SPS organiseert seminar ‘APM voor de Digitale Woningcorporatie’

Op 30 november krijgen woningcorporaties antwoord op de vraag: Hoe garandeer je een optimale gebruiksbeleving?

Reeuwijk, 2 november 2016 – Woningcorporaties in Nederland zijn massaal aan het digitaliseren en hebben de ambitie klantprocessen te digitaliseren. Om hen hierbij te helpen organiseert SPS op 30 november het seminar ‘APM voor de Digitale Woningcorporatie’. Met dit seminar biedt SPS handvatten aan corporaties voor een succesvolle digitale transformatie. Aan het eind van de middag weet het IT-management van woningcorporaties hoe zij grip krijgt op de gebruiksbeleving van applicaties en daarmee meer controle houdt over de digitale processen.

Tom Jurgens van woningcorporatie Eigen Haard gaat deze middag in op Application Performance Monitoring (APM) in de praktijk, hoe Eigen Haard dit heeft aangepakt en hoe de organisatie hiervan profiteert. Het begint bij de ervaring van de eindgebruiker. Met APM zijn organisaties in staat een optimale gebruiksbeleving te bieden en performanceproblemen te detecteren en op te lossen.

Programma APM voor de Digitale Woningcorporatie:
14:00 – 14:30 uur    Ontvangst
14:30 – 14.45 uur    Opening door Gé Kapteijn, SPS
14:45 – 15:15 uur    Probleem, effecten en oplossing door Tom Jurgens, Eigen Haard
15:15 – 15:30 uur    Pauze
15:30 – 16:00 uur    Demo APM van Eigen Haard door Mark Wubben, SPS
16:00 – 16:30 uur    Application Performance Monitoring door Gé Kapteijn, SPS
16:30 uur                  Afsluiting met borrel

Locatie en aanmelden:
Het event vindt plaats op het kantoor van SPS, Buitenomweg 17 te Reeuwijk. Meer informatie is beschikbaar op en gratis aanmelden kan via: http://sps.nl/woco/

Over SPS
SPS uit Reeuwijk is leverancier en ontwikkelaar van de Gensys™ Business en IT Service Management oplossing en aanbieder van de op Gensys gebaseerde RES-Q beheerdiensten en Cloud services. SPS richt zich met name op de Managed Service Providers, Shared Service Centra en op IT-afdelingen van middelgrote tot grote organisaties die met een sterke IT-visie ondersteunend zijn aan de businessdoelstellingen. Als innovatieve IT-organisatie met beheerexpertise vanaf 1994 bij meer dan 450 gerenommeerde klanten is SPS één van de belangrijkste spelers in de BSM en ITSM markt. SPS heeft als doel om voor haar klanten een ‘oase van rust’ te creëren in de snel veranderende IT-wereld, een doorslaggevende factor voor het succes van die klanten. Meer informatie over SPS is te vinden op www.sps.nl of volg SPS op LinkedIn of Twitter via @spsholding