www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 93 dagen geleden)
PR: Whizpr

VMware introduceert Kubernetes as a Service op zijn Photon-platform

VMworld, Barcelona – VMware, Inc. (NYSE: VMW) kondigt vandaag op VMworld 2016 Europe ingebouwde ondersteuning voor Kubernetes aan op VMware Photon-platform. Hiermee is IT operations in staat Kubernetes as a Service te leveren aan development-teams. VMware Photon Platform voegt ook networking- en storage-diensten toe van respectievelijk VMware NSX en VMware Virtual SAN. Met de toevoeging van deze nieuwe diensten biedt Photon-platform een end-to-end enterprise cloud-native infrastructuurplatform voor het draaien van moderne, containerized applicaties in productie met ondersteuning van VMware.

Organisaties differentiëren zichzelf in toenemende mate via software-applicaties en -diensten die innovatieve klantervaringen leveren. Om application development-lifecycles te verkorten, gebruiken ontwikkelaars cloud-native applicatie-methodologieën, -architecturen en -technologieën. VMware Photon Platform zal toegang bieden tot de diensten die nodig zijn om moderne applicaties te bouwen en draaien, door Kubernetes als een on-demand-dienst toe te voegen aan de datacenters van klanten. Het uitgebreide Photon Platform automatiseert provisioning van de IT-infrastructuur en stelt organisaties in staat zich te richten op ontwikkeling in plaats van het bouwen, draaien en ondersteunen van op maat gemaakte oplossingen.

Photon Platform introduceert Kubernetes as a Service en nieuwe networking- en storage-diensten
In augustus 2015 introduceerde VMware Photon Platform als enterprise cloud-native infrastructuurplatform, geoptimaliseerd voor containers en moderne applicaties. Het is specifiek gebouwd voor gebruik in API-gedreven, multi-tenant en hoog schaalbare omgevingen. Met deze release zal VMware het Photon Platform uitbreiden met nieuwe developer-diensten en uitgebreide infrastructuurfunctionaliteit, waaronder:
  • Kubernetes as a Service
VMware Photon Platform stelt IT operations in staat Kubernetes as a Service te leveren aan ontwikkelaars op een multi-tenant manier voor workload-isolatie en -security. Kubernetes-clusters, die in grootte kunnen variëren van single node-clusters tot en met clusters van honderden nodes, kunnen in minuten geprovisioned worden zodat ontwikkelaars hun clusters zonder down-time kunnen opschalen wanneer nodig. VMware Photon Platform bevat high availability-mogelijkheden zoals het automatisch afhandelen van storingen en het reduceren van down-time van Kubernetes-diensten. VMware biedt end-to-end-ondersteuning van Photon Platform inclusief een commerciële distributie van Kubernetes.
  • Virtual Networks powered by VMware NSX
Photon Platform introduceert netwerkdiensten gebaseerd op VMware NSX. In eerste instantie biedt het platform switching- en routing-diensten. Gaandeweg zal het platform een complete set van logische netwerkelementen en -diensten bieden. Lees meer over VMware NSX.
  • Hyper-converged storage powered by VMware Virtual SAN
Photon Platform introduceert block storage-diensten gebaseerd op VMware Virtual SAN. Deze nieuwe dienst biedt flexibele, programmeerbare en bewezen persistent storage voor containerized en cloud-native applicaties. De dienst levert elastische storage die schaalbaar is en snelle implementatie van applicaties mogelijk maakt. Workloads profiteren van robuuste datadiensten zoals deduplicatie, stretched clusters, erasure coding en meer. Photon Platform is gebouwd volgens het hyper-converged infrastructuurmodel en biedt klanten een vereenvoudigde hardware-architectuur die hen in staat stelt hun server en storage stapsgewijs te schalen. Photon Platform kan ook verbinden met externe NAS- en SAN-arrays.

Het Photon Platform is geschikt voor organisaties die DevOps en agile ontwikkelingsmethoden gebruiken en een technology stack nodig hebben die overeenkomt met moderne applicatie-ontwikkelingsmethoden. Bovendien ondersteunt Photon Platform IT operations in het verplaatsen van workloads van public clouds naar private clouds en helpt het OPEX-kosten te verminderen zonder in te boeten op highly available IT-resources.

Prijzen en beschikbaarheid
VMware Photon Platform komt beschikbaar in Q4 2016. Prijzen en licenties worden beschikbaar gemaakt zodra het platform algemeen beschikbaar is.

Onderdelen van het VMware Photon Platform – Photon Controller en Photon OS – zijn vandaag beschikbaar als open source-software en zijn toegankelijk via VMware’s GitHub-pagina.

—–

Over VMware
VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit. VMware helpt organisaties met hun digitale transformatie om competitief te blijven in de sterk veranderende hedendaagse markt. De oplossingen van het bedrijf, die zijn gebaseerd op VMware’s gerenommeerde virtualisatietechnologie, maken een nieuw IT-model mogelijk dat altijd beschikbaar, flexibel en bovendien veiliger is. Klanten kunnen hierdoor sneller innoveren, en automatisch en veiliger elke applicatie leveren of consumeren. VMware behaalde in 2015 een jaaromzet van 6,6 miljard dollar, heeft meer dan 500.000 klanten en meer dan 75.000 partners. VMware is gevestigd in Silicon Valley, met kantoren over de hele wereld. Om de Benelux-markt optimaal te bedienen, heeft VMware kantoren in Utrecht, Brussel en Cork. Voor meer informatie, bezoek www.vmware.com/nl.
Laatste van VMware Nederland
VMware presenteert Cybersecurity Threat Report: aanzienlijke toename aanvallen en digitale inbraken in Nederland

Onderzoek VMware: CEO’s moeten technologie in hun DNA hebben om succesvol te zijn

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7
Vertiv introduceert nieuwe suite producten voor de edge-infrastructuur en verbeterd partnerprogramma in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

Schneider Electric ontvangt op Hannover Messe de Industrial Energy Efficiency Award voor SF6-vrije middenspanningschakelinstallatie

Omzet Shippeo verdrievoudigd in de eerste helft 2020

Financiële dienstverlening balanceert tussen innovatie en security

KnowBe4 ziet piek in het gebruik van corona-gerelateerde phishing-e-mails in Q2 2020

Twitter-hack laat zien dat cybercriminelen zich blijven focussen op mensen

Nieuwe bluebot maakt gebouwbeheer slimmer en efficiënter

Corona zorgt voor wisselende online consumentenbestedingen in eerste kwartaal 2020
Data Matters levert digitaal archief voor de zorg als hoogwaardige cloudoplossing

Zoom lanceert Zoom for Home

Auth0 krijgt Serie F-financiering van 120 miljoen dollar

Databricks levert verbeteringen op het gebied van beveiliging en schaalbaarheid om de implementatie van ondernemingen te versnellen

PayIBAN introduceert Upload-en-Onderteken met iDIN

94% van de securityteams erkent, maar investeert onvoldoende in de inzet voor dreigingsonderzoek

Sint-Sixtusabdij werkt samen met Ingenico om click & collect aanbod van hun veelgeprezen bier te versterken

Zorg voor extra hygiëne met Actief Wit schakelmateriaal van Schneider Electric

Citrix en Microsoft werken samen om de toekomst van het werk te verbeteren

Aantal IT-vacatures trekt na korte dip tijdens coronacrisis weer aan

Siemens en SAP werken samen aan het versnellen van industriële transformatie

Trend Micro ontdekt botnet-battle voor consumentenrouters

Nieuw IoT-ontwikkelproject voor monitoren in- en opname sondevoeding

Wyzetalk benoemt Bart Berende tot Head of Sales voor Europa

Autodeelplatform WeGo klaar voor Apple Car Keys

LANCOM juicht voorstel ACM over vrije routerkeuze toe

Viadesk doet nieuwe merkbelofte met Fellow Digitals

ICT ACQUIRES ESPRIT MANAGEMENT & IT SERVICES

TIE KINETIX: Q3 Trading Update
Verstreken tijd: 4 jaar en 93 dagen
VMware Nederla.. contact

Logo VMware Nederland

www.vmware.com/nl.html
VMware Nederla.. sociaal

VMware Nederla.. tweets

Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Vertiv
Logo Schneider Electric
Logo Shippeo