaring en userinterface de tijd die het kost om velden te ontwikkelen, met 25 procent zal terugdringen. Zo houden we tijd over om onze klanten een optimale service te bieden.”
“Het nieuwe Scribe Online is voor ons een mijlpaal en draagt bij aan ons doel om data-integratieprojecten te versnellen – ongeacht de omvang van het bedrijf of de aanwezige vaardigheden”, zegt Shawn McGowan, CEO van Scribe Software. “We doorbreken grenzen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, zodat meer mensen integraties kunnen realiseren, die leiden tot verbeterde bedrijfsefficiëntie. De nieuwe, moderne gebruikerservaring helpt zakelijke gebruikers en developers op efficiëntere wijze integraties te creëren. Tegelijkertijd maken de open API’s het voor ontwikkelaars makkelijker om applicaties te verbinden, de gebruikerservaring voor hun producten te vereenvoudigen, en uitrol, configuratie en implementatie van integraties te automatiseren. We kunnen niet wachten om te zien hoe klanten en partners de nieuwe mogelijkheden gaan gebruiken voor de ontwikkeling van meer verbonden applicaties en innovatieve, geïntegreerde diensten.”

Scribe Online gratis proberen? Ga naar http://bit.ly/TryScribeOnline.

Over Scribe Software
Scribe is een wereldwijd leverancier van oplossingen die data daar brengen, waar het nodig is – ongeacht de IT-infrastructuur. De producten van Scribe helpen 12.000 klanten en 1.200 partners data te gebruiken – cloudgebaseerd, on-premise of een mix daarvan – om zo omzetten te vergroten, service te verlenen en sneller businessvalue te creëren. De oplossingen worden ondersteund door uitgebreide support en training. Hiermee verleent het bedrijf diensten aan klanten binnen een breed spectrum van sectoren, waaronder financiële dienstverlening, life sciences, productie, en media- en entertainmentbedrijven.

Volg Scribe op Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, SlideShare en Instagram.

Voor meer informatie:
Scribe Software
Maarten Westdorp
T: +31 (0)70 – 820 09 854
E: maarten.westdorp@scribesoft.com

LVTPR
Michael Ros / Metta van Straten
T: +31 (0)30 – 65 65 070
E: scribe@lvtpr.nl
Laatste van Scribe Software BV
Scribe breidt activiteiten in Europa uit met nieuw datacenter in Duitsland

Scribe Software introduceert nieuwe generatie Scribe Online iPaaS

Vier Benelux-bedrijven in de prijzen bij Scribe EMEA Partner Awards
Massale overstap op videobellen vaak zonder controle op veiligheid en privacy

Cloud ontvangt grootste deel technologiebudget Limburgse bedrijven

Connected Conservation-programma nu ook van start in Kenia om bedreigde diersoorten te beschermen

Interxion en VHTO lanceren datacenter-game voor jongeren

Papierloos transport en geavanceerde pallet scanning via Shippeo’s real-time visibility platform

Plus500 benoemt David Zruia als nieuwe CEO en meldt een recordaantal Actieve Klanten

Lexmark gecertificeerd volgens de ISO 20243-norm

Simac Masic implementeert PC’s van HPS Industrial in farma-industrie

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Verstreken tijd: 4 jaar en 150 dagen

Logo LVTPR
Scribe Softwar.. contact

Logo Scribe Software BV

+31 (0) 70-8200322
  scribe@lvtpr.nl
  www.scribesoft.com
Scribe Softwar.. sociaal

Scribe Softwar.. tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo