www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Exact introduceert smart Practice Management-oplossing met ‘meedenkende’ advies dashboards

Exact kondigt de lancering aan van een nieuwe Practice Management-oplossing voor Exact Online. Dit cloud-based samenwerkingsplatform, helpt accountants bij CRM, urenregistratie & facturatie, documentbeheer, workflow en boekhouding en biedt de accountant een 360 graden inzicht in haar klanten.

Smartanalytics
Via zelf samen te stellen advies-dashboards kunnen accountants bovendien actuele (realtime) informatie onttrekken uit de systemen van hun klanten. Hiermee is een breed inzicht te verkrijgen in de bedrijfsvoering van klanten. Dat maakt dat de accountant van een financiële coach, veel meer een bedrijfscoach wordt. Deze advies-dashboards omvatten financiële en operationele key performance-indicatoren. Door afwijkingen aan te geven, wordt het mogelijk om eventuele problemen vroegtijdig aan te kaarten bij klanten. De accountant kan daardoor de meest urgente zaken direct rapporteren bij de ondernemer in combinatie met gedegen advies. Dat zorgt voor meer snelheid, efficiency en waarde voor klanten.

Perry Telle is partner bij Hoornwijck Groep en ervaart die toegevoegde waarde: “Doordat financieel en CRM in Practice Management zijn geïntegreerd, hebben we beter inzicht in de behoefte van de klant en in de productiviteit van onze medewerkers. Daardoor kunnen we commercieel handelen.”

Exact introduceert smart Practice ManagementSimpele taken geautomatiseerd
Het systeem helpt verder om essentiële, administratieve taken over te nemen. Dat biedt tijd en ruimte voor klantondersteuning op een meer strategisch niveau. Een accountant kan urenregistratie en facturatie geautomatiseerd laten verlopen. Dat zorgt voor zowel een meer accurate facturatie, als direct inzicht in het onderhanden werk en budgetbewaking zodat projecten niet buiten begroting lopen. Door ook documenten en taken op te slaan in Exact Practice Management ontstaat er een logische samenhang tussen CRM, facturatie, boekhouding, workflow en documenten in een en dezelfde oplossing in de cloud en ook via mobiele apps. Bovendien koppelbaar met andere software zoals werkprogramma’s en fiscale software.

Meer inzicht en bijsturing
“Voor de nieuwe generatie accountants is bedrijfsinzicht alles”, zegt Erik van der Meijden, CEO bij Exact. “Met Exact Practice Management kunnen accountants snelle, diepgaande inzichten vergaren in de productiviteit, factureerbaarheid en winstgevendheid. Voor klanten in sectoren als zakelijke dienstverlening, productie en groothandel, kunnen accountants op maat gemaakte advies dashboards inzetten om slim, strategisch inzicht te bieden waar nodig. Samenwerking en integratie zijn de sleutel tot succes in deze nieuwe tijd. Deze oplossing en dashboards faciliteren daarin.”

Exact Practice Management is nu beschikbaar. De nieuwe advies-dashboards zijn in controlled release en komen begin aankomend jaar algemeen beschikbaar.
Laatste van Exact Software Nederland B.V.
Exact sluit convenant met Fontys Hogeschool ICT

RS Finance wint Exact Cloud Award 2016/2017

Exact breidt nationale en internationale activiteiten uit
Exact Software.. contact

Logo Exact Software Nederland B.V.

+31(0)15 - 711 51 00

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau