www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Aerohive introduceert Wave 2 access point voor zakelijk gebruik

Nieuwe AP550 verhoogt netwerkcapaciteit met 141%

Amstelveen, 16 november 2016Aerohive Networks® (NYSE:HIVE) introduceert de Wave 2 802.11ac access point AP550. Dit product is een aanvulling op het Software Defined LAN (SD-LAN) aanbod van Aerohive, dat infrastructuuroplossingen vanuit cloudbeheerde toegangsnetwerken biedt. Met name voor zakelijke omgevingen die om krachtige doorvoercapaciteit en een hoge draadloze dichtheid vragen, biedt deze aanvulling een uitkomst. De AP550 kan ingezet worden in combinatie met de geavanceerde access switches van Aerohive voor integraal beheer van vaste en draadloze netwerken. Mogelijkheden voor centraal netwerkbeheer vanuit de cloud dragen bij aan een verbeterd overzicht, kostenbesparingen en een reductie van de complexiteit.

Ondersteuning IoT-toepassingen, BYOD en bandbreedte-intensieve applicaties
De nieuwe AP550 biedt bedrijven de mogelijkheid om netwerken toekomstbestendig te maken dankzij een ondersteuning voor IoT-toepassingen, BYOD en bandbreedte-intensieve applicaties. Daarnaast biedt het een nieuwe functionaliteit van grootzakelijke kwaliteit, zoals MACsec, Air-IQ en Zero Wait DFS. De AP550 ondersteunt vier gelijktijdige gegevensstromen en is voorzien van een ingebouwde Bluetooth Low Energy (BLE) en USB-poort waarop beacons en andere IoT-apparatuur kunnen worden aangesloten.

Functionaliteiten
De AP550 maakt deel uit van de aanpasbare draadloze infrastructuur van Aerohive. Net als de AP250 biedt de access point softwarematig selecteerbare radio’s om organisaties een optimale ROI te bieden. Beheerders kunnen kiezen voor draadloze connectiviteit op de frequentiebanden 2,4GHz en 5GHz of een dubbele werking op 5GHz. Indien het netwerkontwerp daar ondersteuning voor biedt, kan deze laatste optie de netwerkcapaciteit effectief verdubbelen. De AP550 maakt daarnaast gebruik van de in de praktijk bewezen RF-IQ-technologie van Aerohive om optimale draadloze prestaties te bieden. RF-IQ biedt intelligent gedistribueerd beheer van draadloze radio’s, zoals een geautomatiseerde selectie van kanalen en stroomvoorzieningsbronnen, load balancing, bandbreedteregeling en andere functies die complexe draadloze toepassingen mogelijk maken.

Michael Lin, vice-president product management bij Aerohive Networks: “Door de opkomst van mobiliteit zien organisaties zich gedwongen om ondersteuning te bieden voor meer apparaten, meer bandbreedte-intensieve toepassingen en meer gebruikers. De nieuwe draadloze Wave 2 access point AP550 stelt bedrijven in staat om te profiteren van belangrijke technische innovaties die ofwel deel uitmaken van de laatste standaarden of speciaal door Aerohive zijn ontwikkeld. De functierijke AP550 tilt de draadloze prestaties, capaciteit en mogelijkheden uit naar een hoger niveau. Dit biedt uitmuntende vooruitzichten voor klanten en Aerohive.”

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Sunnyvale in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: our ability to continue to attract, integrate, retain and train skilled personnel, general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q. Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Lisanne van der Drift
aerohive@marcommit.nl
Eerder van Aerohive
19 dec 2018 Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

13 nov 2018 Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

11 okt 2018 Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken

Logo Marcommit

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureau