www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: MCS PR

SynerTrade tekent partnerovereenkomst met DocuSign

Een volledig digitale inkoopovereenkomst via apps uit de cloud

Amsterdam, 7 november 2016 - SynerTrade, Europees marktleider in inkoopsoftware, kondigt een samenwerkingsovereenkomst aan met DocuSign waarmee de cloudsoftware van het bedrijf wordt verrijkt met een digitale handtekeningdienst en een platform waarop digitale inkooptransacties volledig beheerd kunnen worden. Zo wordt elke inkoopovereenkomst 100% digitaal. Inkopers zijn hiermee af van handmatige papieren processen en verzekerd van veilig beheer van inkooptransacties. Vanaf elke type apparaat (mobiel, laptop, tablet of desktop) kunnen inkopers nu volledig digitaal en veilig zaken doen met de Accelerate apps van SynerTrade vanuit de cloud.

De DocuSign eSignature dienst en het Digital Transaction Management (DTM) platform van het bedrijf worden geïntegreerd in het Accelerate platform van SynerTrade.  Met dit cloudgebaseerde digitale inkoopplatform zijn inkopers in staat sneller contracten af te sluiten met leveranciers. Documenten zijn volledig gedigitaliseerd waarmee werkprocessen, goedkeuring en samenwerking veel eenvoudiger en sneller worden. De software werkt automatisch bestaande systemen bij. Het  uitsluiten van handmatig papierwerk en de versnelde afhandeling door medewerkers bespaart bovendien veel tijd en voorkomt menselijke fouten.

“SynerTrade helpt organisaties met de digitale transformatie van inkoopprocessen. Dit partnership met DocuSign voorziet in een naadloos digitaal proces. Dat draagt bij aan een nog betere klantbeleving. We zijn ervan overtuigd, dat onze wereldwijde klanten direct profijt hebben van deze samenwerking,” vertelt Eberhard Aust, CEO van SynerTrade.

“Met deze samenwerking krijgen beide bedrijven toegang tot elkaars wereldwijde netwerk van klanten die digitale transformatie hoog op de agenda hebben staan,” concludeert Pascal Colin, General Manager & Vice President Sales van DocuSign in Frankrijk.

Over SynerTrade
Met ruim 500 klanten wereldwijd is SynerTrade marktleider op het gebied van softwareoplossingen voor inkoop. SynerTrade Accelerate, het op de cloud gebaseerde platform van het bedrijf, ondersteunt bedrijven bij het gehele inkoopproces met een set flexibele en gemakkelijk te gebruiken applicaties. SynerTrade Accelerate is een complete eProcurement-suite waarmee jaarlijks inkoopopdrachten ter waarde van 500 miljard euro worden afgehandeld. Onder andere Adeo, Alstom, Baloise Insurance, Decathlon, Deka Bank, Engie Groupama, Lafarge, Lindt, Lufthansa, Saint-Gobain, Sanofi, Shiseido, Total, Transdev en Yves Rocher vertrouwen op SynerTrade ter verbetering van de prestaties van hun inkoop- en financiële afdelingen. Het bedrijf telt 15 vestigingen over de hele wereld, waaronder Nederland. SynerTrade biedt klanten 24/7 expertise en lokale ondersteuning in 10 talen bij het optimaliseren van hun processen rond e-sourcing, e-procurement, SRM (Supplier Resource Management), uitgavenanalyses en inkoopintelligentie. Ook productinnovatie kan profiteren van de mogelijkheden die SynerTrade biedt.

Kijk voor meer informatie op www.synertrade.com/nl.

Contactpersonen voor de pers
MCS PR, SynerTrade persdesk , e-mail synertrade@mcspr.nl, tel. 023 - 562 8208.
Laatste van SynerTrade Nederland
CLOUDADOPTIE BLIJFT ACHTER BIJ INKOOP

Inkopers alom ontevreden over status inkoopdigitalisering

SynerTrade tekent partnerovereenkomst met DocuSign

Logo MCS PR
SynerTrade Ned.. contact

Logo SynerTrade Nederland

+31 20 2067823
  synertrade.com/nl
SynerTrade Ned.. sociaal

SynerTrade Ned.. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl