www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Eurodata neemt meerderheidsbelang in gusti software en vergroot footprint in de Benelux markt

Amsterdam, 24 november 2016 – Eurodata, leverancier van softwareoplossingen en Smart Services, maakt bekend dat zij meer dan 50 procent van gusti software, een Electronic Data Interchange (EDI) service provider, in handen heeft. Daarmee vergroot eurodata de marktaanwezigheid in de Benelux en benadrukt haar expertise op het gebied van Smart Services.

Gusti software levert diensten rond het thema EDI. Deze systemen zorgen voor de elektronische uitwisseling van bedrijfsinformatie, terwijl data wordt omgezet in een overzichtelijk en leesbaar bestand. In het eerdere dienstverleningsportfolio van gusti software ontbrak de mogelijkheid om data te analyseren. Het edbic platform van eurodata biedt hiervoor de oplossing. Dit stelt klanten in staat om zelf complexe integratie-oplossingen via Smart Services te implementeren. Edbic brengt data niet alleen samen in een eenduidige structuur, maar verrijkt het ook en geeft de mogelijkheid het gehele proces dat aan het businessmodel ten grondslag ligt te monitoren. Huidige gebruikers van het Managed Services platform van gusti software zullen geruisloos worden overgezet naar het edbic-platform van eurodata.

Fred van Scheppingen, directeur van gusti software: “Door het meerderheidsbelang van eurodata wordt de business focus verplaatst van het ontwikkelen van zakelijke oplossingen naar de uitvoering ervan. Door de uitbreiding met edbic kunnen klanten van gusti software hun data voor veel meer doeleinden gebruiken. Tevens profiteren zij van de toegang tot het grote aanbod aan oplossingen, zoals Smart Services, die op Europees gebied door eurodata worden aangeboden.

Jeroen van der Lugt, EMEA Business Development Manager bij eurodata, blijft verantwoordelijk voor sales: "De samenwerking van gusti software en eurodata versterkt onze marktpositie in de Benelux. Tegelijkertijd profiteren bestaande en nieuwe klanten van de Managed Services oplossingen en bekroonde technologieën op het gebied van data-integratie, real-time monitoring en e-archivering. Met onze oplossingen, gebaseerd op IoT en Smart Services, kunnen we onze klanten optimale oplossingen op maat aanbieden. Eurodata blijft overigens op Europees grondvlak zoeken naar nieuwe overnamekandidaten en partners.”

-----------

Over eurodata
Eurodata AG ontwikkelt en verkoopt cloud-gebaseerde softwareoplossingen voor commerciële netwerken, belastingconsultants, kleine en middelgrote ondernemingen. Ze leveren softwareoplossingen voor data-integratie en meerdere procesfasen. Meer dan 50.000 klanten maken gebruik van de veilige cloud ‘made in Germany’, die professionele business intelligence, web- en cloudservices levert. Eurodata realiseert ook de juiste werking van deze oplossingen. Meer dan 500 werknemers werken mee aan het succes van eurodata in heel Europa. Eurodata AG werd in 1965 opgericht en is gevestigd in het Duitse Saarbrücken. Meer informatie over eurodata is te vinden op http://www.eurodatatec.de/en of volg eurodata op Twitter via @eurodata_NL

Over gusti software
Gusti software is opgericht in 2004 en heeft sindsdien ruime ervaring opgebouwd met EDI implementaties op diverse platformen, branches en VAN’s. Ze biedt systeemintegratie voor alle marktsegmenten. Het is een solide bedrijf met één belangrijke focus; digitale uitwisseling van handelsdocumenten, zoals Edifact, ANSI-X12 en XML.

Marcommit
Debbie van Oostrum
eurodata@marcommit.nl
Laatste van eurodata

Data-integratie is één van de grootste belemmeringen bij Smart Industry

Eurodata introduceert Smart Start Pack voor Smart Industry

Logo Marcommit
eurodata contact

Logo eurodata

+49 681 88 08 - 0
  info@eurodata.de
  www.eurodata.de
eurodata sociaal

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl