Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (5 jaar en 158 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Red Hat breidt mobiele visie uit om ontwikkeling van gecontaineriseerde mobiele apps te ondersteunen

Amsterdam, 14 oktober 2016 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt het Red Hat Mobile Application Platform aan. Dit volledig gecontaineriseerde aanbod is ontworpen om te draaien in elke publieke, private cloud of on-premise infrastructuur die Red Hat Enterprise Linux ondersteunt. Samen met Red Hat’s bestaande SaaS-gebaseerde mobiele app-platform hebben bedrijven nu de keuze uit meerdere opties om hun mobiele applicatie-initiatieven uit te breiden om zodoende aan hun zakelijke doelstellingen te voldoen.

De overstap naar een volledig gecontaineriseerde platform, het Red Hat OpenShift Container Platform, gebaseerd op docker-formaat containers en Kubernetes, is onderdeel van Red Hat’s strategie om een enkel, geïntegreerd platform te bieden voor moderne applicatieontwikkeling die cloud nativemobile-centric, op microservices gebaseerd en API-gedreven is. Deze nieuwe generatie van tools voor applicatieontwikkeling ondersteunt ook DevOps en agile processen om bedrijven te helpen innoveren en te reageren op steeds veranderende behoeften.

De inzet van het Red Hat Mobile Application Platform op OpenShift biedt een gemeenschappelijk platform om mobiele workloads te ondersteunen die naast traditionele enterprise applicaties – die naar de cloud verplaatst moeten worden – draaien. Met deze nieuwe opties voor een volledig ondersteunde on-premise deployment mogelijkheden, kunnen klanten voldoen aan de specifieke eisen voor het beheer van hun mobiele oplossingen en voldoen aan de regelgeving.

Red Hat kondigt als tech preview ook de beschikbaarheid aan van workforce management (WFM) modules. De modules zijn gebaseerd op het open source FeedHenry RainCatcher community-project. Deze op JavaScript en Node.js-gebaseerde modules kunnen helpen de creatie te versnellen van op maat gemaakte mobiele workforce management-oplossingen, waarmee field workforce-processen geautomatiseerd, geoptimaliseerd en vereenvoudigd kunnen worden. Organisaties kunnen met behulp van deze modules mobiele apps sneller en makkelijker samenstellen om meer efficiëntie te realiseren.

Quotes
Cathal McGloin, vice president, Mobile Platforms, Red Hat
“Het streven naar digitale transformatie zorgt voor een toename van nieuwe mobiele enterprises, waarbij het ontwikkelen van applicaties in toenemende mate wordt bepaald door opkomende architecturen, processen en platformen die meer ‘business agility’ kunnen bieden. Red Hat biedt organisaties een krachtige stack, gebaseerd op deze moderne technologieën, om mobiele applicaties te ontwikkelen, integreren, gebruiken en beheren naast de traditionele workloads die in deze draagbare cloud-agnostische gecontaineriseerde omgeving draaien.”

Jeffrey Hammond en Michael Facemire, The Future of Mobile Experience Development, augustus 2016 Forrester Report
“Moderne applicaties zijn complex, multi-tiered en omnichannel. Indien nodig kunnen ze snel ontwikkeld en opgeschaald worden. Ze bieden sneller waarde dan traditionele applicaties. En ontwikkelaars stellen ze vaak samen, in plaats van ze te programmeren. Leiders op ontwikkelgebied moeten moderne applicatie-ontwikkeltechnieken omarmen om op de lange termijn successen te realiseren en mobiele ervaringen op te bouwen.”

Extra informatie over
·       Red Hat
·       Het Red Hat Mobile Application Platform
·       Het Red Hat OpenShift Platform
·       Het FeedHenry RainCatcher project

Volg Red Hat
·       Via de Red Hat-newsroom
·       Lees de Red Hat-blog
·       Op Twitter
·       Op Facebook
·       Op YouTube
·       Op Google+
·       Op LinkedIn

Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als softwareleverancier van opensourceoplossingen. Met een community gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.
Laatste van Red Hat
Red Hat wil het eerste gecertificeerde Linux-platform voor wegvoertuigen leveren

Red Hat reduceert kosten en complexiteit van hybride cloudbeheer met uitbreiding Red Hat Insights

Red Hat stimuleert edge computing met de nieuwste versie van Red Hat Enterprise Linux
Verstreken tijd: 5 jaar en 158 dagen

Logo Lubbers De Jong
Red Hat contact

Logo Red Hat

www.redhat.com
Red Hat sociaal

Red Hat tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales