www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2483 volgers blijven op de hoogte!

Kassa-opmaak in de cloud met Cashr geeft ondernemer realtime inzicht in omzet

tilted device.jpg

Breukelen, 19 oktober 2016 – De honderd procent online kassa’s van
Cashr zijn nu voorzien van een kassa-opmaak in de cloud. Met de 1.7 Cashr app krijgen horecaondernemers realtime meer inzicht in het reilen en zeilen op de werkvloer en wordt boekhouden nog makkelijker voor de ondernemer.

Cashr toont als eerste online kassa een uitvoerige kasopmaak direct in zijn vernieuwde app of geprint op een bon. Het afslaan van een kassa is geregeld in de rechtensysteem, waarbij iedere medewerker eenrol krijgt toegewezen. Hierdoor kan de horecaondernemer ook gedurende de dag, in één oogopslag de voortgang van de omzet en gedetailleerde kassahistorie zien door middel van de X- en Z-afslag.

X- en Z-afslag
De X- en Z-afslag zijn voor horecaondernemers geen onbekende termen als het om het opmaken van de kassa gaat. Bij de X-afslag worden de bedragen die de horecamedewerker heeft aangeslagen opgeteld en uitgeprint. De kassa “onthoudt” na een X-afslag deze bedragen. Volgende aanslagen, eventueel door andere medewerkers gemaakt, worden er daarna weer bij opgeteld. Bij een Z-afslag worden de bedragen die de horecamedewerker heeft aangeslagen ook opgeteld en uitgeprint. Het verschil met de X-afslag is dat bij de Z-afslag de kassa hierna opnieuw begint met het optellen van alle gegevens die na het maken van de afslag worden aangeslagen. De kassa wordt dus bij een Z-afslag als het ware “op nul gezet”.

De Z-afslag behoorde al tot de mogelijkheden van de Cashr app, en deze is nu zo uitgebreid dat ook mogelijk is om gedurende de dag een opmaak te doen (X-afslag) in de cloud.

In de cloud
Afslagen die definitief zijn, staan ook in de online backoffice, zodat de informatie later, ook vanuit andere locaties, beschikbaar blijft. Alle invoer staat betrouwbaar en veilig in de cloud. Zo maakt Cashr boekhouden en daarmee ondernemen makkelijker.

Verbeterd gebruikersgemak met rechtensysteem
Naast deze belangrijke toevoeging zijn in de nieuwe 1.7 app een aantal features veranderd die het gebruikersgemak verbeteren. Zo is er een rechten-systeem voor medewerkers toegevoegd, zodat medewerkers verschillende rechten toegewezen kunnen krijgen, zoals de rol Cashr Supervisor of Kassamedewerker. Beiden kunnen de bonhistorie inzien, maar alleen de supervisor is in staat correcties uit te voeren. Rollen zijn ingedeeld op het toestaan van kassafunctie en kunnen binnen de rollen naar eigen behoefte worden aangepast.

Daarnaast is het gemakkelijker producten terug te vinden doordat elke categorie producten een aparte kleur heeft gekregen en is het zoeken in de bonhistorie ook vereenvoudigd.Het klantprofiel is ook uitgebreid met een telefoonnummer en e-mail, en de app is nu geschikt voor iOS10.

Over Cashr
Cashr is een gebruiksvriendelijke en professionele kassa app voor winkels en horeca-ondernemingen. De Cashr app is gratis te downloaden op iOS en Android smartphones en tablets en te gebruiken in combinatie met de Cashr online backoffice. Voor het gebruik van Cashr betalen klanten een flexibel bedrag per maand dat is gebaseerd op het aantal kassabonnen dat wordt afgerekend. Er is een gratis abonnement waarmee maximaal 20 kassabonnen per maand kunnen worden afgerekend: de ideale manier om Cashr uit te proberen. Meer informatie op www.cashr.nl

Reeleezee voor ondernemers
Reeleezee is in 2001 opgericht door Wilko Stronks en Jan Jacobs. De missie is om een nieuwe online generatie boekhoudsoftware te ontwikkelen waarvan functionaliteit en gebruiksgemak volledig is afgestemd op het mkb. Volgens de voorloper in online boekhouden moet boekhouden begrijpelijk, gemakkelijk en betaalbaar zijn. Zowel voor mkb’ers als voor zzp’ers, ongeacht het type bedrijf. Met de boekhoudsoftware van Reeleezee beschikken ondernemers online over hun administratie en alle benodigde administratiefuncties. Ze kunnen tegelijkertijd eenvoudig en efficiënt samenwerken met hun accountant. Werken met de gebruiksvriendelijke software van Reeleezee biedt organisaties 24/7 toegang vanaf elke locatie, zonder investeringskosten vooraf, gratis ondersteuning van de helpdesk en de zekerheid van een Zeker Online gecertificeerde leverancier. Bij Reeleezee in Breukelen ondersteunen 65 medewerkers 40.000 online administraties en meer dan 120.000 gebruikers. Het hoofdkantoor is in Breukelen, daarnaast zijn er vestigingen in India en Turkije. Voor meer informatie zie: www.reeleezee.com

Dit persbericht is ook online te vinden.

Meer informatie voor de pers:
Reeleezee
Roemer Mol
T 0346 258080
E RoemerMol@reeleezee.nl

Lubbers De Jong
Margreet Poolman
T 020 2050422
E margreet@lubbersdejong.nl
Laatste van Reeleezee
Reeleezee biedt nu de digitale deponering van de publicatiejaarrekening Middelgroot inclusief controleverklaring en digitale ondertekening

Connected kassa is koppel- en datacentrum voor onderneming

Kassa-opmaak in de cloud met Cashr geeft ondernemer realtime inzicht in omzet
Reeleezee contact

Logo Reeleezee

0346 - 258 080
  service@reeleezee.nl
  www.reeleezee.nl
Reeleezee sociaal

Reeleezee tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com