www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Technische Unie optimaliseert bedrijfsvoering van wagenpark met Descartes Route Planner™ en Descartes Mobile™

Amersfoort, 7 november 2016Technische Unie, onderdeel van Sonepar, kiest voor Descartes Route Planner™ en Descartes Mobile™. De groothandel in technische-installatiematerialen voor bouw, installatie en industrie gebruikt de oplossingen voor het monitoren en optimaliseren van zijn afleverprocessen. Descartes Systems Group (Nasdaq: DSGX) (TSX: DSG) is wereldleider in integratie van handelsverkeer tussen logistiekintensieve organisaties.

“Een van onze belangrijkste doelen is het leveren van excellente service aan onze klanten door orders nauwkeurig en op tijd te leveren”, zegt Henk Tol, Manager Distribution bij Technische Unie/Sonepar Nederland. “De geïntegreerde routing- en mobiele oplossing van Descartes helpt ons tegemoet te komen aan de afspraken met klanten en maakt ons wagenpark, onze chauffeurs en onze planners productiever.”

De geïntegreerde Descartes Route Planner- en Descartes Mobile-oplossing ondersteunt het volledige logistieke beheerproces van rittenplanning, uitvoering en prestatiemeting. De oplossing helpt klanten als Sonepar om hun wagenpark beter te benutten en beter te voldoen aan de doelstellingen van de klantenservice. Met de oplossing zijn de responssnelheid en de productiviteit van distributieactiviteiten continu te optimaliseren door de beste routes te creëren, geplande en werkelijke leveringsprestaties te monitoren en uitzonderingen beter te beheren. Daarnaast biedt Descartes Mobile de mogelijkheid om ter plekke Proof-of-Delivery-informatie elektronisch te verzamelen. Dat verbetert de kwaliteit en de benodigde tijd voor het verzamelen van logistieke en commerciële data.

“We helpen Sonepar graag bij het nakomen van de belofte om aan klanten in Nederland excellente service te leveren en de operationele productiviteit tegelijkertijd significant te verbeteren”, zegt Paul Simon Thomas, Senior Vice-President of Sales EMEA van Descartes. “Het optimaliseren en efficiënt inzetten van het wagenpark en de medewerkers van onze klanten door middel van innovatieve routing- en mobile oplossingen is ons streven.”

Over Sonepar
Sonepar is een onafhankelijk Frans familiebedrijf en wereldwijd marktleider in de B2B-distributie van elektrische producten en gerelateerde diensten. Het bedrijf is in 1969 opgericht en biedt nu werk aan veertigduizend mensen in 41 landen. Sonepar telt 2.600 vestigingen. Meer informatie op www.sonepar.com.

Over Descartes
Descartes (TSX: DSG) (Nasdaq: DSGX) is de wereldwijde leider op het gebied van on-demand, SaaS-oplossingen (Software-as-a-Service) die bijdragen aan de verbetering van de productiviteit, en de prestaties en zekerheid voor ondernemingen, waarbij logistiek een belangrijke rol speelt. Klanten gebruiken de modulaire, cloud-based oplossingen om leveringen te plannen, te sturen, te volgen en te meten. Ook kunnen zij vrachten plannen, toewijzen en uitvoeren, transportfacturen opstellen, controleren en betalen, wereldwijde handelsdata bekijken, douane- en beveiligingsdocumenten voor import en export archiveren, en verschillende andere logistieke processen uitvoeren. Dit alles door deelname aan ’s werelds grootste, multimodale samenwerkingscommunity voor logistiek. Het hoofdkantoor van Descartes is gevestigd in Waterloo, Canada, en de organisatie heeft kantoren en partners wereldwijd. Meer informatie: www.descartes.com.

Progress Communications
Lianne van Dijk / Corinna Peekel
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: descartes@progresscommunications.nl
Laatste van Descartes
Descartes sluit 2019 succesvol af met omzetstijging van 18 procent

Descartes breidt e-commerce dienstverlening uit door overname Peoplevox

Consument bereid 7 euro meer te betalen voor duurzame pakketbezorging

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Interxion

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl