Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
PR: Marcommit

OutSystems is partner van Holland FinTech

Utrecht, 20 september 2016 – OutSystems, aanbieder van het gelijknamige enterprise Rapid Application Delivery (RAD) platform, is partner geworden van netwerkorganisatie Holland FinTech. Holland FinTech heeft tot doel financiële instellingen in contact te brengen met techbedrijven, waardoor zij hun digitale transformatie kunnen versnellen. De technologie van OutSystems kan daarbij een sleutelrol spelen.

De financiële wereld is momenteel snel aan het veranderen als gevolg van de opkomst van fintech. Slimme softwarebedrijven en startups maken handige applicaties die mensen en bedrijven kunnen gebruiken om hun bankzaken te regelen en nemen zo werk af van de ‘gevestigde’ financiële instellingen. Die missen de innovatieslagkracht om met behulp van technologie de brug naar eindgebruikers te slaan en zoeken daarom hun heil veelal buitenshuis. Holland FinTech, de netwerkorganisatie voor Nederlandse ‘fintech’-startups en financiële instellingen, functioneert daarbij als netwerkorganisatie die het hele ecosysteem van kennis, banken en startups met elkaar verbindt.

Het Rapid Application Delivery-platform van OutSystems is bij uitstek een interessante technologie voor de leden van Holland Fintech. Het platform stelt IT-afdelingen in staat om snel - tot tien keer sneller dan gebruikelijk - applicaties te ontwikkelen, zonder dat de complexiteit van het applicatielandschap sterk toeneemt. “Fintech is wereldwijd één van de snelst groeiende verticals,” stelt Mark Slooff, Sales Director OutSystems Nederland. “Het is steeds duidelijker aan het worden dat fintech de sector fundamenteel aan het veranderen is en er een nieuwe manier van werken mogelijk is gemaakt. De deelname aan Holland FinTech geeft ons de mogelijkheid om in contact te komen met lokale en internationale spelers uit de financiële wereld, zodat we hen kunnen helpen hun innovatiecapaciteit te verbeteren.”

Over OutSystems
OutSystems is leverancier van het meest betrouwbare en veelzijdige enterprise Rapid Application Delivery (RAD) platform in de markt en stelt bedrijven in staat hun digitale transformatie te versnellen. Het OutSystems Platform maakt het mogelijk om robuuste en functierijke maatwerk applicaties te bouwen, implementeren, wijzigen en beheren voor web en mobiel en voor elk type apparaat. Het platform is zowel in de cloud als on-premise beschikbaar, geeft de mogelijkheid om met alle mogelijke systeemtypen te integreren en kan hierdoor de applicatielifecycle van portfolio’s van meer dan 600 enterprise organisaties in 33 landen en in meer dan 22 branches ondersteunen. Bezoek ons op www.outsystems.com of volg ons op Twitter @OutSystems of Linkedin op www.linkedin.com/company/outsystems.

Voor meer informatie:
Lubbers De Jong
Marieke Oosterom
T 020 205 0423
Marieke@lubbersdejong.nl

OutSystems
Monika den Os-Baktai
T +31 6 5744 6042
Monika.denos@outsystems.com

Dit persbericht is ook online te vinden op de website van Lubbers De Jong
Laatste van OutSystems
OutSystems voegt functionaliteiten toe aan platform om toegankelijkheid voor eindgebruikers te bevorderen

PwC partnert met Cognite en OutSystems om industriële digitalisering te versnellen

Robson Grieve wordt Chief Marketing Officer bij OutSystems

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel