www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 105 dagen geleden)
PR: Yellow Communications

Brocade Ruckus Cloudpath ES 5.0 vereenvoudigt beveiligings- en beleidsmanagement

Nieuwe release stelt IT-organisaties in staat om eenvoudig alle netwerkverbindingen te beveiligen metop identiteit gebaseerde beleidsregels

Amsterdam, 27 oktober 2016 - Brocade (NASDAQ: BRCD) heeft vandaag de beschikbaarheid van de Ruckus Cloudpath™ ES 5.0 software aangekondigd. De nieuwe versie bouwt voort op eerdere BYOD onboarding mogelijkheden om een compleet geïntegreerd beveiligings- en beleidsmanagementplatform te creëren. De Cloudpath ES 5.0 software maakt het mogelijk om op eenvoudige wijze beveiligde, op beleid gebaseerde toegang voor bekabelde en draadloze apparaten te realiseren, voor IT-organisaties van elke omvang. Cloudpath werkt met alle bestaande infrastructuren, in een LAN en WLAN omgeving en is Wi-Fi en vendorplatform onafhankelijk.

Volgens IDC1zal het aantal Amerikaanse mobiele werknemers de komende vijf jaar gestaag groeien, van 96,2 miljoen in 2015 naar 105,4 miljoen mobiele werknemers in 2020.

“De opkomst van een meer mobiele beroepsbevolking heeft ertoe geleid dat bedrijven robuuste BYOD-programma’s zijn gaan implementeren die productiviteit garanderen op de werkplek en daarbuiten,” zei Nolan Greene, senior onderzoekanalyticus, IDC. “Veel organisaties, met name die met een kleinere IT-afdeling, hebben echter nog steeds moeite met het beveiligen van verbindingen tussen apparaten en het netwerk. Organisaties worden dan ook belast met het zoeken naar een oplossing die niet alleen mobiel personeel toegang biedt, maar ook enterprise-level beveiliging levert. Dit is wat Ruckus Wireless aan haar klanten wil leveren.”

Veel organisaties verwachten naadloze BYOD en een gezamenlijke bekabeld-draadloos beleids- en beveiligingservaring, maar vanwege de inherente complexiteit van moderne beveiligingsinfrastructuren is IT vaak niet in staat aan deze verwachtingen te voldoen. De Cloudpath software vereenvoudigt de implementatie van beveiliging op bedrijfsniveau, waardoor krachtige beveiliging veel toegankelijker wordt voor kleinere IT-teams.

“Voordat we Cloudpath hadden, worstelden we met authenticatie, gegevensinvoer en het beveiligen en verbinden van de draadloze apparaten van onze studenten en docenten op onze 11 locaties in Californië en Washington,” zei Bryant Wong, CTO, Summit Public Schools. “Na de inzet van Cloudpath ging alles vlekkeloos. Het werkt gewoon.”

Functies en voordelen van Cloudpath ES 5.0 software zijn onder andere:
  • Sterke beveiliging en gecentraliseerd beleidsbeheer. De Cloudpath software biedt een vereenvoudigde Public Key Infrastructure (PKI) en maakt gebruik van industriestandaard x.509 digitale certificaten en granulaire beleidstoewijzing.
  • Een snellere, betere eindgebruikerservaring. Gebruikers kunnen binnen slechts 10 seconden hun apparaten koppelen. Gebruikers hoeven geen wachtwoorden te onthouden en hoeven niet opnieuw in te loggen wanneer ze van het ene netwerk op het andere overgaan.
  • Lagere operationele kosten voor IT en lagere kosten voor productlicenties. Unieke gebruiker-gebaseerde licentieverlening maakt betere netwerkplanning mogelijk en houdt de kosten in bedwang wanneer het aantal apparaten per persoon toeneemt.
  • Integratie met bestaande infrastructuur. De Cloudpath software werkt met bestaande bekabelde en draadloze netwerktoegang, netwerk security firewalls, client besturingssystemen en andere veelvoorkomende methodes om veiligheidsnormen na te leven en te garanderen.
  • Nauwe integratie met Brocade® ICX® switches. De Cloudpath software kan nu zodanig geconfigureerd worden dat beleidsmaatregelen dynamisch doorgevoerd worden met RADIUS Change of Authorization (CoA) en dat er voor bekabelde clients web-authenticatie kan worden uitgevoerd.
“Het beheer van apparaten, workflow en beveiligingsbeleidsmaatregelen is de afgelopen tien jaar complexer geworden voor bedrijven van elk formaat,” zei Kevin Koster, hoofdarchitect en oprichter van Cloudpath, Ruckus Wireless Business unit, Brocade. “Tegelijkertijd werken veel bedrijven op verschillende locaties met meerdere draadloze netwerken. Dit leidt tot complexe uitdagingen op het gebied van IT-beheer. De Cloudpath software pakt deze pijnpunten aan door betere beveiliging te bieden dan de meeste van onze klanten momenteel hebben en tegen een lagere prijs. Cloudpath werkt ook met bestaande infrastructuren, waardoor er geen aanschaf en training voor nieuwe, dure en complexe dedicated beveiligingsapparatuur nodig is.”

Meer informatie over Cloudpath ES software en de vele voordelen op https://www.ruckuswireless.com/products/smart-wireless-services/cloudpath.

Over de Ruckus Wireless Business unit
Ruckus Wireless levert gewoon betere WiFi aan ongeveer 70.000 ondernemingen, dienstverleners, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. De Ruckus Wireless businessunit van Brocade is gericht op technologische innovatie, partner ecosystemen en klantenservice – waardoor de best mogelijke draadloze ervaring voor de meest uitdagende indoor en outdoor omgevingen geleverd kan worden. Het Smart WiFi platform biedt schaalbare, high performance WiFi met vereenvoudigde controle en management voor on-premise en cloud-gebaseerde WiFi implementaties, samen met nieuwe diensten voor beveiligd onboarden, beleidsmanagement, locatiediensten en analyses die nieuwe ondernemingskansen bieden.

Over Brocade
Brocade (NASDAQ: BRCD) netwerkoplossingen helpen ’s werelds grootste organisaties om hun netwerken te transformeren in platformen voor bedrijfsinnovatie. Met oplossingen voor het hele gebied van publieke en private datacentra tot aan de rand van het netwerk, begeleidt Brocade de sector in haar transitie naar de nieuwe IP netwerkinfrastructuren die nodig zijn voor het huidige tijdperk van digitale business. Meer informatie op www.brocade.com.

1IDC, “U.S. Mobile Worker Forecast, 2015-2020,” May 2015

© 2016 Brocade Communications Systems, Inc. All Rights Reserved.

These products and features and their availability are subject to change at the sole discretion of Brocade, and Brocade shall have no liability for delay in the delivery or failure to deliver any of the products or features described herein.

Brocade, the B-wing symbol, and MyBrocade are registered trademarks of Brocade Communications Systems, Inc., in the United States and in other countries. Other brands, product names, or service names mentioned of Brocade Communications Systems, Inc. are listed at www.brocade.com/en/legal/brocade-Legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html. Other marks may belong to third parties.

Ruckus Wireless Persdesk
Karin van Geelen
+ 31 (0)23 555 34 24
ruckuswireless@yellow-communications.com
www.ruckuswireless.com
Laatste van Brocade-Ruckus Wireless
Ruckus komt key partners tegemoet met vereenvoudigde channel programma’s

Ruckus introduceert betaalbare, high-performance WiFi voor de vrijetijdsbranche

Ruckus breidt high-performance netwerkinfrastructuur aanbod uit voor zowel vaste als draadloze verbindingen
Verstreken tijd: 4 jaar en 105 dagen

Logo Yellow Communications
Brocade-Ruckus.. contact

Logo Brocade-Ruckus Wireless

Brocade-Ruckus.. sociaal

Brocade-Ruckus.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Rubix
Logo OutSystems
Logo Qualys