www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

De robots komen eraan: Neato Botvac™ Connected robotstofzuigers nu ook verkrijgbaar in Nederland

Met Botvac™ Connected beschikt Neato over meest uitgebreide aanbod aan robotstofzuigers

Utrecht, 29 november 2016 – Neato Robotics, marktleider in robots voor in huis, maakt het nóg eenvoudiger om niet langer zelf te hoeven stofzuigen. Het bedrijf introduceert, nu ook in Nederland, namelijk twee nieuwe krachtige en intelligente robotstofzuigers: de Neato Botvac D3™ Connected en de Neato Botvac D5™ Connected, beide voorzien van een wifi-verbinding.

Met de Neato Botvac D3™ Connected voegt het bedrijf een betaalbare robotstofzuiger toe aan zijn productlijn. De stofzuiger is voorzien van Neato’s SLAM-gebaseerde lasernavigatie, krachtige zuigfunctie, een iconisch D-vormig ontwerp met CornerClever™-technologie en een lithium-ionbatterij. Daarnaast kun je het schoonmaakschema van de stofzuiger volgens jouw voorkeur instellen, zodat je thuiskomt in een schoon en fris huis. De Neato Botvac D5™ Connected heeft zelfs nóg meer functies, waaronder een batterij met grotere capaciteit en extra voordelen op de Neato-app, zoals een dashboard met schoonmaakstatistieken, een ‘Find Me’-functie en bediening op afstand.

Klanten kunnen Neato Botvac™ Connected-modellen op de Neato-website vergelijken en vervolgens de robotstofzuiger kiezen die het best aansluit op hun behoeften. Zo kunnen ze op basis van hun thuissituatie bepalen welke specificaties het belangrijkst zijn, zoals schemavoorkeuren, borstel- en filtertype, en de prijs.

“Vanaf het begin heeft Neato Robotics de visie dat intelligente robotstofzuigers mensen kunnen helpen tijd over te houden voor leuke dingen”, zegt Giacomo Marini, voorzitter en CEO van Neato Robotics. “Met deze uitbreiding van onze productlijn borduren we voort op deze visie, die door het aanbod van intelligente, toegankelijke, verbonden robotstofzuigers steeds dichterbij komt.”

Alle Neato-robots maken gebruik van de gepatenteerde Neato LaserSmart™-technologie, die laserscanning, continue kameranalyse en realtime objectdetectie combineert om een zo effectief mogelijke schoonmaakroute uit te stippelen. Dit houdt in dat Neato zijn navigatie verandert zodra er een nieuw obstakel op zijn pad verschijnt. De robot navigeert zelfs in het donker op intelligente wijze, verplaatst zich van kamer naar kamer en weet wanneer hij moet terugkeren naar het oplaadstation. Wanneer de robot is opgeladen, gaat hij automatisch terug naar waar hij gebleven was. Dankzij het D-vormige ontwerp en de CornerClever™-technologie kan de robot bij ieder hoekje en beweegt hij op systematische wijze vlak langs plinten, om ieder beetje vuil en stof te verwijderen. Dankzij zijn grote borstels en ruime vuilreservoir legt de Neato meer vierkante meters af, en ruimt hij meer vuil op dan andere robotstofzuigers.

Prijs en beschikbaarheid
De Botvac D3™ Connected (499 euro) en de Botvac D5™ Connected (649 euro) zijn vanaf December onder andere verkrijgbaar bij Coolblue, MediaMarkt, Bol.com, Wehkamp, BCC en Fonq. Alle Neato Botvac-modellen vergelijken? Ga naar www.neatorobotics.com.

Over Neato
Neato Robotics ontwerpt robots voor in huis. Deze robots verbeteren het leven van consumenten doordat ze minder tijd kwijt zijn aan huishoudelijke taken en meer tijd overhouden voor leuke dingen. Neato stimuleert innovatie met intelligente lasernavigatie, smart home connectivity en superieure schoonmaaktechnologieën. Meer informatie? Ga naar www.neatorobotics.com.

Volg Neato Robotics op Facebook, Instagram, Twitter en YouTube.

Mediacontact

Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl