Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Ctac ontzorgt Vivare met Digitale Transformatie

Transformatie ERP-systeem Vivare naar SAP S/4HANA

Woningcorporatie Vivare transformeert haar huidige ERP-systeem naar S/4HANA. Daarnaast zet Vivare SAP Cloud for Service in. Vivare maakt deze keuze, zodat de corporatie kan sturen op de organisatiekosten, om betaalbaar wonen voor haar klanten mogelijk te maken en te houden, nu en in de toekomst, en om een goede dienstverlening naar haar klanten te kunnen blijven bieden. Vivare en Ctac werken sinds 2015 samen en stelden onlangs gezamenlijk een strategisch programma op om de dienstverlening aan huurders te verbeteren en interne processen te optimaliseren. Deze transformatie maakt deel uit van Vivare Next Level, zoals het programma heet.

Met de transformatie van het ERP-systeem naar S/4HANA krijgen medewerkers van Vivare de beschikking over de nieuwste functionaliteit en mogelijkheden volgens de laatste technologische en gebruiksstandaarden. Daardoor kunnen ze efficiënter werken en krijgen ze een vollediger overzicht van actuele zaken die spelen met huurders, zoals huurachterstanden of -incasso’s en lopende serviceverzoeken.

Dankzij de inzet van SAP Cloud for Service is het bovendien mogelijk om klantcontacten via diverse kanalen te ondersteunen, waaronder een huurdersportaal. Door in te loggen op dit portaal, krijgen huurders een compleet overzicht van lopende zaken. Zij vinden daar hun volledige contacthistorie, ongeacht of de communicatie plaatsvond via e-mail, telefoon, social media of onlinezelfservice.

Wolter Bosch, Manager Informatisering en Automatisering bij Vivare: “Ctac is de partner gebleken die we zochten, dankzij de specifieke branchekennis en de kennis over de manier waarop we bij Vivare werken. De toegevoegde waarde van Ctac voor wat betreft de SAP portefeuille, is voor ons van groot belang. We zetten in op standaardisatie.”

“De transformatie naar S/4HANA past binnen de ontwikkelingen die we zien in de branche”, zegt Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac. “De woningcorporatiesector vertrouwt op het product SAP. We zijn trots dat we de samenwerking met Vivare verder uitbreiden en de corporatie kunnen helpen om haar klanten beter te bedienen.”

####

Over Vivare
Vivare is een van de grotere woningcorporaties in Nederland en actief in de gemeenten Arnhem, Rheden, Renkum, Overbetuwe, Duiven en Westervoort. Vivare staat middenin de maatschappij en weet wat er speelt. Met ruim tweehonderd medewerkers vormt zij een solide en professionele organisatie die zichtbaar aanwezig is in de wijken en die dichtbij de mensen staat. Vivare biedt 55.000 mensen een passend en betaalbaar (t)huis, nu en in de toekomst. Met hart voor de regio draagt zij bij aan een omgeving waar het prettig wonen is. Dat is waar zij voor staat, in goede samenwerking met partners en met een dienstverlening van deze tijd.

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve Total Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van branchegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De branchegerichte totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, manufacturing, real estate en professional services zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze branchegerichte composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van business consultancy tot Cloud services en softwareontwikkeling tot diensten als mobility en in-memory computing. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per ultimo september 2016 464 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl.

Voor meer informatie:
Ctac N.V.