www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Gigaset pro introduceert Unified Communication Suite

Innovatieve software helpt organisaties de voordelen van UC te benutten

Arnhem, 13 september 2016 Gigaset pro, leverancier van innovatieve unified communications-oplossingen voor bedrijven, introduceert Gigaset pro Unified Communication Suite (UC Suite): een complete softwaresuite die communicatietechnologieën integreert in toonaangevende zakelijke software. Organisaties en eindgebruikers die op zoek zijn naar schaalbare oplossingen, integreren voice en messaging eenvoudig in een krachtig platform voor bedrijfscommunicatie – dankzij de innovatieve en gebruiksvriendelijke software.

De UC Suite stelt organisaties in staat om flexibele oplossingen te kiezen, die voldoen aan de unieke eisen van de eindgebruiker. Met de eenvoudige menu-interface maken gebruikers via één enkel communicatieplatform verbinding met gecertificeerde Gigaset pro-telefoonsystemen en alle voor IP geschikte apparaten. De UC Suite voldoet aan erkende standaarden, zoals TAPI, en is gebaseerd op schaalbare architectuur. De implementatie wordt geleverd door Gigaset pro’s internationale netwerk van gecertificeerde partners die ondersteuning bieden bij design, installatie en training van personeel, waardoor bedrijven snel controle krijgen over hun professionele bedrijfscommunicatieplatform.

Een efficiënte oplossing
Om gebruik te kunnen maken van de voordelen van nieuwe communicatietechnologieën, moeten bedrijven steeds vaker kritische applicaties integreren met hun communicatiebehoeften. Maar doordat dit vaak duur en ingewikkeld is, zijn veel van deze integratiesystemen van computer en telefoon vaak alleen beschikbaar voor grote bedrijven. De Gigaset pro UC Suite maakt hier een einde aan. Dankzij de mogelijkheid van licentieaanschaf per apparaat betalen organisaties alleen voor wat ze nodig hebben en kunnen ze uitbreiden wanneer dat nodig is.

Hardware en applicaties
Dankzij het gebruik van de TAPI-standaard integreren eindgebruikers hun telefonie met diverse applicaties van Microsoft, Sage, Salesforce, Oracle, SugarCRM, Lotus, Goldmine en veel andere vendoren – inclusief uitgebreide support voor Microsoft Office, Outlook, Exchange en Skype for Business. De software draait op standaard-Windows-pc’s en -servers. UC Suite ondersteunt traditionele, desktop- en mobiele telefoons, waardoor bedrijven zelf bepalen hoe ze willen bellen en gebeld worden, met de vrijheid om communicatie via smartphones, desktop, DECT of software te integreren.

Meer opties van de Unified Communication Suite
  • Door Instant Messaging en e-mail te integreren met de gebruikersstatus, weet je direct wie beschikbaar zijn en communiceer je snel via één klik.
  • Klantgegevens zijn op te vragen op basis van details van de beller.
  • ‘Click to dial’ vanaf je computer.
  • ‘Contact pop-ups’ van inkomende gesprekken.
  • Aanwezigheidsstatus van alle collega’s.
  • Werkt met elke Gigaset pro-desktoptelefoon en DECT-telefoon binnen de Gigaset pro T440/T640 en Hybrid 120GE on-premise solutions.

Over Gigaset pro
Gigaset pro – onderdeel van de Gigaset Group – bedient zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio met premium producten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Neem voor meer informatie contact op met:
LVTPR
Eline Alberts / Marcel Klein