www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 153 dagen geleden)
PR: MCS PR

Nieuwe Xerox kleurenprinter en MFP bieden kleine bedrijven grootzakelijke mogelijkheden

Gebruikers profiteren van geavanceerde functionaliteit, betrouwbare prestaties en een ongeëvenaarde kleurenreproductie voor een betaalbare prijs

Breukelen, 16 november 2016 – Xerox introduceert vandaag de kleurenprinter Xerox Phaser® 6510 en multifunctionele kleurenprinter (MFP)  Xerox WorkCentre® 6515. Beide apparaten kenmerken zich door een eenvoudige installatie en bieden productiviteitsbevorderende functies zoals tweezijdig scannen in één bewerking. De Xerox WorkCenter 6515 is voorzien van een tabletachtig touchscreen van 5 inch en een user interface die toegang biedt tot voorbeeldweergaven van scans, bewerkingsfuncties, intuïtieve navigatieopties en de mogelijkheid om workflows naar behoefte aan te passen. De MFP biedt ruimte voor 850 vellen en de Super-Fine EA-toner in beide printers biedt een prestatievermogen en kleurprestaties die normaliter alleen in grootzakelijke omgevingen worden aangetroffen.

“Tot nu toe hadden kleine bedrijven hoofdzakelijk toegang tot producten met marginale mogelijkheden die slechts een beperkt aantal taken zelfstandig afhandelen”, aldus Yves Rummens, office business manager bij Xerox. “Het MKB heeft zitten wachten op betaalbare en krachtig presterende producten zoals deze.”

Zo is een klein makelaarskantoor nu in staat om intern hoogwaardige brochures en grafisch materiaal af te drukken in slechts een paar minuten tijd en zonder concessies te doen aan kleurkwaliteit en nauwkeurigheid. Het bedrijf kan daarnaast klantvoorstellen en contracten digitaliseren en de resulterende bestanden naar makelaars in de omgeving verzenden. Verder kan het versies met doorzoekbare tekst creëren voor vereenvoudigde archivering.

De nieuwe kleurenprinter Phaser 6510 en multifunctionele kleurenprinter WorkCenter 6515 bieden ondersteuning voor verbinding vanaf elk apparaat. Mobiele werknemers kunnen zo documenten afdrukken vanaf een tablet of smartphone. Dit maakt een einde aan de noodzaak om documenten naar een PC te sturen.

Volop potentieel voor productiviteitsverbeteringen
Belangrijke functies van de kleurenprinter Phaser 6510 en multifunctionele kleurenprinter WorkCentre 6515, die zijn bestemd voor het afdrukken van A4-documenten, zijn onder meer:
  • Wi-Fi Direct®-connectiviteit voor het veilig afdrukken van documenten vanaf smartphones en tablets;
  • Eenvoudig mobiel printen met Apple® AirPrint™, Google Cloud Print™, de Xerox Print Service Plug-In for Android® en Mopria®;
  • De keuze uit verschillende scanbestemmingen, zoals e-mail, een FTP-server, een bedrijfsnetwerk of de ingebouwde USB 3.0-poort van de printer, met de mogelijkheid om het resultaat van één scantaak naar meerdere bestemmingen tegelijk te verzenden;
  • De mogelijkheid om rechtstreeks van en naar de cloud te scannen en printen met Xerox Mobile Link;
  • Een maandelijkse bedrijfscyclus van 50.000 pagina’s en printsnelheden tot 28 impressions per minute (ipm);
  • Tweezijdig scannen in één bewerking tot 37 ipm;
  • 1200 x 2400 native dpi voor een ongeëvenaarde kleurenreproductie en kristalheldere output.
Beschikbaarheid en prijzen
De kleurenprinter Phaser 6510 en multifunctionele kleurenprinter WorkCentre 6515 zijn per direct wereldwijd verkrijgbaar via webwinkels en erkende Xerox-resellers.

-xxx-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met de expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en kennis van wat gebruikers willen, verbetert Xerox de workflow en wordt productiviteit, efficiëntie en personalisering versterkt. De medewerkers creëren in 180 landen betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor Xerox-klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgedeeld in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen, een business proces outsourcing bedrijf en een document technology bedrijf. Xerox verwacht de separatie eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox® en Xerox zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

-------------------------------------------------

Bijschrift bij afbeelding: In de bijlage vindt u een foto op hoge resolutie van de Xerox Phaser 6510 en de Xerox WorkCentre 6515.

Xerox Phaser 6510 en de Xerox WorkCentre 6515

Xerox WorkCentre 6515

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.
Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Laatste van Xerox
Wilco van Bezooijen benoemd tot algemeen directeur van Xerox Nederland

Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management
Verstreken tijd: 4 jaar en 153 dagen

Logo MCS PR
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis