Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 7 dagen geleden)

Gratis 'sneak preview’ van IGEL Linux 10

Nieuwe editie van besturingssysteem onderscheidt zich door prestaties, beveiliging en compatibiliteit

Utrecht, 2 november 2016IGEL Technology, toonaangevend ontwikkelaar van krachtige software voor werkplekbeheer, thin clients draaiend op IGEL OSTM, zero clients en all-in-one thin client-oplossingen, publiceert een preview release van zijn nieuwe IGEL Linux 10-besturingssysteem. De preview release is tot en met 30 november 2016 gratis te downloaden in combinatie met een proefversie van IGEL’s volgende generatie Universal Desktop Converter (UDC3).

“IGEL Linux 10 is een echte ‘game changer’ voor de thin client-wereld,” zegt Hans Vogel, Sales Director van IGEL Nederland. Het besturingssysteem geeft klanten toegang tot de modernste devices en endpoint-computermogelijkheden van vandaag de dag. Het biedt hun de de prestaties en kracht die zij nodig hebben om de productiviteit van werknemers versneld te verhogen en de beveiliging en controle die nodig zijn om het IT-beheer te vereenvoudigen. Je moet het echt geprobeerd hebben om het te geloven.”

Unified Extensible Firmware Interface
De nieuwe versie van het IGEL Linux-besturingssysteem beschikt over een Unified Extensible Firmware Interface (UEFI), die de nieuwste devices van eindgebruikers ondersteunt, waaronder een groot aantal laptops, PC’s, thin clients en USB-sticks. Versie 10 biedt tevens een verbeterde 64-bit OS-compatibiliteit, die garant staat voor een vlottere toegang tot het RAM-geheugen in devices van de volgende generatie.

IGEL Linux 10, dat is uitgerust met een gemoderniseerde en aanpasbare gebruikersinterface, maakt de hardwareversnelde decodering van multimediacontent en -protocollen met ondersteunde chipsets mogelijk. Ook ondersteunt het besturingssysteem populaire communicatieprotocollen, zoals Citrix HDX, VMware Blast en Microsoft RDP. Daarnaast profiteren gebruikers van versie 10 van betrouwbare en beheerde beveiligings- en onderhoudssupport, dankzij de toezegging van IGEL om regelmatig en frequent firmware-updates uit te brengen.

Beschikbaarheid sneak preview
De preview release van IGEL Linux 10 is beschikbaar in combinatie met een proefversie van IGEL UDC3, die het mogelijk maakt IGEL Linux 10 te installeren op thin clients, PC’s en laptops van andere fabrikanten die aan drie minimumeisen voldoen: een x86-gebaseerde 64-bit processor, 2 GB RAM-geheugen en 2 GB opslagruimte. De UDC3 converteert deze devices voor eindgebruikers in een IGEL-thin client draaiend op IGEL Linux 10.

Een gelicentieerde proefversie van IGEL Linux 10 en IGEL UDC3 is tot en met 30 november 2016 gratis beschikbaar voor geregistreerde gebruikers. Registreren kan via www.igel.com/testlinux10.
Laatste van IGEL Technology
IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL
Verstreken tijd: 4 jaar en 7 dagen
IGEL Technolog.. contact

Logo IGEL Technology

info@igel.com
  www.igel.com
IGEL Technolog.. sociaal

IGEL Technolog.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS