www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (4 jaar en 106 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Pega lanceert ‘end-to-end’ platform voor het intelligente optimaliseren van taken en processen met Robotic Automation, BPM en CRM

Pega Robotic Automation nu samengevoegd met Pega BPM platform en CRM applicaties voor taakautomatisering, processtroomlijning en betere klantenbinding

Amsterdam, 19 oktober, 2016 - Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA) de softwareleverancier van krachtige customer engagement oplossingen voor toonaangevende organisaties wereldwijd, kondigt aan dat Pega® Robotic Automation nu volledig samengevoegd en beschikbaar is op het Pega 7 Platform voor case en business process management (BPM) en het portfolio van customer relationship management (CRM) applicaties. Voor het eerst kunnen bedrijven het afhandelen van taken – door zowel mensen als robots – op een intelligente manier optimaliseren binnen de gehele organisatie vanuit een centraal platform. Voor organisaties betekent dit dat ze taken effectief kunnen automatiseren, processen beter stroomlijnen, de productiviteit van werknemers verhogen en uiteindelijk ook een hoge klanttevredenheid realiseren.

Bedrijven schakelen in hoog tempo over op efficiency verhogende en kostenverlagende Robotic Automation software waarmee grote hoeveelheden data en repetitieve taken worden geautomatiseerd. Pega breidt de kracht van Robotic Process Automation (RPA) uit met bewezen BPM en CRM om het potentieel van robotics op nieuwe manieren in te zetten. Bedrijven kunnen nu RPA en BPM gelijktijdig inzetten binnen de gehele organisatie in iedere gewenste combinatie. Door de beide toepassingen samen te voegen in een platform, kunnen bedrijven routinetaken snel afhandelen via robotic automation en hiermee vervolgens alle bedrijfsprocessen verbeteren voor maximaal klantresultaat.

Pega Robotic Automation is uitgerust met een besturingssysteem waarmee organisaties al hun robotics processen vanaf een locatie kunnen aansturen. In combinatie met het Pega 7 BPM platform en de case management toepassingen, kunnen bedrijven menselijke handelingen naadloos integreren met robotautomatisering voor een optimale workflow.

Eerder dit jaar verwierf Pega OpenSpan, een toonaangevend softwareleverancier van robotic automation, dat draait op meer dan 200.000 desktops bij toonaangevende bedrijven wereldwijd. Deze technologie, vanaf nu op de markt onder de naam ‘Pega Robotic Automation’, is in minder dan zes maanden volledig geïntegreerd met het technologie portfolio van Pega. Pega’s strategie is om alle mogelijkheden standaard onder te brengen in het Pega 7 platform, en zo de eventuele problemen van losse ‘technology stacks’ te vermijden.

Vanaf vandaag is Pega Robotic Automation volledig geïntegreerd binnen Pega 7 en de Pega applicaties. Voor meer informatie over Pega Robotics: www.pega.com/products/pega-7-platform/robotic-automation

“Op zichzelf heeft robotic automation al bewezen dat het een flinke productiviteitswinst kan opleveren voor werknemers en organisaties en dat is van grote invloed op de geleverde klantwaarde. Maar de echte kracht openbaart zich in combinatie met andere technologieën, die de toepassing naar een hoger plan tillen, waarbij zowel kerntaken als de taken die beschouwd worden als ‘lastig te automatiseren’ worden geautomatiseerd,” aldus Don Schuerman, CTO en vice president product marketing bij Pegasystems. “In combinatie met onze toonaangevende BPM en CRM oplossingen biedt Pega een unieke kans om de mogelijkheden op dit terrein verder te ontsluiten en voor onze klanten hun om hun processen en klantinteractie ingrijpend te verbeteren.”

Aanvullende informatie:

Background: Pega Robotic Automation web page

Video: Pega Robotics Automation overview

Report: Gartner Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites

Report: Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center

Over Pegasystems
Pegasystems (NASDAQ: PEGA) ontwikkelt strategische applicaties voor sales, marketing, service en operationele processen. Pega's toepassingen stroomlijnen kritische operationele bedrijfsprocessen, zorgen voor een naadloze connectie tussen organisaties en hun klanten in realtime en via verschillende kanalen en passen zich aan aan de snel veranderende eisen. Pega's Global 3000 klanten behoren tot 's werelds grootste en meest succesvolle organisaties. De applicaties van Pega zijn zowel lokaal beschikbaar als in de cloud. Ze zijn gebouwd op het uniforme Pega 7-platform dat visuele tools gebruikt om toepassingen eenvoudig aan te passen of uit te breiden aan de strategische zakelijke behoeften van de klant. Pega-klanten melden onder meer dat Pega hen de snelste time to value, zeer snelle implementatie, efficiënt hergebruik en wereldwijde schaalbaarheid biedt. Voor meer informatie: www.pega.com.

Alle handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren

Voor redactionele informatie:
Influx PR - Gerline van Wijnen - tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
Laatste van Pegasystems
Verstreken tijd: 4 jaar en 106 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise