www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

myBrand behaalt voor tweede jaar op rij 100% score in Giarte Outsourcing Performance Onderzoek

Geertruidenberg, 12 oktober 2016 – myBrand, SAP-dienstverlener en -kennispartner, komt voor het tweede jaar op rij als best gewaardeerde SAP-dienstverlener uit de bus in het Outsourcing Performance 2016 onderzoek van Giarte. Het onderzoeksbureau publiceert ieder jaar de grootste benchmarkstudie over de ervaringen van Nederlandse klantorganisaties met hun IT service providers. Net als vorige keer heeft myBrand een Outsourcing Recommendation Score van 100 procent behaald. Dit wil zeggen dat alle deelnemende klanten myBrand aanbevelen. Daarnaast blijkt uit de studie dat myBrand het afgelopen jaar nog meer superfans voor zich heeft gewonnen.

De klanten die deelnamen aan het onderzoek zijn unaniem positief gestemd over de dienstverlening. Zij noemen de kundigheid, toegankelijkheid en hands-on mentaliteit als sterkste punten van de myBranders. Ruim een derde van de klanten is dit jaar zelfs positiever over de relatie met myBrand ten opzichte van vorig jaar. Deze erkenning bevestigt dat de aanpak van myBrand zijn vruchten blijft afwerpen. Hierbij staan, naast natuurlijk de kwaliteit, de klantrelatie en dienstbeleving centraal. myBrand blijft met onverminderde ambitie streven naar verdere optimalisatie en nog meer superfans.

Betrouwbare business innovator
De Giarte Outsourcing Performance Survey maakt onderscheid tussen de prestaties op het gebied van application management en infrastructure management. In beide categorieën scoort myBrand, net als vorig jaar, significant hoger dan vergelijkbare partijen. De benchmark verschaft IT-dienstverleners ieder jaar een nauwgezet en objectief beeld van wat er leeft bij hun klanten, zodat zij hun dienstverlening kunnen optimaliseren. myBrand overtreft zichzelf met de nieuwe resultaten en versterkt haar positie verder binnen de outsourcingmarkt op het gebied van relatiemanagement, continuïteit en innovatie. Met name de zeer positieve uitslag van de zogenaamde Trust Score is typerend voor de relatie die myBrand met haar klanten heeft ontwikkeld. Daarnaast scoort de SAP-dienstverlener hoog op het gebied van continuïteit en innovatie.

Seger Theuns, algemeen directeur myBrand: “We zijn ontzettend blij met dit resultaat en nemen het met trots en dankbaarheid in ontvangst. Onze dank gaat uit naar onze klanten, die ons het vertrouwen gunnen, en naar alle collega’s die dit resultaat hebben waargemaakt. Wij hebben vanaf dag één de ambitie gehad om de best gewaardeerde dienstverlener in ons vakgebied te zijn. We beseffen ons goed dat dit elke dag volledige toewijding en inzet van ons vraagt. We gebruiken de resultaten van het onderzoek dan ook om de dienstverlening verder te optimaliseren en daarmee nog meer langetermijnrelaties met tevreden klanten te realiseren.”

Quotes
Percentages zeggen niet alles. Naast online datacollectie wordt daarom een groot deel van de respondenten geïnterviewd. Zij zeiden onder andere het volgende over myBrand:

- “Ik heb voor myBrand gekozen omdat ik een goed gevoel had bij de mensen; ze zijn intelligent, weten wat ze doen en ze geven je het vertrouwen ‘dat ze het gaan regelen’.”

- “Er zijn nooit verrassingen, ze zijn zeer transparant en open.”

- “Het is een club waar ik mij thuis bij voel en dat komt door de mensen en de cultuur. Iedereen is altijd makkelijk benaderbaar en lekker down-to-earth.”

-----------

Over myBrand
myBrand biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. De leidende kernwaarden zijn lange termijn relaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle ICT bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 10 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn en Amstelveen. Er werken meer dan 200 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl

Marcommit
Pauline van Die
mybrand@marcommit.nl
Eerder van myBrand
12 nov 2019 myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

17 okt 2019 Heijmans uitvoerders werken 25% efficiënter dankzij nieuwe projectmanagementtool

10 sep 2019 myBrand ziet omzet eerste helft 2019 met ruim 50 procent stijgen
Persberichten van donderdag 14 november 2019
Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl