www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
Datum: (5 jaar en 81 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

BlaBlaCar neemt volgende stap met Workday Financials

Marktleider op het gebied van carpooldiensten kiest voor schaalbaar financieel fundament ter voorbereiding op snelle groei

AMSTERDAM - 19 oktober 2016 - Workday Inc. (NYSE: WDAY), een marktleider van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources, kondigt vandaag aan dat BlaBlaCar, een toonaangevende organisatie op het gebied van carpooldiensten voor lange afstanden, live is gegaan met Workday Financieel Management, op tijd en binnen het budget. Met behulp van Workday Financial Management is BlaBlaCar in staat om de efficiëntie van de financiële processen te verbeteren en het inzicht in de financiële prestaties te verhogen, terwijl het blijft doorgaan met het veranderen van de manier waarop mensen in contact komen met bestuurders.

Als snelgroeiende organisatie met meer dan 35 miljoen gebruikers en met 22 kantoren wereldwijd, heeft BlaBlaCar behoefte aan een moderne, cloud-gebaseerde applicatie waarmee de efficiëntie van haar backoffice processen wordt verbeterd en die de financiële gegevens consolideert in één enkel systeem.

De implementatie van het systeem nam slechts drie maanden in beslag, waardoor het bedrijf onmiddellijk gebruik kon gaan maken van de voordelen die Workday Financial Management biedt, waaronder:
  • Toegang tot real-time financiële gegevens op verschillende devices, waardoor de bedrijfsleiders en het management beter op de hoogte zijn en tijdig beslissingen kunnen nemen in een periode van snelle groei.
  • Een vermindering van handmatige, tijdrovende processen, zoals het extraheren en samenvoegen van gegevens afkomstig uit meerdere systemen, zodat het bedrijf de middelen daar kan inzetten waar ze waarde toevoegen.
  • Workday's flexibele architectuur en eenvoudige configuratie, waardoor het bedrijf snel nieuwe entiteiten kan toevoegen en eenvoudig voldoet aan lokale en regionale wet- en regelgeving én aan de eisen van de markt.
Commentaren op het nieuws
"Als een jonge, innovatieve organisatie die internationale groei doormaakt, is het cruciaal dat we de mogelijkheid hebben om over een standaard set van financiële processen voor meerdere regio's te beschikken en ook de mogelijkheid hebben om snel nieuwe entiteiten toe te voegen," zegt Sébastien Preel, vice president finance van BlaBlaCar. "Met de oplossing van Workday hebben we één enkele bron van financiële gegevens, die de belangrijkste belanghebbenden kunnen raadplegen op ieder gewenst moment, waardoor zij snel en actueel beslissingen kunnen nemen over de toekomst van de organisatie."

"Voor een modern bedrijf als BlaBlaCar is de mogelijkheid om sneller en met meer flexibiliteit te reageren een belangrijk voordeel op de concurrentie. De onderliggende technologie is hierbij van cruciaal belang", zegt Chano Fernandez, president EMEA-APJ (Azië/Pacific/Japan) van Workday. "Met behulp van Workday worden financiële processen getransformeerd door verschillende onsamenhangende systemen te vervangen door een enkel, cloud-gebaseerd systeem. Zo wordt de efficiëntie van de financiële kerntaken verbeterd, rekening houdend met compliance & control. Daarnaast zorgt het verbeterde inzicht van besluitvorming op basis van feiten voor een verbeterde samenwerking in de hele organisatie."

Over Workday
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van human capital management, financial management en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van middelgrote bedrijven tot Fortune 500 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen. Meer informatie op www.workday.com en www.workday.com/nl.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, onder andere verklaringen omtrent de verwachte prestaties en voordelen van de producten van Workday. De woorden "geloven", "kunnen", "zullen", "plannen", "verwachten" en soortgelijke termen zijn bedoeld om aan te geven dat het om toekomstgerichte verklaringen gaat. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan risicofactoren, onzekerheden en aannames. Indien de risicofactoren concreet worden of aannames onjuist blijken, kunnen resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die in deze toekomstgerichte verklaringen zijn genoemd. Risicofactoren houden onder meer in, maar beperken zich niet tot, de risicofactoren zoals beschreven in de bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) gedeponeerde stukken, waaronder ons Formulier 10-Q voor het kwartaal dat op 31 januari 2016 eindigde, en onze toekomstige verslagen die wij van tijd tot tijd aan de SEC zullen overleggen, waarin de feitelijke resultaten kunnen afwijken van de verwachte resultaten. Workday aanvaardt geen enkele verplichting en heeft op dit moment niet de intentie om eventuele toekomstgerichte verklaringen na publicatie te actualiseren.

Niet op de markt gebrachte diensten, kenmerken of functies die in dit document, op onze website of in andere persberichten of publieke verklaringen zijn genoemd en op dit moment niet beschikbaar zijn, kunnen naar goeddunken door Workday worden gewijzigd en kunnen niet als gepland of in het geheel niet worden geleverd. Klanten die diensten van Workday, Inc. aanschaffen, maken hun aankoopbeslissing op basis van de op dit moment beschikbare diensten, kenmerken en functies.

© 2016. Workday, Inc. Alle rechten voorbehouden. Workday en het logo van Workday zijn geregistreerde merken van Workday, Inc.

Voor meer persinformatie:

Workday
Lisa Stassoulli
telefoon +44 (0)7568 377476
e-mail Lisa.Stassoulli@Workday.com

Yellow Communications
Lisa Elzinga
telefoon +31 (0)23 555 34 24
e-mail workday@yellow-communications.com
Laatste van Workday
Workday voldoet aan groeiende vraag van klanten met recordaantal implementaties en hoogste klanttevredenheidsscore uit de sector

Jonge werknemers vrezen voor carrière door COVID-19

Workday versnelt time-to-value van klanten met uitbreiding Workday Extend
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 5 jaar en 81 dagen

Logo Clarity Benelux
Workday contact

Logo Workday

media@workday.com
  www.workday.com/nl-nl
Workday sociaal

Workday tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric