www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Damovo lanceert cloud aggregatie platform ‘Aquila’

Aquila brengt Damovo-portfolio naar de cloud en stelt klanten in staat om de TCO te optimaliseren, hun flexibiliteit te verhogen, de risico’s te verlagen en een brug te slaan naar de digitale toekomst

Utrecht, 24 oktober 2016 - Damovo, toonaangevend leverancier van zakelijke communicatieoplossingen en -diensten, lanceert Aquila, een nieuw cloud aggregatie platform waarin alle oplossingen van Damovo voor Unified Communications & Collaboration (UCC), enterprise networking en contactcenter zijn opgenomen. Met Aquila speelt Damovo in op de behoeften van bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare, veilige en betrouwbare cloudoplossingen die zorgen voor een geoptimaliseerde TCO, meer flexibiliteit, met behoud van bestaande investeringen. Zo bouwen zij een brug naar de digitale toekomst.

Klantgerichte, modulaire benadering
Damovo Aquila biedt klanten een uitgebreid cloudportfolio, dat inzetbaar is als een maatoplossing, afhankelijk van de individuele eisen van elke klant. Aquila omvat een aantal best-of-breed cloudproducten op het gebied van UCC, enterprise networking en contactcenters. Deze zijn gebaseerd op technologie van toonaangevende leveranciers, waaronder Mitel, Cisco, HPE en Blue Jeans.

Damovo Aquila wordt ondersteund vanuit drie meertalige Network Operations Centres, die verspreid over Europa 24x7x365 ondersteuning bieden. De Aquila-servicelaag is ontworpen om in te spelen op de eisen van enterprise-klanten. Damovo biedt een uitzonderlijk korte SLA van dertig minuten voor issues met hoge prioriteit. Op deze manier worden de risico’s verminderd, de transparantie verhoogd en de businesscontinuïteit vergroot.

Lagere drempels in de route naar de cloud
“Met deze nieuwe, modulaire benadering verlagen we de drempel voor klanten die willen inzetten op cloud oplossingen”, zegt Alexander Janssens, Head of Group Cloud Propositions bij Damovo. “We werken in een partnership met de klant bij het bepalen van de beste manier voor hen om in de cloud te stappen. We bieden vervolgens een complete reeks van cloudoplossingen die aangepast wordt aan de individuele eisen van iedere klant, nu en in de toekomst. Met Aquila behouden bedrijven de keuzevrijheid en controle die ze nodig hebben, terwijl ze tegelijkertijd profiteren van de sterke voordelen die de cloud biedt.”

Glen Williams, CEO van Damovo: “De lancering van Aquila is een belangrijke ontwikkeling voor onze klanten. In de snelle digitale wereld van nu is het voor bedrijven van belang dat ze beschikken over de flexibiliteit om innovatief en competitief te zijn. Ik ben ervan overtuigd dat onze nieuwe ‘one-stop’ cloudoplossing bedrijven in staat stelt om de stap naar de digitale toekomst te maken. Eenmaal op die route zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd toegang hebben tot de nieuwste technologieën, zodat ze voorop blijven in een steeds sneller veranderende wereld.”

Meer informatie over Damovo Aquila is te vinden op deze webpagina.

Over Damovo
Damovo levert efficiënte zakelijke technologieoplossingen aan bedrijven wereldwijd. Onze klanten profiteren van veertig jaar ervaring en expertise, en van de zakelijke ecosystemen van branchepartners. Dankzij de adviserende benadering (‘begrijpen, leveren en verbeteren’) werkt het bedrijf samen met klanten om te ontdekken hoe technologie hun zakelijke doelstellingen kan ondersteunen, nu en in de toekomst. Het Damovo-portfolio bestaat uit oplossingen rondom unified communications en collaborations, LAN-netwerken, contactcenters, clouddiensten en wereldwijde managed services. Damovo heeft regionale kantoren in heel Europa en bedient wereldwijd 120 landen. Het bedrijf biedt zijn tweeduizend klanten de tools die zij nodig hebben om voortdurend zakelijke verbetering te bereiken, in welke sector of welk land dan ook.

In januari 2015 werd Damovo overgenomen door Oakly Capital, samen met huidige Executive Chairman Matthew Riley.

Lees meer op www.damovo.com.

Mediacontact:
LVTPR