www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Software AG en Bosch werken samen in IoT Cloud

Technologiepartners ontwikkelen gezamenlijk nieuwe IoT-functionaliteit

Den Haag, 26 oktober 2016 – Software AG en Bosch werken samen aan nieuwe services en oplossingen op het gebied van Internet of Things en Industry 4.0. Zo wordt de functionaliteit in de Bosch IoT Cloud uitgebreid en werken de twee bedrijven samen aan de ontwikkeling van nieuwe IoT-oplossingen. Met name partners en klanten in de productie, logistiek en retail zullen profiteren van de samenwerking.

Het Digital Business Platform van Software AG wordt als component beschikbaar in de Bosch IoT Cloud met modules voor real-time data-analyse en beslisregels. Belangrijkste doelstelling van de samenwerking is de ontwikkeling vanPredictive Analytics Tools opSoftware AG’s toonaangevendeDigital Business Platform. De samenwerking verenigt het beste van twee werelden: de schaalbaarheid van de Bosch IoT Cloud maakt de toepassing interessant voor een breed scala aan partners en gebruikers, Software AG’s Universal Messaging zorgt als transport- en queueing-laag ervoor dat de software, devices en sensoren soepel met elkaar communiceren en integreren.

Voor klanten en partners van beide bedrijven betekent het strategische partnerschap dat ze direct gebruik kunnen maken van de nieuwe, slimme IoT-oplossingen die Bosch en Software AG samen ontwikkelen. Real-time data analytics maakt gebruik van omgevingssensoren en risicobeoordelingssystemen en koppelt deze data aan predictive analytics tools waardoor supply-, productie- en logistieke processen sneller, efficiënter en veiliger worden.

Bosch is het enige bedrijf ter wereld dat op alle drie de niveaus van IoT actief is. Het bedrijf ontwikkelt technologieën - zoals sensoren en software - en biedt daarnaast services aan die gebruikmaken van deze technologieën. Met de Bosch IoT Cloud beschikt het bedrijf bovendien over een platform waarop IoT-services met elkaar kunnen worden verbonden.

Volkmar Denner, Voorzitter van de Raad van Bestuur van Bosch, licht de samenwerking met Software AG toe: “Als technologiepartners kunnen we onze klanten sneller en efficiënter voorzien van innovatieve oplossingen in de Bosch IoT Cloud.”

Over Software AG
Software AG helpt bedrijven en overheidsinstellingen bij het innoveren en differentiëren in de digitale wereld. Software AG en haar partners digitaliseren, integreren en optimaliseren bestaande on-premises en cloud-applicaties efficiënt en effectief.

Het Digital Business Platform van Software AG is gebaseerd op open standaarden. De combinatie van procesmanagement, data- en applicatie-integratie, real-time analytics en enterprise architectuur-management in één platform stelt klanten in staat de operationele efficiëntie te vergroten, hun systemen te moderniseren en bedrijfsprocessen te optimaliseren voor een betere besluitvorming.

Software AG bouwt voort op 45 jaar klantgerichte innovatie en is leider in veel innovatieve marktcategorieën volgens toonaangevende IT-analisten. Ruim 4.300 medewerkers zijn werkzaam bij Software AG in 70 landen. In 2015 bedroeg de omzet 873 miljoen euro.

Kijk voor meer informatie op www.softwareAG.com en www.softwareAGblog.nl

Voor meer informatie, neem contact op met:

LEWIS
E-mail: softwareagnl@teamlewis.com
Tags bij dit bericht
Eerder van Software AG Nederland BV
4 jan 2018 Zes IoT trends voor het komende jaar

20 feb 2017 Software AG brengt webMethods Cloud: Container en Mobile-Backend-as-a-Service op de markt

8 nov 2016 Schuberg Philis kiest Software AG’s GRC-platform voor continuous assurance
Software AG Ne.. contact

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl