RES behaalt finaleplek op VMworld Europe Awards in de categorieën Agility en DevOps

RES toont nieuwe VMware App Volume Connector en cloudmanagementvaardigheden op evenement

‘s-Hertogenbosch, 24 oktober 2016 - RES, marktleider in het leveren, automatiseren en beveiligen van digitale werkplekken, heeft een finaleplek behaald op de VMworld Europe Awards in de categorieën Agility en DevOps. RES wordt geprezen om zijn successen in automatisering, het mogelijk maken van betere beveiliging, het nastreven van compliance en het verlagen van kosten.

Door de samenwerking met RES beschikken klanten van VMware over voordelen als gepersonaliseerd management van apps en mogelijkheden voor selfservice.

“Het is een eer om finalist te zijn bij de Best of VMworld Europe Awards, met name in de categorieën Agility en Devops”, zegt Al Monserrat, CEO bij RES. “Organisaties zien het belang in van automatisering en beveiliging van IT-dienstverlening aan hun medewerkers. Het vergroot tevredenheid onder werknemers, maakt hen productiever en vermindert kosten – stuk voor stuk zaken die met RES ONE-oplossingen te behalen zijn.”

Klik hier voor het volledige Engelstalige persbericht:

Voor meer informatie: (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst & Letizia Luijs
res@pridepr.nl
t: 071-5680028

Over RES
RES, marktleider in digitale werkplektechnologie, helpt organisaties betere zakelijke resultaten te realiseren terwijl beveiligings- en compliance-risico’s worden gereduceerd en gebruikers eenvoudig toegang krijgen tot hun digitale werkomgeving. Met een gebruikersgerichte benadering maakt RES de toegang tot technologie veilig, zelfs in complexe scenario’s met meerdere apparaten of locaties. RES beschikt over tal van gepatenteerde technologieën, snelle time to value en een hoogwaardige klantenservice voor meer dan 3.000 bedrijven wereldwijd. RES is door Gartner benoemd als ‘Cool Vendor 2015’ voor de innovatieve mogelijkheden van de RES ONE Service Store. Bezoek www.res.com voor meer informatie en volg ons op Twitter @RESsoftware.