www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 78 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Onderdelenleverancier LADA Image optimaliseert Warehouse Management systeem met Infor SCE

Barneveld, 20 oktober 2016 — Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties die geschikt zijn voor de cloud, maakt bekend dat het zijn Warehouse Management Systeem (WMS) van de Infor SCE suite heeft ingezet bij nog een magazijn van LADA Image, de officiële distributeur van onderdelen voor LADA auto’s.

LADA Image levert de benodigde diensten voor reparatie en onderhoud aan LADA auto’s op de binnenlandse markt en daarbuiten. LADA Image heeft een uitgebreid dealernetwerk in Rusland en een aantal grote magazijnen in verschillende regio’s van het land. Op dit moment is de gemiddelde maandelijkse omzet uit onderdelenverkoop door LADA Image ruim 1,5 miljard roebel (circa 2,17 miljoen euro).

In 2012 kreeg LADA Image de taak om zijn verouderde voorraadsysteem te vervangen door een moderne WMS-oplossing die eenvoudig schaalbaar is en aanpasbaar aan veranderingen in de eisen voor productverwerking. LADA Image koos voor Infor WMS en stelde LT Management aan als implementatiepartner. Het systeem werd als eerste geïmplementeerd in het magazijn in de Russische stad Tolyatti, en vervolgens bij de nieuwe sites in Yekaterinburg en Tver. Deze nieuwste implementatie van Infor WMS werd uitgevoerd door het IT-team van LADA Image zelf, met behulp van reguliere systeemopties en met een minimum aan hulp van externe consultants.

De nieuwe Infor WMS levert een transparant en flexibel voorraadbeheer, geautomatiseerde dag-tot-dag boekhouding, en het versnelt de orderverwerking. Het systeem heeft ook geautomatiseerde inkoopfuncties en planprocessen voor containers. Hierdoor is LADA Image in staat om de bezetting van containers constant op een niveau van 84 tot 87 procent te houden, en de foutmarge in cel accounting te laten dalen naar 0,00016 procent.

“De Infor WMS-oplossing staat bekend om zijn goed ontwikkelde basisfunctionaliteit, ‘transparante’ algoritmen en het flexibel parameters stellen van bestaande algoritmen,” zegt Alexander Panin, Logistics Director bij LADA Image. “De integratie van de WMS-oplossing heeft ons geholpen om een aantal belangrijke strategische doelen te bereiken, zoals de inbedrijfstelling van de nieuwe site, het bereiken van hoge QSA veiligheidsprestaties binnen ons dealernetwerk en de uitbreiding van het regionale warehouse-netwerk.”

“Infor WMS stelt ons in staat om snel en met een minimale inspanning nieuwe faciliteiten te automatiseren door ze te integreren in een enkel informatiesysteem, waardoor bedrijven business development plannen kunnen uitvoeren, zonder beperkingen binnen Infor WMS”, zegt Boris Frolov, CIO bij LADA Image.

“Infor-oplossingen voldoen aan bijna alle nieuwe bedrijfseisen door gebruik te maken van bestaande systeemfunctionaliteit zonder enige noodzaak tot verdere uitbreidingen”, zegt Dmitry Martynov, Official Infor-vertegenwoordiger in Rusland en GOS-landen. “Dit vergemakkelijkt het opschalen van oplossingen en geeft meer vrijheid aan de klant op het gebied van installatie en bediening.”

LADA Image is van plan Infor SCE uit te breiden in zijn organisatie, en in het bijzonder om de functionaliteit arbeidsmanagement te implementeren.

Over Infor
Infor bouwt mooie zakelijke applicaties met de nieuwste functionaliteiten, die voor bepaalde branches als een clouddienst worden aangeboden. Het bedrijf telt 14.000 medewerkers en heeft klanten in meer dan 200 landen. Voor diverse branches, waaronder de gezondheidszorg, de productie- en mode-industrie, groothandel, hospitality, retail en de publieke sector, automatiseert Infor kritische processen. In de software van Infor is branchespecifieke kennis ingebouwd, wat de noodzaak van dure maatwerkaanpassingen overbodig maakt. Het hoofdkantoor van Infor staat in New York City. Dit is ook de thuisbasis van Infor’s interne ontwerpbureau Hook & Loop, een van de grootste creatieve bureaus in Manhattan. Zij richten zich op een gebruikerservaring die plezierig en boeiend is. Infor zet zijn applicaties voornamelijk in op de Amazon Web Services cloud en opensourceplatformen. Kijk voor meer informatie op: http://nl.infor.com.

Infor klanten zijn onder andere:
  •       18 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  •        8 van de top 10 hightechbedrijven
  •        10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
  •        22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
  •        20 van de 20 grootste Amerikaanse steden
  •        20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
  •        19 van de top 20 industriële distributeurs
  •        18 van de top 20 wereldwijde retailers
  •        4 van de top 5 brouwerijen
  •        19 van de top 20 wereldwijde banken
  •        10 van de 10 grootste hotelmerken
  •        6 van de top 10 wereldwijde luxe merken
Laatste van Infor
Infor verkoopt EAM-activiteiten aan Hexagon AB en vormt strategische relatie met Hexagon AB

Infor kondigt nieuwe samenwerking aan met partner Korade

Koninklijke Nedschroef bespaart kosten, vermindert risico en vergroot productiviteit met de Infor Cloud
Verstreken tijd: 5 jaar en 78 dagen

Logo Lubbers De Jong
Infor contact

Logo Infor

info@infor.com
  nl.infor.com
Infor sociaal

Infor tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.