www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Nieuwe release Riverbed SteelCentral biedt compleet inzicht in applicatieprestaties

Van gefragmenteerd beheer naar volledig inzicht in prestaties van netwerk, infrastructuur, unified communications en eindgebruikersdomeinen

Hoofddorp, 24 oktober 2016 – Riverbed Technology, marktleider in applicatieperformance-infrastructuur, kondigt de nieuwste release aan van Riverbed SteelCentral: de oplossing die tegemoetkomt aan de behoeften van bedrijven op het gebied van end-to-end-performancemanagement. Veel bedrijven hanteren nog een gefragmenteerde aanpak als het gaat over performancemonitoring, waarbij ze veelal op zichzelf staande tools gebruiken, die geen volledig inzicht bieden in prestaties. Met deze nieuwe release van SteelCentral integreren bedrijven hun monitoringtools en vereenvoudigen ze het monitoren en beheren van applicatieprestaties. Deze verbeteringen van SteelCentral bevorderen de communicatie en interoperabiliteit van de prestatiemonitoringmodules, zodat bedrijven beter in staat zijn om packet data, infrastructuur, applicaties en unified communications (UC) te beheren. Daarnaast worden de opties voor beheer van de eindgebruikerservaring in SteelCentral uitgebreid, zodat bedrijven beter kunnen voldoen aan de veranderende eisen die nieuwe devices, platforms en initiatieven stellen aan de IT-afdeling.

In Riverbed SteelCentral zijn diverse platformcomponenten verbeterd, waaronder SteelCentral AppResponse 11SteelCentral Packet Analyzer PlusSteelCentral Transaction Analyzer Plus, SteelCentral UCExpert, SteelCentral NetIM en SteelCentral Aternity.

De nieuwe versie van SteelCentral biedt de volgende opties.
  • Gecombineerde oplossing voor netwerkonderzoek, monitoring van netwerkgebaseerde applicaties en eindgebruikerservaring. SteelCentral AppResponse 11 combineert de mogelijkheden van Riverbeds twee netwerkgebaseerde monitoringoplossingen – SteelCentral AppResponse en SteelCentral NetShark – en biedt op die manier netwerkonderzoek en -analytics, applicatie-analytics en monitoring van de eindgebruikerservaring in één uitgebreide en eenvoudig te integreren oplossing.
  • Infrastructuurbeheer en -troubleshooting. Riverbed introduceert SteelCentral NetIM: een holistische oplossing voor het in kaart brengen en beheren van infrastructuren, en het oplossen van eventuele problemen in de infrastructuur. Hiermee zijn bedrijven niet alleen in staat om informatie over infrastructuren vast te leggen, maar ook om performanceproblemen op te sporen, applicatienetwerkpaden in kaart te brengen, het netwerk schematisch weer te geven en eventuele problemen in het netwerk op te lossen.
  • Intelligente path analysis van gespreksverkeer en troubleshooting. SteelCentral UCExpert, een multivendoroplossing voor UC-monitoring, introduceert Intelligent Path Analysis Troubleshooting. Dit stelt IT-personeel in staat de gehele route van een bepaalde oproep te monitoren en alle bijbehorende relevante prestatiemeters, waaronder het apparaat, het netwerk en de specifieke instellingen die impact kunnen hebben op het verkeer tussen de beller en ontvanger. Met deze nieuwe analyse hoeven beheerders oproep- en netwerkinformatie niet langer handmatig te correleren, waardoor zij netwerkgebaseerde UC-problemen snel ontdekken en de tijd die het kost om problemen op te lossen, aanzienlijk verminderen.
  • Verbeterd beheer van de eindgebruikerservaring. BYOD-initiatieven en een nieuwe generatie werknemers – de millennials – introduceren allerlei nieuwe devices op de werkvloer. Deze nieuwe devices zorgen binnen bedrijven echter ook voor blinde vlekken in het beheer daarvan. IT-afdelingen ontwikkelen platforms en besturingssystemen om aan deze nieuwe werknemersbehoeften te voldoen. Maar daarmee groeit het risico dat nieuwe migraties niet vlekkeloos verlopen. SteelCentral Aternity stelt de IT-afdeling in staat een uitstekende eindgebruikerservaring te garanderen voor alle devices, zowel Mac- als Windows-besturingssystemen, met een consistente, uniforme workflow en dashboards.
“Met SteelCentral streven we ernaar om de meest complete, modulaire en geïntegreerde oplossing voor performancemanagement in de markt te bieden door eindgebruikers, applicaties, netwerken en infrastructuur te monitoren, ongeacht waar die zich bevinden – in de cloud of daarbuiten”, zegt Mike Sargent, SVP en General Manager SteelCentral van Riverbed. “Deze release biedt aanzienlijke verbeteringen waarmee bedrijven performance op een holistische manier kunnen beheren. Hierdoor zijn onze klanten beter in staat om prestatieproblemen proactief te ontdekken en de oorzaak ervan snel te achterhalen – of die nu binnen de applicatie zit, in het netwerk, de infrastructuur of in het device van de eindgebruiker.”

Alle updates voor het Riverbed SteelCentral-platform zijn naar verwachting per december 2016 verkrijgbaar.

Meer informatie over Riverbed SteelCentral en het Riverbed Application Performance Platform:

Riverbed Application Performance Platform en Riverbed SteelCentral.

Volg Riverbed:
·         Riverbed Blog
·         Riverbed Community
·         Twitter (@Riverbed)
·         SlideShare
·         Google+

Over Riverbed
Riverbed loopt voorop in applicatieperformanceoptimalisatie. Het bedrijf – met meer dan een miljard dollar aan jaaromzet – biedt het meest complete platform voor de Hybrid Enterprise. Dit concept zorgt ervoor dat applicaties presteren zoals verwacht, data op het juiste moment beschikbaar is en performance-issues proactief te detecteren en op te lossen zijn voordat ze de bedrijfsvoering schaden. Riverbed stelt hybride ondernemingen in staat om de applicatieprestaties te transformeren. Daardoor stijgt de medewerkersproductiviteit en is met IT de operationele flexibiliteit te vergroten. Dat zorgt voor concurrentievoordeel. Riverbed werkt voor meer dan 27.000 klanten, waarvan 97 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en 98 procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op http://www.riverbed.com.

Voor meer informatie:

LVTPR