www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!

Heldhaftige hulp van Spider-Man in Philips merkcampagne

Amsterdam, Nederland – Koninklijke Philips N.V., een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie, heeft als onderdeel van zijn nieuwste merkcampagne een nieuwe opvallende video gelanceerd. De pay off van de campagne is “There’s always a way to make life better”. De video is wereldwijd al miljoenen keren bekeken.

De campagne, gericht op zorgprofessionals en het brede publiek, toont het unieke Philips-perspectief op de gezondheidszorg. Philips wil de mens centraal stellen. De onderneming bekijkt problemen door de ogen van patiënten, en ontdekt zo onverwachte manieren om hun gezondheid en welzijn te verbeteren.

Heldhaftige hulp van Spider-Man in Philips merkcampagne

“De spot is geïnspireerd op het waargebeurde verhaal van een glazenwasser die zich verkleedt als Spider-Man om zieke kinderen te amuseren. Volgens hem herstellen de kinderen sneller als ze worden opgevrolijkt: lachen is immers gezond. Het is een prachtig voorbeeld van hoe empathie en inzicht in mensen een verschil kan maken. Zijn benadering weerspiegelt de onze en we wilden die in het zonnetje zetten.” vertelt Eva Barrett, Global Head of Brand Advertising bij Philips.

“Bij Philips draait het om mensen. We streven ernaar om hun leven te verbeteren door middel van zinvolle innovatie. Met onze merkcampagne die al vanaf half mei loopt, willen we het beeld veranderen dat onze doelgroepen van het Philips-merk hebben. Deze nieuwe online video is een integraal onderdeel in deze campagne waarmee we onze positionering verder verdiepen en activeren.” volgens Nanda Huizing, Head of Brand, Communications & Digital bij Philips Benelux.

De video maakt deel uit van de bredere merkcampagne die achterliggende verhalen vertelt over wat Philips doet en bestaat onder meer bestaat uit een 30 seconden durende TV spot, ‘out of home’-media, digitale- en sociale media. In Nederland vindt redactionele samenwerking plaats met het FD en NRC. Aanvullende verhalen zijn te vinden op ‘Innovation and You’, het visuele verhalenplatform van Philips. Hier worden waargebeurde verhalen gedeeld over hoe Philips de levens van mensen verbetert, in Nederland en over de hele wereld.

Grand Prix voor zinvolle innovaties in de gezondheidszorg

De tv-spot volgt op het succes van het ‘Breathless Choir’, dat dit jaar een Grand Prix heeft gewonnen op het Cannes Lions-evenement in de categorie ‘gezondheid’. Dit koor bestaat uit mensen voor wie ademhalen een voortdurende uitdaging is, maar die toch hebben leren zingen en zelfs hebben opgetreden in het beroemde Apollo Theater in New York.

“Philips bestaat al ruim 125 jaar en veel mensen zijn met ons opgegroeid, maar zijn zich niet bewust van onze baanbrekende innovaties op het gebied van gezondheidszorg. Wij willen producten en oplossingen bieden die daadwerkelijk de mens centraal stellen binnen de gezondheidszorg, en die de zorgresultaten voor patiënten verbeteren. Onze ‘Everyday Hero’ campagne laat zien hoe wij nieuwe manieren vinden om de gezondheidszorg te verbeteren”, aldus Eva Barrett.

Voor aanvullende persinformatie kunt u contact opnemen met:
Marianne Nouwens
Philips Benelux
E-mail: Marianne.Nouwens@Philips.com

Over Koninklijke Philips N.V.
Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie gericht op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Met wereldwijd circa 70.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2015 een omzet van 16,8 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.nl/nieuwscentrum.
Laatste van Philips Nederland B.V.
Heldhaftige hulp van Spider-Man in Philips merkcampagne

Philips lanceert revolutionair SpeechAir smart dicteerapparaat

Philips en Hitachi Data Systems gaan samenwerken aan innovatieve oplossing voor gegevensbeheer voor organisatiebrede beschikbaarheid van medische beelden
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Philips Nederl.. contact

Logo Philips Nederland B.V.

info@philips.com

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl