www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers#

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 43 dagen geleden)
PR: LVTPR

Samenwerking Riverbed en Verizon: iedereen veilige en betrouwbare toegang tot de cloud

Riverbed en Verizon bieden klanten AWS Direct Connect Bundle voor geoptimaliseerde netwerkverbindingen naar de cloud

Hoofddorp, 29 november 2016 – Organisaties over de gehele wereld kunnen nu veilig en optimaal verbinding maken met Amazon Web Services-omgevingen (AWS). Riverbed Technology, marktleider in applicatieperformance-infrastructuur, slaat daarvoor de handen ineen met Verizon Enterprise Solutions. De leveranciers bieden een geïntegreerde, veilige en geoptimaliseerde netwerkdienst waarmee bedrijven hun vestigingen en datacenters via een Direct Connect Bundle-oplossing met AWS kunnen verbinden.

Nu cloud steeds meer de primaire strategie voor organisaties is, zien bedrijven de noodzaak om ervoor te zorgen dat hun medewerkers op een veilige, consistente en snelle manier toegang hebben tot dat netwerk, ongeacht het device waarop ze werken of de locatie waar ze zich bevinden. Vooral voor bedrijven met meerdere vestigingen en veel mobiele werknemers is dit een uitdaging. Tel daarbij op het stijgend aantal hybride architecturen waarbij data en applicaties in zowel het datacenter als de cloud worden gehost, en de complexiteit in netwerkverkeer en applicatie-delivery wordt duidelijk.

Kritisch element in hybride omgevingen
Het traditionele netwerk krijgt het flink voor de kiezen. Om dat netwerk te ontlasten, verplaatsen bedrijven hun data en applicaties naar de cloud als aanvulling op betrouwbare, MPLS-gebaseerde netwerken, en om maximaal te profiteren van schaalmogelijkheden en kostenoptimalisatie. Volgens recent onderzoek van IDC is WAN-optimalisatie voor organisaties over de gehele wereld een steeds kritischer element in de realisatie van hybride-architectuuromgevingen1.

Samenwerking om klanten beter te bedienen
Op het congres AWS re:Invent 2016 dat deze week in Las Vegas (VS) plaatsvindt, kondigt Riverbed Technology de samenwerking met Verizon Enterprise Solutions aan. De WAN-optimalisatieoplossing van Riverbed, SteelHead, combineert met Verizons Secure Cloud Interconnect en Virtual Network Services-oplossing en AWS Direct Connect tot een enkele, gebundelde oplossing. “Riverbed zoekt graag naar partnerschappen, zoals die met Verizon, om zo onze gezamenlijke klanten te voorzien in hoogwaardig schaalbare netwerkoplossingen”, zegt Phil Harris, Senior Vice-President en General Manager Service Provider Segment and Strategy van Riverbed. “De samenwerking met dienstenleveranciers als AWS is een natuurlijke uitbreiding hierop.”

Veilige, snelle en betrouwbare netwerktoegang
Verizons Virtual Network Services (VNS) en Secure Cloud Interconnect-oplossing biedt grootzakelijke klanten de mogelijkheid om universele, lokale netwerkapparatuur (uCPE) zodanig te configureren, dat werknemers beheerde toegang krijgen tot de cloud over een veilig en efficiënt netwerk met hoge prestaties. Binnen deze omgeving wordt Riverbeds SteelHead WAN-optimalisatieproduct als virtueel-netwerkfunctie aangeboden. Het versnelt de applicatieprestaties in de cloud en daarbij houdt het rekening met zowel bandbreedte als latency-kwesties, zodat de ervaring en productiviteit van de eindgebruiker beter worden. “Met deze dienst houden organisaties grip op de wendbaarheid, prestaties, kosten en security van hun omgevingen die veranderen onder invloed van mobile-to-cloud applicaties en het Internet of Things”, stelt Shawn Hakl, vicepresident voor Netwerken en Innovatie van Verizon.

Meer informatie over de Direct Connect Bundle-oplossing is hier te vinden: https://aws.amazon.cm/directconnect/directconnectbundles.

Verizon Enterprise Solutions helpt klanten de customer experience te verbeteren, groei en bedrijfsprestaties te realiseren, en risico’s te beheren. Met branchespecifieke oplossingen – die het bedrijf levert via zijn veilige platformen voor mobiliteit, cloud, strategische netwerken, Internet of Things en geavanceerde communicatie – helpt Verizon Enterprise Solutions over de gehele wereld nieuwe deuren te openen voor innovatie, investeringen en bedrijfstransformatie. Meer informatie is te vinden op www.verizonenterprise.com.

Meer informatie over Riverbed SteelHead: Riverbed SteelHead

Meer informatie over Riverbed Application Performance Platform: Riverbed Application Performance Platform.

De Virtual Network Services van Verizon stellen klanten in staat gebruik te maken van een ‘levend’ netwerk dat snel aan te passen is, bijvoorbeeld aan het aantal bedrijfslocaties en gebruikers, de bandbreedte die vereist is voor een applicatie en het applicatiegebruik door werknemers. Zo is een veilig, hoog presterend en efficiënt netwerk te realiseren.

Over Riverbed
Riverbed loopt voorop in applicatieperformanceoptimalisatie. Het bedrijf – met meer dan een miljard dollar aan jaaromzet – biedt het meest complete platform voor de Hybrid Enterprise. Dit concept zorgt ervoor dat applicaties presteren zoals verwacht, data op het juiste moment beschikbaar is en performance-issues proactief te detecteren en op te lossen zijn voordat ze de bedrijfsvoering schaden. Riverbed stelt hybride ondernemingen in staat om de applicatieprestaties te transformeren. Daardoor stijgt de medewerkersproductiviteit en is met IT de operationele flexibiliteit te vergroten. Dat zorgt voor concurrentievoordeel. Riverbed werkt voor meer dan 28.000 klanten, waarvan 97 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en 98 procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op http://www.riverbed.com.

Voor meer informatie:
LVTPR
Nienke Geudeker / Metta van Straten
riverbed@lvtpr.nl

1 IDC: The Business Value of Riverbed SteelHead, 2016
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 5 jaar en 43 dagen

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix