www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

NETGEARs nieuwe 802.11AC Wireless Access Point verbetert wifidekking in kleinere kantoren

Gouda, 13 oktober 2016 – NETGEAR lanceert de Dual Band 802.11ac Wireless Access Point (WAC104)voor kleine kantoren en thuisgebruikers. Met deze goedkope en gebruiksvriendelijke oplossing kunnen gebruikers het bereik van hun draadloze netwerk aanzienlijk verbeteren.

Het NETGEAR WAC104 Access Point (AP) ondersteunt gelijktijdige dual band en biedt een gecombineerde doorvoer tot 1,2Gbps* (300Mbps bij 2.4GHz en 867Mbps bij 5GHz*). Dat is vier keer sneller dan 802.11n-netwerken uit vorige generaties. Het WAC104 AP werkt op maximale snelheid samen met oudere apparatuur, zonder dat dit ten koste gaat van de snelheid van de verbinding met de nieuwste apparaten die werken met 802.11ac.

Het WAC104 AP is een standalone device dat bij uitstek geschikt is voor gebruik in kleinere gebouwen, zoals een tandartspraktijk of klein hotel. Het AP beschikt over vier ethernetpoorten en is dankzij het flexibele ontwerp zowel op bureaus te plaatsen als aan de muur te hangen, afhankelijk van wat het beste uitkomt in de specifieke situatie.

“Eigenaren van kleine bedrijven en mensen die thuiswerken zijn vaak hun eigen netwerkbeheerders. Dankzij 20 jaar ervaring op de thuiskantoormarkt weten we wat er nodig is: een betaalbare plug-and-play oplossing die betrouwbaarheid combineert met goede prestaties”, zegt Richard Jonker, vice president of product line management voor het MKB bij NETGEAR. “Met het WAC104 Access Point kunnen gebruikers de prestaties van hun netwerk snel en gemakkelijk upgraden naar de nieuwste 802.11ac wifitechnologie. Met de installatiewizard en gebruiksvriendelijke interface zijn zowel technische als minder technische gebruikers binnen enkele minuten klaar.”

Belangrijkste technische eigenschappen:
  • Superieure prestaties (1.2Gbps*)
  • Gelijktijdige Dual Band 802.11ac, compatible met 802.11n
  • Gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface en one-touch connectiviteit
  • Standalone AP-modus zorgt voor maximale doorvoer naar meerdere verbonden draadloze clients
  • Wireless Mesh-modus voor samenwerking met andere AP’s
  • Uitgebreide beveiligingsopties met WPA, WPA2 en MAC-adres Access List
  • Vier ethernetpoorten om apparaten bedraad aan te sluiten
  • Externe antennes maximaliseren dekking
Prijzen en beschikbaarheid
De WAC104 is beschikbaar bij zowel geautoriseerde NETGEAR-partners als via andere verkoopkanalen. Een adviesprijs is op verzoek beschikbaar.

* Maximale draadloze snelheid op basis van IEEE standaard 802.11 specificaties. Doorvoersnelheid van data en draadloze dekking variëren: omgevingsfactoren verlagen de doorvoer en dekking. NETGEAR geeft niet de garantie dat het product met eventuele toekomstige standaarden zal werken.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Letizia Luijs / Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.

NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.

©2016 NETGEAR, Inc. NETGEAR and the NETGEAR logo are trademarks and/or registered trademarks of NETGEAR, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Other brand and product names are for identification purposes only and may be trademarks or registered trademarks of their respective holder(s). The information contained herein is subject to change without notice. NETGEAR shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein. All rights reserved.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 for NETGEAR, Inc.: This press release contains forward-looking statements within the meaning of the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Specifically, statements concerning NETGEAR's business and the expected performance characteristics, specifications, reliability, market acceptance, market growth, specific uses, user feedback and market position of NETGEAR's products and technology are forward-looking statements within the meaning of the Safe Harbor. These statements are based on management's current expectations and are subject to certain risks and uncertainties, including, without limitation, the following: the actual price, performance and ease-of-use of NETGEAR's products may not meet the price, performance and ease-of-use requirements of customers; product performance may be adversely affected by real world operating conditions; failure of products may under certain circumstances cause permanent loss of end user data; new viruses or Internet threats may develop that challenge the effectiveness of security features in NETGEAR's products; the ability of NETGEAR to market and sell its products and technology; the impact and pricing of competing products; and the introduction of alternative technological solutions. Further information on potential risk factors that could affect NETGEAR and its business are detailed in the Company's periodic filings with the Securities and Exchange Commission. NETGEAR undertakes no obligation to release publicly any revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect events or circumstances after the date hereof or to reflect the occurrence of unanticipated events.
Laatste van NETGEAR
NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
NETGEAR contact

Logo NETGEAR

+31(0)182-587000
  info@netgear.nl
  www.netgear.nl
NETGEAR sociaal

NETGEAR tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl