www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Citrix ShareFile helpt klanten versneld over te stappen naar een mobiel en digitaal kantoor

Nieuwe ShareFile mogelijkheden structureren de workflow van documenten waardoor de productiviteit en samenwerking tussen teams en gebruikers verbetert

Amsterdam, 21 november 2016 – De voordelen van overstappen naar een digitaal kantoor zijn welbekend. Bedrijven hebben veel te winnen bij de introductie van technologieën die de workflow en routines van werknemers kunnen structureren, veilig en met behoud van compatibiliteit. De moderne werkplek wordt snel productiever en efficiënter, terwijl we bovendien de manier verbeteren waarop teams en gebruikers samenwerken, vanaf elke locatie, altijd en op ieder apparaat. Onderzoeksbureau IDC geeft aan dat 80 procent van de bedrijven processen toepassen die nog altijd afhankelijk zijn van papier en dat de meeste organisaties nog maar net zijn begonnen met de transformatie naar een organisatie waarin document- en informatiebeheer centraal staan. Toch is 72 procent van de bedrijven het erover eens dat de verbetering van documentprocessen de klanttevredenheid en/of merkwaarde1 zou verhogen.

Deze marktvraag en de invloed van meer dan 80.000 zakelijke klanten en 20 miljoen zakelijk gebruikers zorgen dat Citrix innovatie blijft aanjagen met haar toonaangevende sync-and-sharing oplossing voor documenten. Dit leidt niet alleen tot een slimmere en gemakkelijke gebruikerservaring, maar vooral ook tot structureren van de manier waarop allerlei soorten documenten bekeken en afgehandeld worden, inclusief het vergaren van feedback en goedkeuring van documenten, het delen van medische beeldinformatie, het bekijken van 3D bouwtekeningen en zelfs het aanvragen en volgen van audit-lijsten. ShareFile gebruikers zijn productiever, werken meer samen en zijn beter beveiligd dankzij de overgang naar de werkplek van de toekomst, door hun zakelijke workflows en processen over te zetten van papier naar digitaal.

Wat is er nieuw in ShareFile
De hedendaagse zakelijke omgeving kent een explosie van data en apps, en een alsmaar groeiende behoefte aan samenwerken tussen regio’s. Tot de introductie van ShareFile bestond er geen goede systematische manier om essentiële zakelijke documenten op te slaan, te delen, te beoordelen of goed te keuren. ShareFile is van begin tot eind, ontwikkeld voor bedrijven om hun teams gemakkelijker met klanten te laten samenwerken.
  • Gebruikers kunnen feedback krijgen, goedkeuringen en digitale handtekeningen opvragen – dit alles binnen de webinterface van ShareFile
  • Feedback en goedkeuringen worden live getraceerd met de mogelijkheid om vervaldata in te stellen, ook de status kan ieder moment worden bekeken
  • Het is niet langer nodig om documenten via e-mail te versturen en het bijkomende versiebeheer is overbodig
ShareFile biedt gebruikers een slimmere manier om te werken met een nieuw, web gebaseerd dashboard en webinterface.
  • Recent geopende documenten zijn eenvoudig en snel toegankelijk
  • Gebruikers kunnen meer doen in minder tijd met makkelijk te vinden acties en een strakke en eenvoudige vormgeving waarmee de productiviteit wordt verhoogd
  • Eenmaal ingelogd zijn via de werkbalk Snelle toegang handleidingen en stap-voor-stap procedures beschikbaar.
ShareFile biedt een betere en handigere manier om elk bestand te bekijken met behulp van de nieuwe content viewer.
  • Er worden meer dan 60 bestandstypen ondersteund, zodat de meest voorkomende bestandsformaten bekeken kunnen worden via een ‘preview’, inclusief PDF’s, zonder te webbrowser te moeten verlaten en zonder te moeten wachten op een download.
  • Gebruikers kunnen gemakkelijk bestanden delen en feedback en goedkeuringen vragen via workflows – rechtstreeks vanuit de viewer
Nieuwe en verbeterde branchespecifieke oplossingen
Veel branches, waaronder financiën, verzekeringen en vastgoed, hebben specifieke behoeften als het gaat om workflow en compliance – waaronder ondersteuning voor FINRA, HIPAA en CFPB. ShareFile voorziet in deze behoeften en kan worden ingezet op een manier die veelvoorkomende en branchespecifieke situaties structureert – met name in Accounting en Healthcare. Het hoge niveau van maatwerk en kennis van de branche maakt dat ShareFile haar klanten kan voorzien van workflows die zijn afgestemd op hun specifieke wensen.

ShareFile for medical imaging vermindert het gebruik van CD’s voor gebruikers in de gezondheidszorg en gerelateerde vakgebieden, dankzij een DICOM viewer voor diagnose en opslag die voldoet aan de HIPAA standaard. Zorgverleners en -verzekeraars kunnen nu medische beelden opvragen, uploaden, bekijken en delen in een simpele, cloud-gebaseerde omgeving. Al bijna een decennium gebruiken CPA accountants ShareFile voor uitwisselen van QuickBooks bestanden, maandopgaves en belastingaangiften. Dankzij de meest recente verbeteringen aan ShareFile kunnen de accountants nu PBC-lijsten (Provided By Client Lists) creëren en bijhouden en digitale handtekeningen opvragen. De vragenlijst functie elimineert de behoefte om te vertrouwen op e-mails en spreadsheets, waardoor de complexiteit en de kans op fouten worden teruggedrongen.