www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
Datum: (4 jaar en 116 dagen geleden)

NETGEAR drie keer genomineerd bij CES 2017 innovatie-awards

Gouda - 10 november 2016 - NETGEAR is drie keer genomineerd bij de CES 2017 Best of Innovation Awards: de Nighthawk® X10 Smart WiFi Router, het Orbi™ wifisysteem en de Arlo™ Pro draadloze HD beveiligingscamera zijn kanshebbers. De producten worden van 5 tot 8 januari tentoongesteld op CES 2017 in Las Vegas.

De prestigieuze awards, uitgereikt door de Amerikaanse Consumer Technology Association (CTA), worden sinds 1976 toegekend aan bijzondere prestaties in productontwerp en –ontwikkeling. Producten waaraan deze prijs wordt toegekend, kenmerken zich door innovatief en modern design, verspreid over 28 verschillende categorieën.

“Innovatie is onze kernopdracht, dus we zijn heel blij dat de CTA die focus erkent”, zegt David Henry, senior vice president of home networking products bij NETGEAR. “Het is geweldig dat baanbrekende producten als ons tri-band netwerksysteem, Orbi, en onze nieuwste beveiligingscamera, de Arlo Pro, zijn genomineerd. Maar de kers op de taart is toch wel dat de Nighthawk X10 router is genomineerd bij de Best of Innovation Awards – wat ons betreft is het de meest volledige en best ontworpen router op de markt.”

Genomineerde producten worden beoordeeld op hun technische en uiterlijke kwaliteiten, nieuwe functionaliteiten, waarde voor gebruikers, en hoe innovatief ze zijn vergeleken met andere producten op de markt. De jury bestaat uit onafhankelijke industrieel ontwerpers, technici en journalisten van vakmedia.

Genomineerde NETGEAR-producten:
  • Nighthawk X10 AD7200 Smart WiFi Router
    De Nighthawk X10 AD7200 Smart WiFi Router is de snelste router voor het streamen van media via Plex Media Server™. De Nighthawk X10 zorgt met 802.11ac en 802.11ad wifitechnologie voor razendsnelle draadloze verbindingen tot wel 7,2Gbps*, en is daardoor uitermate geschikt voor 4K-streaming, VR-gaming, en snelle downloads. Dankzij de 1,7GHz quadcore-processor en quad-stream Wave 2 wifi-architectuur zijn gebruikers voorbereid op de toekomst.
  • Orbi wifisysteem
    Orbi is de meest simpele manier om het bereik van snelle wifi naar alle hoeken van het huis uit te breiden. Het is het eerste mesh-netwerksysteem met tri-bandtechnologie, die voor een speciale verbinding tussen Orbi-router en de Orbi-satellieten zorgt. Orbi biedt een draadloze 802.11ac-verbinding met snelheden tot 3Gbps*, zodat gebruikers overal in huis beter bereik hebben, ongeacht hoeveel devices er gebruik maken van het draadloze netwerk.
  • Arlo Pro draadloze HD beveiligingscamera
    De Arlo Pro draadloze HD beveiligingscamera neemt door het compacte design weinig ruimte in. Omdat de camera niet aangesloten hoeft te worden op het stroomnetwerk is deze overal en discreet te plaatsen, zowel binnen als buiten het huis. De Arlo Pro laadt snel op, beschikt over een duurzame en herlaadbare batterij, tweeweg-audio, een sirene met meer dan 100 decibel, en is de enige met een zicht van 130 graden.
Prijzen en beschikbaarheid
De NETGEAR Nighthawk X10 AD7200 Smart WiFi Router, het Orbi wifisysteem en de Arlo Pro draadloze HD beveiligingscamera zijn beschikbaar bij zowel geautoriseerde NETGEAR-partners als via andere verkoopkanalen. Adviesprijzen zijn op verzoek beschikbaar.

122 KB jpg Arlo

130 KB jpg Orbi

155 KB jpg X10

Voor meer informatie (niet voor publicatie):

Pride PR
Letizia Luijs / Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.

NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.

©2016 NETGEAR, Inc. NETGEAR and the NETGEAR logo are trademarks and/or registered trademarks of NETGEAR, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Other brand and product names are for identification purposes only and may be trademarks or registered trademarks of their respective holder(s). The information contained herein is subject to change without notice. NETGEAR shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein. All rights reserved.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 for NETGEAR, Inc.: This press release contains forward-looking statements within the meaning of the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Specifically, statements concerning NETGEAR's business and the expected performance characteristics, specifications, reliability, market acceptance, market growth, specific uses, user feedback and market position of NETGEAR's products and technology are forward-looking statements within the meaning of the Safe Harbor. These statements are based on management's current expectations and are subject to certain risks and uncertainties, including, without limitation, the following: the actual price, performance and ease-of-use of NETGEAR's products may not meet the price, performance and ease-of-use requirements of customers; product performance may be adversely affected by real world operating conditions; failure of products may under certain circumstances cause permanent loss of end user data; new viruses or Internet threats may develop that challenge the effectiveness of security features in NETGEAR's products; the ability of NETGEAR to market and sell its products and technology; the impact and pricing of competing products; and the introduction of alternative technological solutions. Further information on potential risk factors that could affect NETGEAR and its business are detailed in the Company's periodic filings with the Securities and Exchange Commission. NETGEAR undertakes no obligation to release publicly any revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect events or circumstances after the date hereof or to reflect the occurrence of unanticipated events.

Source: NETGEAR
Laatste van NETGEAR
NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Softwarebedrijf Klippa trekt Duitse Thorben Sillje (28) aan als business developer

Poly benoemt Sofocles Socratous tot vicepresident Sales voor Noord-Europa voor versnelling regionale groei

Formula 1 en Zoom kondigen eerste virtuele Paddock Club-partnerschap aan

Vertiv introduceert nieuwe suite producten voor de edge-infrastructuur en verbeterd partnerprogramma in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

Schneider Electric ontvangt op Hannover Messe de Industrial Energy Efficiency Award voor SF6-vrije middenspanningschakelinstallatie

Omzet Shippeo verdrievoudigd in de eerste helft 2020

Financiële dienstverlening balanceert tussen innovatie en security

KnowBe4 ziet piek in het gebruik van corona-gerelateerde phishing-e-mails in Q2 2020

Twitter-hack laat zien dat cybercriminelen zich blijven focussen op mensen

Nieuwe bluebot maakt gebouwbeheer slimmer en efficiënter

Corona zorgt voor wisselende online consumentenbestedingen in eerste kwartaal 2020
Data Matters levert digitaal archief voor de zorg als hoogwaardige cloudoplossing

Zoom lanceert Zoom for Home

Auth0 krijgt Serie F-financiering van 120 miljoen dollar

Databricks levert verbeteringen op het gebied van beveiliging en schaalbaarheid om de implementatie van ondernemingen te versnellen

PayIBAN introduceert Upload-en-Onderteken met iDIN

94% van de securityteams erkent, maar investeert onvoldoende in de inzet voor dreigingsonderzoek

Sint-Sixtusabdij werkt samen met Ingenico om click & collect aanbod van hun veelgeprezen bier te versterken

Zorg voor extra hygiëne met Actief Wit schakelmateriaal van Schneider Electric

Citrix en Microsoft werken samen om de toekomst van het werk te verbeteren

Aantal IT-vacatures trekt na korte dip tijdens coronacrisis weer aan

Siemens en SAP werken samen aan het versnellen van industriële transformatie

Trend Micro ontdekt botnet-battle voor consumentenrouters

Nieuw IoT-ontwikkelproject voor monitoren in- en opname sondevoeding

Wyzetalk benoemt Bart Berende tot Head of Sales voor Europa

Autodeelplatform WeGo klaar voor Apple Car Keys

LANCOM juicht voorstel ACM over vrije routerkeuze toe

Viadesk doet nieuwe merkbelofte met Fellow Digitals

ICT ACQUIRES ESPRIT MANAGEMENT & IT SERVICES

TIE KINETIX: Q3 Trading Update
Verstreken tijd: 4 jaar en 116 dagen
NETGEAR contact

Logo NETGEAR

+31(0)182-587000
  info@netgear.nl
  www.netgear.nl
NETGEAR sociaal

NETGEAR tweets

Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Poly
Logo Vertiv
Logo Schneider Electric