Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

myBrand krijgt opdracht voor hosting en beheer SAP-omgeving provincie Noord-Holland

Amstelveen, 30 november 2016 – myBrand, SAP-dienstverlener en -kennispartner, is door de provincie Noord-Holland geselecteerd voor de hosting van hun SAP-omgeving en het bijbehorende technische en functionele beheer. myBrand waarborgt de continuïteit van de SAP-omgeving zodat interne werkprocessen, zoals financiën, HR en inkoop, probleemloos verlopen. De provincie kan zich hierdoor focussen op de innovatie van haar bedrijfsprocessen en deze nog efficiënter inrichten. De keuze voor myBrand is het gevolg van een Europese aanbestedingsprocedure.

De hoofdtaken van myBrand bij de provincie Noord-Holland bestaan uit de hosting, optimalisatie en het primaire beheer van de SAP-omgeving. Daarnaast maakt de provincie wellicht de komende jaren de overstap naar het SAP HANA platform, iets waar myBrand veel ervaring mee heeft. De provincie had behoefte aan een stabiele sparringpartner die proactief meedenkt over nieuwe technologische mogelijkheden, en value for money biedt. myBrand, dat onlangs voor het tweede achtereenvolgende jaar een 100% score behaalde in het Giarte Outsourcing Performance onderzoek, bleek het beste in dit plaatje te passen.

Geheel in lijn met de visie van myBrand is voor de provincie Noord-Holland transparantie en een sterke zakelijke vertrouwensband zeer belangrijk. myBrand biedt de provincie een vast aanspreekpunt in de vorm van een klantcoördinator die ook een dag per week fysiek aanwezig is. Medewerkers van de provincie kunnen bij hem binnenlopen met inhoudelijke systeemvragen, of bijvoorbeeld wanneer zij willen sparren over nieuwe functionele aanpassingen. Door deze manier van werken weet myBrand precies wat er speelt bij de klant en kan hiermee direct inspelen op potentiële problemen en nieuwe ontwikkelingen.

Marco Deckers, relatiemanager bij myBrand: “Met het winnen van deze aanbesteding en een succesvolle start van de samenwerking, laten wij zien dat wij de overheidssector veel te bieden hebben. Wij zijn trots dat de provincie Noord-Holland vertrouwen in ons heeft en werken nu aan een duurzame relatie waarin wij een transparante partner zijn die proactief meedenkt. De samenwerking met de provincie Noord-Holland heeft ertoe geleid dat ook andere provincies interesse hebben gekregen in onze dienstverlening. Een ontwikkeling die wij uiteraard alleen maar kunnen toejuichen.”

-----------------

Over myBrand
myBrand biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle ICT bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 10 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn en Amstelveen. Er werken meer dan 200 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl

Marcommit
Laura Rijks
mybrand@marcommit.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van myBrand
3 dec 2019 Aviko gaat uitdagend integratieproject aan met myBrand

25 nov 2019 myBrand en MBI digitaliseren processen met OutSystems voor 15% tijdwinst

12 nov 2019 myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl