www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Krakeling Communicatie

Interactive Intelligence beloond voor Cloudoplossingen

Amsterdam, 9 september 2016 - Interactive Intelligence Group, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, is door Frost & Sullivan beloond met de 2016 North American Cloud Customer Contact Center Applications Growth Excellence Leadership Award.

Volgens het bijbehorende award report is de keuze van Frost & Sullivan voor Interactive Intelligence gebaseerd op “de belangrijke groei in de markt voor cloud contact center applicaties, concurrerend en rijk aan functionaliteit en met uitstekende customer support.”

Het rapport benadrukt de groeistrategie van Interactive en met name de nieuwste cloudoplossing, PureCloud, die deze groei heeft versneld: “Met PureCloud introduceerde het bedrijf een aanbod voor contact centers en zakelijke communicatie, rijk aan functionaliteit maar ook simpel, schaalbaar en betaalbaar. De prijsstelling is dan ook gericht op het openbreken van de markt.”

PureCloud is een public cloud oplossing, gebaseerd op microservice-architectuur en gebouwd op de schaalbare Amazon Web Services Cloud. Interactive Intelligence biedt ook een private cloud oplossing: Communications as a Service (CaaS).

Het rapport stelt dat de groei van Interactive duurzaam is  vanwege de gezonde roadmap met productuitbreidingen in de pijplijn: “Het bedrijf blijft tegemoet komen aan de huidige eisen en wensen van de klanten door een continue ontwikkeling van CaaS, het private cloud platform, en PureCloud.”

De waardering voor de customer ownership experience van Interactive blijkt uit de uitspraak in het rapport: “Zodra organisaties beginnen te werken met Interactive Intelligence zet het bedrijf alles op alles om te begrijpen wat de behoeften zijn en deze te matchen met functionaliteit voor het contact center maar ook voor de rest van de organisatie. De cloud platforms zorgen dat klanten gebruik kunnen maken van alle mogelijkheden op het gebied van telefonie, unified communications en content management – alle volledig geïntegreerd over de platfoms.”

De Frost & Sullivan North American Cloud Customer Contact Center Applications Growth Excellence Leadership Award  wordt jaarlijks toegekend aan één leverancier, gebaseerd op de prestaties ten opzichte van de concurrenten* op de volgende aspecten: groeistrategie, bovenmodale groei, prijs en prestatie, duurzaamheid van de groei, customer ownership experience en merkwaarde.

Downloaden van het Frost & Sullivan’s 2016 North American Cloud Customer Contact Center Applications Growth Excellence Leadership Award kan hier: https://www.inin.com/content/2016-north-american-cloud-contact-center-applications-growth-excellence-leadership-award.

Voor meer informatie over PureCloud: https://www.inin.com/customer-engagement/cloud-contact-center.

*Om onbevooroordeeld te zijn en de belangen van concurrenten te beschermen maakt Frost & Sullivan niet bekend welke andere leveranciers beoordeeld zijn.

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) is wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration. Met een geschiedenis van meer dan 20 jaar van ‘industry firsts’, 150+ patentaanvragen en meer dan 6000 wereldwijde klantimplementaties, biedt Interactive Intelligence een snelle ROI maar ook betrouwbaarheid, schaalbaarheid en veiligheid. Het is ook de enige leverancier die door de top-analistenfirma als ‘leader’ wordt aangemerkt in de markt voor customer engagement in zowel de cloud services als de serveroplossingen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Indianapolis, USA en heeft wereldwijd meer dan 2000 werknemers. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl

Contacten
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager Benelux, Africa & Middle East, Interactive Intelligence, linda.hilberdink@inin.com, +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, Krakeling Communicatie, ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl, +31 6 14 76 75 39

Volg Interactive Intelligence
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://bit.ly/1squFZT

Interactive Intelligence is de eigenaar (en heeft registraties) van de merknaam INTERACTIVE INTELLIGENCE, het bijbehorende  LOGO, PURECLOUD en een groot aantal andere trademarks en servicemarks in de Verenigde Staten en andere rechtsgebieden in de wereld. Alle merken van derden genoemd in bovenstaand bericht zijn hun eigendom.
Tags bij dit bericht