www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Xerox gepositioneerd als leider in document workflow services in IDC MarketScape rapport

Breukelen, 29 september 2016 – Xerox is benoemd tot absolute leider in het rapport “IDC MarketScape: Worldwide Document Workflow Services Hardcopy 2016 Vendor Assessment 1.” Dit is de zesde keer op rij dat Xerox als leider is opgenomen in de IDC MarketScape rapporten. Deze rapporten evalueren managed print services en managed document services en de transformatie daarvan tot document workflow services. Xerox is de enige printleverancier in dit rapport die met een specifieke eigenorganisatie document workflows ondersteunt.

Oplossingen voor workflow automatisering zijn al jarenlang een vast onderdeel van de Xerox-dienstverlening om processen en zakelijke productiviteit te optimaliseren. Hiermee helpt Xerox klanten om knelpunten en inefficiëntie op het gebied van documentbeheer weg te nemen. Xerox breidt haar portfolio voor de automatisering van workflows in diverse horizontale bedrijfsapplicaties en verticale markten voortdurend uit. Onlangs introduceerde Xerox nog 29 nieuwe oplossingen voor retailbanken, maakindustrie, overheidsinstellingen, zorgverleners en het hoger onderwijs.

De nieuwe documentworkflow-oplossingen van Xerox bevatten onder andere een methodiek voor het evalueren van workflows, modellen die bijdragen aan adaptieve bedrijfsprocessen, intelligente documentverwerking en mogelijkheden voor het herkennen en controleren van formulieren. De oplossingen van Xerox voor intelligent business process management (iBPM) kenmerken zich door schaalbaarheid en versnellen daarmee het ontwikkelingsproces, zodat partners en klanten kunnen profiteren van maatwerkoplossingen.

“De managed workflow services van Xerox bieden diverse divisies en individuele afdelingen binnen organisaties tal van voordelen. Denk aan een vermindering van papieren processen en kostenbesparingen, productiviteitsverbeteringen en informatie- en documentbeveiliging”, aldus Herman Levert, Algemeen Directeur van Xerox Nederland. “Onze jarenlange positie binnen deze markt bevestigt onze consistente groei en het feit dat onze software en diensten optimale en sterk op maat toegesneden voordelen bieden voor onze klanten.”

Xerox blijft haar aanbod van documentworkflows-oplossingen uitbreiden door middel van nieuwe samenwerkingsverbanden en overnames. Belangrijke strategische partners zijn onder meer Hyland Software voor content management, Top Image Systems voor de vastlegging van zakelijke documenten en Datawatch voor analytics.

Het IDC MarketScape rapport benoemt de volgende sterke punten van Xerox:
  • Een doordachte strategie en productplanning voor documentworkflows.
  • De voortdurende uitbreiding van haar portfolio door middel van strategische samenwerkingsverbanden, fusies en overnames.
  • Kerncomponenten die ondersteuning bieden voor diverse horizontale bedrijfsapplicaties en verticale markten, met een focus op groeimarkten, zoals de maakindustrie, banken en het hoger onderwijs.
  • Een uitgebreid aanbod van oplossingen voor documentworkflows, met inbegrip van in eigen beheer ontwikkelde assessment- en samenwerkingstools.
Het aanbod van documentworkflow-oplossingen van Xerox omvat daarnaast horizontale oplossingen voor uiteenlopende sectoren die zowel de front office als back office omvatten. Voorbeelden van horizontale applicaties zijn debiteuren/crediteuren, onboarding van nieuwe medewerkers en het beheer van personeelsdossiers.

Executive Diner
Op donderdag 6 oktober organiseren IDC en Xerox gezamenlijk een Executive Diner met als thema Digitale Transformatie. Tijdens deze avond komt niet alleen workflow automatisering aan bod, maar worden ook praktische voorbeelden gegeven waarbij organisaties het potentieel van hun organisatie kunnen gebruiken om flexibel om te gaan met een snel veranderende wereld. Bij interesse of meer informatie: e-mail naar informatie@xerox.com.

1 IDC MarketScape Worldwide Document Workflow Services Hardcopy 2016 Vendor Assessment, doc #US40994416, September 2016.

-xxx-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met de expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en kennis van wat gebruikers willen, verbetert Xerox de workflow en wordt productiviteit, efficiëntie en personalisering versterkt. De medewerkers creëren in 180 landen betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, softwjilare en oplossingen die het verschil maken voor Xerox-klanten en hun klanten. Op 29 januari heeft Xerox een splitsing aangekondigd. De organisatie wordt opgesplitst in twee onafhankelijke, beursgenoteerde ondernemingen. Xerox Corporation, als document technology en document outsourcing bedrijf en Conduent Incorporated, een business process services bedrijf. Xerox verwacht de splitsing eind 2016 te voltooien. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.

Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Laatste van Xerox
Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

Print2Pack transformeert verpakkingsproductieproces met Xerox
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel