Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (5 jaar en 153 dagen geleden)

Rittal organiseert uniek congres: IoT on the Edge!

IoT in the Edge

Rittal, fabrikant van behuizingen, stroomverdelingssystemen, systeemklimatisering, monitoring, IT infra oplossingen en services organiseert een uniek congres! Met haar congres “IoT in the Edge” speelt Rittal maximaal in op trends, ontwikkelingen en vragen die zij krijgt uit de markt. En via het organiseren van speciale seminars en themadagen, gaat het bedrijf nu de dialoog aan met klanten en andere geïnteresseerden via een unieke congres-serie.

Op 1 december 2016 zal de eerste in de reeks worden gehouden. Het congress “Internet of Things on the Edge” heeft als thema: “You’ve navigated the Cloud but are you lost in the fog?”.

Een onderwerp waar het bedrijf een stijgend aantal vragen over krijgt en of Cloud wel goud is?

André Hiddink, Product Manager IT-infrastructuur bij Rittal: “We merken duidelijk dat het onderwerp IoT en Smart Industry bij steeds meer van onze IT- en industriële klanten en partners een plek op de agenda krijgt. Daarbij kijken velen terecht, niet alleen naar wat “big data” aan mogelijkheden biedt, maar ook of IoT zich laat inpassen in bestaande processen en omgevingen.

Rittal laat deskundigen aan het woord
Rittal neemt met dit internationale congres de voortrekkersrol op zich. Dit doet ze door IoT en Smart Industry in bredere context op de agenda te zetten en alle mogelijke vragen daarover te bespreken. Drie sprekers, gerenommeerde internationale deskundigen, zijn graag bereid hierover met klanten, partners en geïnteresseerden het gesprek aan te gaan.
  • Jason Rylands: Rittal Head of Datacenter systems, start de middag door zijn kijk op de impact van Internet- en Industry Internet of Things (IIOT) Driving the Edge uit te leggen.
  • Sebastian Ritz: CEO van de Duitse software en services provider iNNOVOCloud, bespreekt de impact van Smart Industry op uw huidige IT-infrastructuur en de oplossingen met Balanced Cloud Containers en Virtual Private Clouds.
  • John Laban: OCP Representative for Europe, brengt als laatste spreker de aanwezigen op de hoogte van de OCP ontwikkelingen bij o.a. Facebook en Verizon, en legt uit dat deze technologie leidt tot een revolutie in de datacenter infrastructuren.
  • Humanoid robot Pepper: Het voorbeeld van Big Data, kunt u gedurende het congres aanspreken over hoe zij denkt over onze toekomst met betrekking tot Smart Industry, Big Data, IoT en IIoT.
“We hebben er bewust voor gekozen deze deskundigen aan het woord te laten. Deze drie hebben namelijk gemeen dat ze naast een gedegen theoretische kennis, ook beschikken over zeer veel praktijkervaring. Dat maakt het voor de aanwezigen veel interessanter,” aldus Hiddink. “We denken dat hierdoor ook de dialoog, die zo hard nodig is, makkelijker op gang komt. De sprekers hebben laten weten erg naar deze middag uit te zien en hopen op goede interactie met de aanwezigen.”

Robot Pepper en Rittal zoeken en faciliteren de dialoog

Rittal kiest er bewust voor om samen met humanoid robot Pepper een actieve en faciliterende rol te spelen door dit congres te organiseren. Het is geen commerciële middag, maar een congres gericht op kennisoverdracht. Daarmee komt zij tegemoet aan een nadrukkelijk verzoek vanuit de markt. Hiddink: “We leggen de focus op het geven en delen van informatie, het aangaan van de dialoog. Bezoekers krijgen volop de ruimte vragen te stellen en op elkaar te reageren. De sprekers zijn dat gewend. Daarmee willen we bereiken dat we van elkaar leren wat we zien als trends en wat ons bezighoudt.”

De gekozen opzet maakt het mogelijk dat bedrijven uit verschillende sectoren van elkaar leren. De formule van de congressen is glashelder: de bijeenkomsten staan open voor iedereen die beroepsmatig met deze onderwerpen te maken heeft, ze zijn nadrukkelijk geschikt voor zowel IT managers als medewerkers van het MKB, datacenters en (semi)overheden. Na afloop is er vanzelfsprekend een netwerkborrel, waarmee het delen van kennis verder gefaciliteerd wordt, en met de sprekers en de organisatie verder te doorgepraat kan worden.

Geïnteresseerden voor dit unieke kosteloze internationale congres, dat in het Figi theater in Zeist wordt gehouden, kunnen zich via de website www.nextlevel4it.nl opgeven.

Rittal
Rittal GmbH & Co. KG uit Herborn in Hessen is wereldwijd een toonaangevende systeemaanbieder voor behuizings- en kasttechniek, stroomverdelingssystemen, systeemklimatisering, IT-Infrastructuur en software & service. Systemen van Rittal worden toegepast in alle takken van de industrie, in de machine- en installatiebouw en in de ICT-branche.

Het brede productenprogramma omvat bovendien complete systemen voor modulaire en energiezuinige computercentra, van innovatief veiligheidsconcept (voorheen Litcos) tot aan de fysieke data- en systeembeveiliging van de IT-infrastructuur (voorheen Lampertz). De toonaangevende softwareleverancier EPLAN en de softwareproducent Mind8 zijn dochtermaatschappijen van Rittal en vullen de systemen van Rittal aan tot engineeringsoplossingen die zich uitstrekken over meerdere disciplines.

Het in 1961 opgerichte Rittal is met 11 productielocaties, 64 dochtermaatschappijen en 40 vertegenwoordigingen over de hele wereld aanwezig.  Met in totaal 10.000 medewerkers is Rittal de grootste onderneming van de Friedhelm Loh Group, Haiger, Hessen. De complete bedrijfsgroep heeft meer dan 11.500 medewerkers.  Meer informatie vindt u op www.rittal.de en www.friedhelm-loh-group.com.

Beeldmateriaal:
Humanoid robot Pepper
Beeldmerk congres IoT on the Edge

Voor nadere informatie:
Rittal B.V., Postbus 246, 6900 AE  Zevenaar, Tel. (0316) 59 16 60, Fax (0316) 52 51 45
E-mail: sales@rittal.nl, sites: www.rittal.nl www.nextlevel4it.nl
Laatste van Rittal bv
Rittal B.V. onder leiding van Rogier van Lieshout: Verbinder van technologieën, mensen en markten

Rittal en Circle B kiezen maincubes AMS01 als nieuwe locatie van het Europese OCP Experience Center

Nieuw “Intelligent Edge Data Center” tilt Smart Industries naar het volgende niveau
Verstreken tijd: 5 jaar en 153 dagen
Rittal bv contact

Logo Rittal bv

sales@rittal.nl
  www.rittal.nl
Rittal bv sociaal

Rittal bv tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack