www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Telecomprovider OZMO viert doorbraak

SINT OEDENRODE – OZMO cloud telefonie viert een belangrijke mijlpaal in het vijfjarige bestaan van het nog jonge bedrijf. OZMO feliciteert Canon Business Center Nederland als vijftigduizendste Swyx-gebruiker. Zoals velen hen voorgingen, stapt Canon Business Center Nederland nu ook het moderne telefonietijdperk binnen. Zij kunnen nu ook profiteren van de vele voordelen die OZMO met de Swyx-software biedt ten opzichte van de traditionele telefooncentrale. OZMO bedankt Swyx dan ook voor de fijne samenwerking en fantastische software, die OZMO de mogelijkheid biedt om deze op doelmatige en efficiënte wijze te integreren met bedrijfssoftware. OZMO bedankt eveneens haar partner QNP voor het aansluiten van Canon Business Center Nederland.

Naast integratiemogelijkheden die de Swyx software biedt, heeft het een ruime voorsprong op de concurrentie waar het gaat om flexibiliteit en gebruikersgemak. In de eerste plaats is het de keuze van een modern bedrijf dat met zijn tijd mee wil gaan. Cloud telefonie van OZMO is sneller, goedkoper en flexibeler dan een traditionele telefooncentrale. Met cloud telefonie ben je niet meer gebonden aan een fysieke werkplek, maar kun je overal werken waar internet is. Ook is de oplossing zelf zeer flexibel; zowel het opschalen van gebruikers als het integreren van nieuwe locaties en communicatietoepassingen is kinderlijk eenvoudig.

Canon Business Center Nederland heeft dit goed begrepen en heeft daarom voor OZMO gekozen. “We hadden een verouderde  Panasonic centrale, die niet meer naar behoren functioneerde en niet mee kon met de groei en wensen van de organisatie. Nu met OZMO hebben we de flexibiliteit en de capaciteit om uit te breiden en de nieuwe locaties snel aan te sluiten”, vertelt woordvoerster Sabine van Gennip van Canon Business Center Nederland. “Een bijkomend voordeel is het gebruiksgemak, want iedereen heeft het snel onder de knie en QNP verzorgt de technische ondersteuning. Ook de mogelijkheid om nieuwe communicatie oplossingen te integreren biedt ons in de toekomst grote voordelen.”

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redactie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met OZMO-voorlichter Maaike van Rosmalen: 06 26 16 03 72