www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Xerox onthult wereldwijde merkidentiteit Conduent

Breukelen, 6 oktober 2016 – Vandaag onthult Xerox de wereldwijde merkidentiteit van Conduent Incorporated, het business process services bedrijf dat ontstaat na de separatie van Xerox in twee onafhankelijke bedrijven.

“Onze merkidentiteit laat de kern van ons bedrijf en de waarde die we creëren voor onze klanten zien”, aldus Ashok Vemuri, CEO van Conduent na de scheiding van Xerox. “Zowel ondernemingen als overheden zijn op zoek naar hoe zij de manier waarop zij omgaan met hun afdelingen en klanten kunnen verbeteren en moderniseren. We hebben daarom een bedrijf opgebouwd waarbij continu de focus ligt op de behoeften van onze klant, uitmuntende dienstverlening en onze kernwaarden. Allemaal om meer consistente ervaringen en rendement voor onze stakeholders te creëren.”

Conduent wereldwijde merkidentiteit
De naam Conduent is geïnspireerd op haar expertise in het beheer van transactionele relaties tussen hun klanten en hun afdelingen binnen customer care, transportoplossingen, gezondheidszorg en digitale betalingen. Zowel de naam als de merkidentiteit weerspiegelen de manier waarop Conduent zal werken. Als een verlengstuk van haar klanten, om hen te helpen loyaliteit, retentie en klanttevredenheid te stimuleren.

Het vetgedrukte lettertype straalt stabiliteit uit, vult het symbool aan en geeft de dertigjarige geschiedenis waarin bedrijven en overheden ondersteund worden bij hun dagelijkse werkzaamheden weer. De verbinding tussen de "N" en de "T" in het lettertype laat zien dat de kern van het businessmodel van het bedrijf ligt in het verbinden van partijen. De aangesloten letters trekken tevens de aandacht van de lezers naar de unieke uitspraak van de naam.

De drie parallellogrammen die deel uitmaken van het symbool belichamen verschillende ideeën over de nieuwe onderneming.
  • Samen vertegenwoordigen zij beweging en behendigheid en geven ze de relatie tussen Conduent, haar klanten en hun eindgebruikers weer.
  • Individueel vertegenwoordigen ze de drie belangrijkste Conduent stakeholders: klanten, medewerkers en investeerders.
  • De pijl in het midden van het ontwerp straalt uit dat Conduent organisaties vooruit helpt, transformeert en hun relaties verbetert - of dat nu met shoppers, reizigers, patiënten, klanten, werknemers of burgers is.
De oranje kleurstelling is uniek in de wereldwijde servicessector, straalt een natuurlijke energie uit en omlijst de ingesloten pijl.

Met ongeveer 7 miljard dollar omzet in 2015 en 93.000 werknemers wereldwijd, zal Conduent een Fortune 500 business process services bedrijf zijn met expertise op transactie-intensieve processen, analytics en automatisering. Het gedifferentieerde aanbod van Conduent heeft invloed op het leven van miljoenen mensen, onder wie twee derde van alle verzekerde patiënten in de Verenigde Staten en bijna 9 miljoen mensen die dagelijks via tolsystemen reizen. Meer informatie is te vinden op www.conduent.com.

Conduent verwacht de separatie van Xerox eind 2016 te voltooien. De transactie is onder andere onder voorbehoud van definitieve goedkeuring door de Raad van Bestuur van Xerox.

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met de expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en kennis van wat gebruikers willen, verbetert Xerox de workflow en wordt productiviteit, efficiëntie en personalisering versterkt. De medewerkers creëren in 180 landen betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, softwjilare en oplossingen die het verschil maken voor Xerox-klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgesplitst in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen. Xerox Corporation, als document technology en document outsourcing bedrijf en Conduent Incorporated, een business process services bedrijf. Xerox verwacht de splitsing eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.

Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Eerder van Xerox
14 jan 2020 Enveloprint heeft eerste Xerox Baltoro HF Inkjetpers

15 okt 2019 Xerox kiest transparent als Kleur van het Jaar 2020

7 okt 2019 Xerox levert nieuwe printmogelijkheden voor kantoor- en grafische omgeving
Xerox contact

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl