www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Lubbers De Jong

Red Hat breidt mobiele visie uit om ontwikkeling van gecontaineriseerde mobiele apps te ondersteunen

Amsterdam, 14 oktober 2016 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt het Red Hat Mobile Application Platform aan. Dit volledig gecontaineriseerde aanbod is ontworpen om te draaien in elke publieke, private cloud of on-premise infrastructuur die Red Hat Enterprise Linux ondersteunt. Samen met Red Hat’s bestaande SaaS-gebaseerde mobiele app-platform hebben bedrijven nu de keuze uit meerdere opties om hun mobiele applicatie-initiatieven uit te breiden om zodoende aan hun zakelijke doelstellingen te voldoen.

De overstap naar een volledig gecontaineriseerde platform, het Red Hat OpenShift Container Platform, gebaseerd op docker-formaat containers en Kubernetes, is onderdeel van Red Hat’s strategie om een enkel, geïntegreerd platform te bieden voor moderne applicatieontwikkeling die cloud nativemobile-centric, op microservices gebaseerd en API-gedreven is. Deze nieuwe generatie van tools voor applicatieontwikkeling ondersteunt ook DevOps en agile processen om bedrijven te helpen innoveren en te reageren op steeds veranderende behoeften.

De inzet van het Red Hat Mobile Application Platform op OpenShift biedt een gemeenschappelijk platform om mobiele workloads te ondersteunen die naast traditionele enterprise applicaties – die naar de cloud verplaatst moeten worden – draaien. Met deze nieuwe opties voor een volledig ondersteunde on-premise deployment mogelijkheden, kunnen klanten voldoen aan de specifieke eisen voor het beheer van hun mobiele oplossingen en voldoen aan de regelgeving.

Red Hat kondigt als tech preview ook de beschikbaarheid aan van workforce management (WFM) modules. De modules zijn gebaseerd op het open source FeedHenry RainCatcher community-project. Deze op JavaScript en Node.js-gebaseerde modules kunnen helpen de creatie te versnellen van op maat gemaakte mobiele workforce management-oplossingen, waarmee field workforce-processen geautomatiseerd, geoptimaliseerd en vereenvoudigd kunnen worden. Organisaties kunnen met behulp van deze modules mobiele apps sneller en makkelijker samenstellen om meer efficiëntie te realiseren.

Quotes
Cathal McGloin, vice president, Mobile Platforms, Red Hat
“Het streven naar digitale transformatie zorgt voor een toename van nieuwe mobiele enterprises, waarbij het ontwikkelen van applicaties in toenemende mate wordt bepaald door opkomende architecturen, processen en platformen die meer ‘business agility’ kunnen bieden. Red Hat biedt organisaties een krachtige stack, gebaseerd op deze moderne technologieën, om mobiele applicaties te ontwikkelen, integreren, gebruiken en beheren naast de traditionele workloads die in deze draagbare cloud-agnostische gecontaineriseerde omgeving draaien.”

Jeffrey Hammond en Michael Facemire, The Future of Mobile Experience Development, augustus 2016 Forrester Report
“Moderne applicaties zijn complex, multi-tiered en omnichannel. Indien nodig kunnen ze snel ontwikkeld en opgeschaald worden. Ze bieden sneller waarde dan traditionele applicaties. En ontwikkelaars stellen ze vaak samen, in plaats van ze te programmeren. Leiders op ontwikkelgebied moeten moderne applicatie-ontwikkeltechnieken omarmen om op de lange termijn successen te realiseren en mobiele ervaringen op te bouwen.”

Extra informatie over
·       Red Hat
·       Het Red Hat Mobile Application Platform
·       Het Red Hat OpenShift Platform
·       Het FeedHenry RainCatcher project

Volg Red Hat
·       Via de Red Hat-newsroom
·       Lees de Red Hat-blog
·       Op Twitter
·       Op Facebook
·       Op YouTube
·       Op Google+
·       Op LinkedIn

Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als softwareleverancier van opensourceoplossingen. Met een community gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.
Laatste van Red Hat, Inc.
Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Red Hat versnelt petabyte-schaal object-storage voor cloud-native workloads

Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage