www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Verbeteringen Xerox C60/C70 bieden nieuwe toepassingsmogelijkheden voor alle printomgevingen

Breukelen, 20 oktober 2016 – Software-updates en functionele verbeteringen van de C60/C70 Kleurenprinter van Xerox bieden nieuwe mogelijkheden voor printomgevingen van elke omvang. Grafimediabedrijven, printshops, MKB-bedrijven, printfaciliteiten (repro’s) binnen ondernemingen, fabrieken en (financiële) instellingen, zijn dankzij de verbeteringen in staat flexibeler om te gaan met diverse substraten en krijgen een verbeterde afdrukkwaliteit.

Nieuwe functies en verbeteringen zijn onder meer:
  • Beter beheer van papier en papiergewicht
    Nieuwe functies maken het eenvoudig om een nog breder scala aan substraten te verwerken, waaronder lichtgewicht papier (60 g/m²) dat vaak wordt gebruikt voor het verlagen van de porto- of koerierskosten en zwaarder en uitdagender materiaal (256 g/m² tweezijdig/300 g/m² eenzijdig) dat voor kaarten en uitnodigingen wordt gebruikt. De nieuwe Paper Catalogue, een online bibliotheek van materiaalkenmerken, maakt het mogelijk om nog sneller en eenvoudiger hoogwaardige toepassingen op basis van gecombineerd papier te ontwikkelen.
  • Verbeterde nauwkeurigheid en beeldkwaliteit
    De integratie van Simple Image Quality Adjustment (SIQA) maakt het mogelijk om complexe taken te registreren en ondersteunen, zoals het dubbelzijdig afdrukken van visitekaartjes. De verbeterde printer is daarnaast voorzien van een Closed Loop Process Controls-bewakingssysteem. Dit vertaalt zich in kwalitatief hoogwaardigere printprocessen die minder tussenkomst van de operator vereisen.
  • Verbeterde workflows en automatisering
    De printer is uniek in zijn soort dankzij nieuwe digitale front-end systemen zoals de FreeFlow Print Server. Deze bieden toegang tot nieuwe tools voor het beheer van productiekleuren. Het nieuwe EFI Fiery NX-station met Fiery QuickTouch-technologie is een primeur in de industrie en maakt hoogwaardig kleurbeheer van productiedrukwerk mogelijk op een printer op instapniveau.
“Klanten zullen de toegevoegde waarde van de verbeteringen van onze bekroonde kleurenprinter Xerox C60/C70 snel merken. Dat geldt met name voor de uitgebreide toepassingsmogelijkheden en de hogere productieniveaus”, aldus Yves Rummens, office business manager bij Xerox. “We hebben de compacte omvang en de instapprijs in stand gehouden, maar functies toegevoegd die tot dusver alleen werden aangetroffen in onze productieprinters voor het hogere segment.”

De Xerox C60/C70 Kleurenprinter is bekroond met de 2016 Buyers Laboratory Production Printer PRO-award vanwege zijn betrouwbaarheid en bovengemiddelde kleurstabiliteit op papier met en zonder coating. De verbeterde versie van de printer biedt nu een nog hogere nauwkeurigheid en een hogere flexibiliteit in papiersoorten.

De Xerox C60/C70 is met onmiddellijke ingang te bestellen. Klanten die reeds met een C60/C70 werken, kunnen de software en componenten upgraden om van de nieuwe functies en verbeteringen te profiteren.

------

Bijschrift bij afbeelding: In de bijlage vindt u een foto van de Xerox C60/C70 Kleurenprinter.

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met de expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en kennis van wat gebruikers willen, verbetert Xerox de workflow en wordt productiviteit, efficiëntie en personalisering versterkt. De medewerkers creëren in 180 landen betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor Xerox-klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgesplitst in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen. Xerox Corporation, als document technology en document outsourcing bedrijf en Conduent Incorporated, een business process services bedrijf. Xerox verwacht de splitsing eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, https://twitter.com/xerox

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.
Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Laatste van Xerox
Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

Print2Pack transformeert verpakkingsproductieproces met Xerox
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage