www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nl
PR: Marcommit

Interconnect implementeert Gensys van SPS voor gebruikersgemak

Reeuwijk, 1 december 2016Interconnect, internet service provider voor de zakelijke markt, kiest voor de Business en IT Service Management oplossing Gensys van SPS om nog meer grip te krijgen op de kwaliteit van de ticketbehandeling, de communicatie met de klant en om de omslag te maken van reactief naar proactief IT-beheer. Met de nieuwe servicedesk in Gensys is Interconnect meer dan ooit in staat incidenten, wijzigingen, verzoeken, vragen en contacten met daaraan gekoppelde activiteiten volledig te registeren. Daarnaast hebben de medewerkers betrouwbaar inzicht in de meest actuele informatie en gedetailleerde historische gegevens. Hiermee vergroot de internet service provider, met meerdere datacenters, haar efficiëntie en kan Interconnect door het gestructureerde en verkregen inzicht nog proactiever inspelen op mogelijke incidenten.

Servicedesktool
Interconnect maakte al gebruik van een servicedesktool en bood altijd al betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Dankzij Gensys kunnen zij dit blijven bieden en daarbij kunnen hun medewerkers klanten en partners nog beter en sneller ondersteunen. Bovendien ondersteunt de oplossing van SPS het behouden van ISO-certificeringen. De groei die Interconnect de laatste jaren -en nog steeds- doormaakt, behoeft een dynamisch managementsysteem zoals Gensys.

Adri Groenendaal, Manager IT Operations & Development bij Interconnect: “In SPS hebben wij de perfecte partner gevonden voor voorspellend IT-beheer van ons servicemanagement. De professionals van SPS luisteren naar de klant en feedback wordt meegenomen en snel verwerkt. In de toekomst zullen we ook end-to-end monitoring van SPS toevoegen. Gensys is een volledige oplossing die uitstekend past bij service providers met datacenters. Dankzij onze samenwerking met SPS kunnen we Interconnect naar een nog hoger plan brengen, waardoor wij onze groeidoelstellingen realiseren.”

Linda Verweij, COO van SPS: “We zijn er trots op dat een bedrijf als Interconnect kiest voor Gensys van SPS. Het is een bevestiging van de brede inzetbaarheid van ons product. Ook service providers met grote datacenters kiezen voor Gensys omdat de functionaliteiten, zoals multi-tenancy, CMDB, SLA-management, monitoring, identity-management en change management, de specifieke datacenterprocessen afdekken. Omdat Gensys een workflowgebaseerde oplossing is en de ITIL-processen ondersteunt, kan Interconnect de kwaliteit van haar servicemanagement opvoeren. Na het in gebruik nemen van de monitoringfunctionaliteit zal Interconnect de voordelen van één geïntegreerde oplossing nog sterker ervaren en mede daardoor een gegarandeerd hoog niveau van dienstverlening kunnen leveren.”

Over SPS
SPS uit Reeuwijk is leverancier en ontwikkelaar van de Gensys™ Business en IT Service Management oplossing en aanbieder van de op Gensys gebaseerde RES-Q beheerdiensten en Cloud services. SPS richt zich met name op de Managed Service Providers, Shared Service Centra en op IT-afdelingen van middelgrote tot grote organisaties die met een sterke IT-visie ondersteunend zijn aan de businessdoelstellingen. Als innovatieve IT-organisatie met beheerexpertise vanaf 1994 bij meer dan 450 gerenommeerde klanten is SPS één van de belangrijkste spelers in de BSM en ITSM markt. SPS heeft als doel om voor haar klanten een ‘oase van rust’ te creëren in de snel veranderende IT-wereld, een doorslaggevende factor voor het succes van die klanten. Meer informatie over SPS is te vinden op www.sps.nl of volg SPS op LinkedIn of Twitter via @spsholding

Marcommit
Rosalie Hage
sps@marcommit.nl
Laatste van SPS
Michiel Swaans start als sales consultant cloudoplossingen bij SPS

Rijndam Revalidatie focust op innovatie en besteedt IT-beheer volledig uit aan SPS

SPS en Mavim innoveren IT-portfoliomanagement
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
SPS contact

Logo SPS

info@sps.nl
  www.sps.nl
SPS sociaal

SPS tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage