Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (5 jaar en 158 dagen geleden)
PR: Franssen Communicatie

ITvisors en Mendix organiseren kennissessie over Bimodal IT

Gastspreker Enexis presenteert Bimodal IT praktijkcase

Utrecht, 19 oktober 2016 – ICT-dienstverlener ITvisors organiseert in samenwerking met Mendix op donderdag 3 november 2016 een interactieve kennissessie over Bimodal IT, waarbij zowel business- als IT-perspectieven aan bod komen. Bimodal IT gaat uit van twee verschillende IT-behoeftes: enerzijds stabiliteit en betrouwbaarheid en anderzijds snelheid en innovatievermogen. Tijdens deze kennissessie wordt verder uitgediept hoe een low-code platform past binnen een Bimodal IT architectuur en hoe de 4 P’s (People, Process, Portfolio, Platform) het best ingericht kunnen worden. De sessie wordt ondersteund met een praktijkcase door Ben Bruggeman van Enexis. Het event is kosteloos en vindt plaats op het hoofdkantoor van Mendix, Gedempte Zalmhaven 4k te Rotterdam.

Inhoud & programma:
De bijeenkomst start met een korte introductie van het thema, gevolgd door inhoudelijke presentaties van ITvisors en Mendix. Daarna vertelt Ben Bruggeman van Enexis hoe zij Bimodal IT in de praktijk hebben gebracht.

15.30 - 16.00 – Ontvangst
16.00 - 16.15 – Introductie en toelichting thema
16.15 - 16.45 – Hoe past een low-code platform binnen een Bimodal IT architectuur?
16.45 - 17.15 – De 4 P’s
17.15 - 17.45 – Case study Enexis
17.45 - 18.00 – Stellingen & Groepsdiscussie
18.00 - 19.00 – Afsluiting & Netwerkborrel

Aanmelden en locatie
Voor deze sessie zijn er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deelnemers kunnen zich kosteloos aanmelden via: http://www.itvisors.nl/inschrijven-round-table-bimodal-it/

Adres: Mendix hoofdkantoor, Gedempte Zalmhaven 4k, 3011 BT Rotterdam.

---------

Over ITvisors
ITvisors gelooft dat iedere business-uitdaging van nu kan worden opgelost door slim gebruik te maken van technologie, uitstekend IT- en programmamanagement en een continue focus op proces design & proces improvement. De gedreven consultants hebben zich breed ontwikkeld op deze drie snijvlakken en zijn hierdoor in staat om alle toepassingsgebieden binnen een organisatie dichter bij elkaar te brengen en organisaties optimaal te adviseren en ondersteunen. Een klantgerichte aanpak staat hierbij altijd centraal. ITvisors handelt altijd vanuit het gedachtegoed dat IT geen doel op zich is, maar een hulpmiddel om de businessdoelstellingen te behalen en te overtreffen. De consultants beschikken over een gereedschapskist met ruim 150 tools, die is opgebouwd door tientallen jaren ervaring en best-practices. Bovendien zijn ze Black-belt gecertificeerd en hebben ze veel kennis van IT-architecturen, systemen en oplossingen. Om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn werkt ITvisors samen met kwalitatief hoogwaardige partners. Tevens is ITvisors aangemerkt als strategisch partner van Mendix. Meer informatie op: www.itvisors.com. Volg ITvisors ook op Twitter via @itvisors of op LinkedIn.

Over Mendix
Mendix stelt organisaties in staat om hun digitale reis te versnellen. Met Mendix kunnen zij moderne, software gedreven ervaringen bieden aan hun klanten, partners en medewerkers. Het open platform brengt business en IT bij elkaar om innovatieve applicaties te bouwen, integreren, deployen en managen met de snelheid van de huidige competitieve markt. Klanten behalen sterke ROI in dagen in plaats van maanden door een betere samenwerking, modelgedreven ontwikkeling, en de winst en flexibiliteit van het cloudgebaseerde applicatie Platform as a Service (aPaaS). Organisaties als ING, ABN AMRO, TNT Express en Dun & Bradstreet profiteren al van de voordelen die Mendix biedt. Meer informatie is te vinden op www.mendix.com. Volg Mendix ook op twitter @Mendix.

Laura Rijks
Marcommit
itvisors@marcommit.nl
Laatste van ITvisors
Veilige toegang tot persoonlijke zorgdata dankzij PGO koppelpunt met diverse zorgsystemen op basis van MedMij

Integratieplatform van ITvisors geeft burgers Zuidoost Brabant regie over zorgproces

ITvisors benoemd tot Mendix Certified Support Partner
Verstreken tijd: 5 jaar en 158 dagen

Logo Franssen Communicatie
ITvisors contact

Logo ITvisors

info@itvisors.com
  www.itvisors.nl
ITvisors sociaal

ITvisors tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx