www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau

Xerox optimaliseert scannen naar applicaties met geautomatiseerde cloudoplossing voor MKB

Web Capture Service biedt resellers nieuwe omzetkansen

Breukelen, 28 november 2016 – Het importeren van scans van papieren inkooporders en ontvangstbewijzen in applicaties kan veel tijd in beslag nemen. Dat geldt zeker voor het MKB die voor hun bedrijfsprocessen gebruikmaken van internetapplicaties. Xerox lanceert daarom de Web Capture Service, een eenvoudige en krachtige oplossing voor workflowautomatisering, waarmee Xerox-resellers in staat zijn om een einde te maken aan dit pijnpunt van klanten.

Volgens een onderzoek door Xerox maakt 72 procent van alle MKB-organisaties momenteel geen gebruik van workflowautomatisering of zijn ze pas begonnen met de implementatie daarvan1. Voor veel kleine en middelgrote bedrijven is dit een belangrijke eerste stap in het automatiseren van hun workflows.

De Web Capture Service van Xerox is de enige oplossing die documenten automatisch scant voor direct gebruik, zonder bestanden aan te hoeven maken of documenten te hernoemen en ze in applicaties te importeren. De Web Capture Service, die exclusief wordt aangeboden via resellers van Xerox, kan worden ingezet in combinatie met scanners van elk merk. Bovendien is de dienst compatibel met de meeste internetapplicaties, zoals Microsoft Office 365, QuickBooks, Salesforce, SAP en Concur.

“Met de Web Capture Service kunnen onze resellers het MKB een unieke dienst aanbieden die hen op weg helpt met de automatisering van hun bedrijfsprocessen”, aldus Yves Rummens, Office Business Manager bij Xerox. “Er is geen oplossing die zo geavanceerd en tegelijkertijd zo gebruiksvriendelijk is, zeker wat het MKB-segment betreft.”

De Web Capture Service maakt deel uit van een reeks van nieuwe en exclusieve oplossingen en tools van Xerox die resellers in staat stelt om nieuwe omzetbronnen aan te boren naast de gebruikelijke verkoop van hardware en verbruiksgoederen:
  • De nieuwe Productivity Packs van Xerox voor mfp’s uit de ConnectKey® i-reeks omvatten kant-en-klare applicaties voor verticale markten, zoals het onderwijs, de gezondheidszorg en de financiële dienstverlening. Deze maken een einde aan handmatige, tijdrovende en foutgevoelige taken door op papiergebaseerde processen om te zetten in geautomatiseerde digitale workflows. Elk Productivity Pack bevat vijf workflowapplicaties die specifiek zijn ontwikkeld voor de desbetreffende verticale markt. Partners kunnen op deze manier vaste voet aan de grond krijgen in verticale markten zonder de noodzaak om een software engineer en systeemintegrator in te schakelen voor de ontwikkeling van passende workflows.

• De nieuwe Xerox Partner Solutions Playbook 2.0, een interactieve bibliotheek vol best practices biedt achttien nieuwe branchetoepassingen, gebruiksscenario’s en verkoopstrategieën. Het playbook helpt partners om op eenvoudige wijze workflowoplossingen te verkopen, samen te werken en ideeën uit te wisselen met andere resellers en applicaties op maat te ontwikkelen die hun bedrijfsresultaat ten goede komen.

Beschikbaarheid
De Web Capture Service dienst is vanaf het eerste kwartaal van 2017 verkrijgbaar voor alle partners. De Xerox Productivity Packs en de Xerox Partner Solutions Playbook 2.0 zijn per direct verkrijgbaar.

1 “2017 Office Productivity Trends to Improve the Bottom Line” Xerox, september 2016

-xxx-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met de expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en kennis van wat gebruikers willen, verbetert Xerox de workflow en wordt productiviteit, efficiëntie en personalisering versterkt. De medewerkers creëren in 180 landen betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor Xerox-klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgedeeld in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen, een business proces outsourcing bedrijf en een document technology bedrijf. Xerox verwacht de separatie eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox® en Xerox zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.

Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl

Laatste van Xerox
Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

Print2Pack transformeert verpakkingsproductieproces met Xerox
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage