www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 25 dagen geleden)

Atos en VMware lanceren Digital Private Cloud

Amstelveen, 18 oktober 2016 – Atos heeft vandaag tijdens VMworld 2016 Europe de lancering aangekondigd van Digital Private Cloud om de digitale transformatie van haar klanten te versnellen. De oplossing maakt deel uit van het aanbod op het gebied van Hybrid Cloud Managed Services en is gebaseerd op VMware’s software-gedefinieerde datacenter-technologie. Digital Private Cloud is vanaf nu voor klanten in alle delen van de wereld verkrijgbaar.

“We zijn ons bewust van de noodzaak een eenduidig software-gedefinieerd product aan te bieden dat onze klanten in staat stelt invulling te geven aan hun digitale transformatie. Atos heeft één van ‘s werelds grootste hybride clouds gebouwd. Ik ben blij dat ik vandaag de internationale introductie kan aankondigen van Digital Private Cloud dat we samen met VMware hebben gebouwd. Het is beschikbaar voor organisaties die een heldere strategie uitzetten in termen van veiligheid en governance en op zoek zijn naar partners die hen kunnen ondersteunen bij hun transformatie naar de cloud, in het bijzonder de private cloud”, vertelt Eric Grall, EVP Managed Services van Atos.

Het aanbod is gebaseerd op een uniforme, volledig geautomatiseerde en programmeerbare architectuur. Als onderdeel van deze oplossing kunnen organisaties gebruikmaken van VMware’s software-gedefinieerde datacenter-technologie.

Digital Private Cloud stelt organisaties in staat om:
  • Op een meer effectieve wijze de concurrentie aan te gaan tijdens de digitale revolutie, door het mogelijk maken van innovaties zonder concessies te doen aan veiligheid.
  • Optimalisering van de kosten, betere en snellere prestatie van applicaties en het versterken van de IT-infrastructuur
  • Realiseren van nieuwe digitale bedrijfsmodellen met een schaalbare private cloud-infrastructuur die meegroeit met de business.
  • Gebruik van uitgebreide ‘on-demand’ capaciteit waarmee klanten kunnen profiteren van de voordelen van de ‘publieke cloud’ binnen de reikwijdte van de controles en conventies binnen de private cloud.
“VMware is blij te kunnen samenwerken met Atos en organisaties bij hun transformatie naar de cloud te helpen de voordelen te benutten van ons software-gedefinieerde datacenter”, zegt David M. Parsons, Vice President Strategic Systems Integrators & Outsourcers van VMware. “Digital Private Cloud maakt een slimme integratie van toepassingen en services mogelijk, gebouwd op basis van VMware’s software-gedefineerde datacenter-technologie. Dit stelt organisaties in staat een uniforme, geautomatiseerde en schaalbare oplossing in te zetten die aansluit op hun zakelijke behoeften en aan de basis staat van nieuwe innovaties.”

In een recent rapport van Everest Group, (21 september 2016) is Atos genoemd als leider en één van de meest toonaangevende aanbieders van private cloud-services.

Over Atos
Atos SE (Societas Europaea) is toonaangevend in digitale services met een pro forma jaaromzet van 12 miljard euro. Het bedrijf biedt werk aan 100.000 collega’s in 72 landen. Wereldwijd levert Atos aan haar klanten IT-services in vier domeinen: Consulting & Systeemintegratie, Managed Operations & BPO, Cloud Operations, Big Data & Beveiligingsoplossingen en transactiediensten via Worldline, de Europese leider in de markt voor betaaloplossingen en transactiediensten. Met haar diepgaande technologische expertise en kennis van industriële sectoren ondersteunt zij klanten in de volgende marktsectoren: Defensie, Gezondheidszorg, Manufacturing, Financiële dienstverlening, Media en Nutsvoorzieningen, Publieke Sector, Retail, Telecom en Transport.

Atos focust op het aanbieden van zakelijke technologie die klanten vooruit helpt en in staat stelt hun onderneming van de toekomst te creëren. Atos is de wereldwijde IT-partner voor de Olympische Spelen en Paralympische Spelen en staat genoteerd aan de Euronext Paris market. Atos opereert onder de namen Atos, Atos Consulting, Atos Worldgrid, Bull, Canopy, Unify en Worldline. Bezoek voor meer informatie: nl.atos.net.
Laatste van Atos
Atos Digital Hub brengt data-uitwisseling naar hoger niveau

Atos wil schone en efficiënte energienetwerken in Europa stimuleren met deelname project RENAISSANCE

Atos verdeelt 23,4 procent aandelenkapitaal Wordline over twee wereldwijde beursgenoteerde spelers
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 5 jaar en 25 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting