www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 36 dagen geleden)
PR: LVTPR

Damovo lanceert cloud aggregatie platform ‘Aquila’

Aquila brengt Damovo-portfolio naar de cloud en stelt klanten in staat om de TCO te optimaliseren, hun flexibiliteit te verhogen, de risico’s te verlagen en een brug te slaan naar de digitale toekomst

Utrecht, 24 oktober 2016 - Damovo, toonaangevend leverancier van zakelijke communicatieoplossingen en -diensten, lanceert Aquila, een nieuw cloud aggregatie platform waarin alle oplossingen van Damovo voor Unified Communications & Collaboration (UCC), enterprise networking en contactcenter zijn opgenomen. Met Aquila speelt Damovo in op de behoeften van bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare, veilige en betrouwbare cloudoplossingen die zorgen voor een geoptimaliseerde TCO, meer flexibiliteit, met behoud van bestaande investeringen. Zo bouwen zij een brug naar de digitale toekomst.

Klantgerichte, modulaire benadering
Damovo Aquila biedt klanten een uitgebreid cloudportfolio, dat inzetbaar is als een maatoplossing, afhankelijk van de individuele eisen van elke klant. Aquila omvat een aantal best-of-breed cloudproducten op het gebied van UCC, enterprise networking en contactcenters. Deze zijn gebaseerd op technologie van toonaangevende leveranciers, waaronder Mitel, Cisco, HPE en Blue Jeans.

Damovo Aquila wordt ondersteund vanuit drie meertalige Network Operations Centres, die verspreid over Europa 24x7x365 ondersteuning bieden. De Aquila-servicelaag is ontworpen om in te spelen op de eisen van enterprise-klanten. Damovo biedt een uitzonderlijk korte SLA van dertig minuten voor issues met hoge prioriteit. Op deze manier worden de risico’s verminderd, de transparantie verhoogd en de businesscontinuïteit vergroot.

Lagere drempels in de route naar de cloud
“Met deze nieuwe, modulaire benadering verlagen we de drempel voor klanten die willen inzetten op cloud oplossingen”, zegt Alexander Janssens, Head of Group Cloud Propositions bij Damovo. “We werken in een partnership met de klant bij het bepalen van de beste manier voor hen om in de cloud te stappen. We bieden vervolgens een complete reeks van cloudoplossingen die aangepast wordt aan de individuele eisen van iedere klant, nu en in de toekomst. Met Aquila behouden bedrijven de keuzevrijheid en controle die ze nodig hebben, terwijl ze tegelijkertijd profiteren van de sterke voordelen die de cloud biedt.”

Glen Williams, CEO van Damovo: “De lancering van Aquila is een belangrijke ontwikkeling voor onze klanten. In de snelle digitale wereld van nu is het voor bedrijven van belang dat ze beschikken over de flexibiliteit om innovatief en competitief te zijn. Ik ben ervan overtuigd dat onze nieuwe ‘one-stop’ cloudoplossing bedrijven in staat stelt om de stap naar de digitale toekomst te maken. Eenmaal op die route zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd toegang hebben tot de nieuwste technologieën, zodat ze voorop blijven in een steeds sneller veranderende wereld.”

Meer informatie over Damovo Aquila is te vinden op deze webpagina.

Over Damovo
Damovo levert efficiënte zakelijke technologieoplossingen aan bedrijven wereldwijd. Onze klanten profiteren van veertig jaar ervaring en expertise, en van de zakelijke ecosystemen van branchepartners. Dankzij de adviserende benadering (‘begrijpen, leveren en verbeteren’) werkt het bedrijf samen met klanten om te ontdekken hoe technologie hun zakelijke doelstellingen kan ondersteunen, nu en in de toekomst. Het Damovo-portfolio bestaat uit oplossingen rondom unified communications en collaborations, LAN-netwerken, contactcenters, clouddiensten en wereldwijde managed services. Damovo heeft regionale kantoren in heel Europa en bedient wereldwijd 120 landen. Het bedrijf biedt zijn tweeduizend klanten de tools die zij nodig hebben om voortdurend zakelijke verbetering te bereiken, in welke sector of welk land dan ook.

In januari 2015 werd Damovo overgenomen door Oakly Capital, samen met huidige Executive Chairman Matthew Riley.

Lees meer op www.damovo.com.

Mediacontact:
LVTPR
Marcel Klein
Tel : +31 (0)30 65 65 070
damovo@lvtpr.com
Laatste van Damovo
CRN overhandigt Damovo Digital Transformation Award

ISG Vendor Benchmark: Damovo ‘Leader’ in Managed LAN Services-categorie

Damovo neemt Zwitserse Voice & Data Network AG over als uitbreiding Europese groeistrategie
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 5 jaar en 36 dagen

Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis