www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (4 jaar en 66 dagen geleden)
PR: LVTPR

Vier Benelux-bedrijven in de prijzen bij Scribe EMEA Partner Awards

Den Haag, 9 september 2016Scribe Software, wereldwijd marktleider in data-integratie, heeft vier Benelux-bedrijven erkend met een Scribe EMEA Partner Award. Dat gebeurde gisteravond tijdens een feestelijke uitreiking in het Novotel in Hoofddorp. Avanade won de award voor EMEA Partner of the Year 2016, CRM Partners ontving de award voor EMEA Scribe Online Partner of the Year 2016, Cayentis sleepte de EMEA Solution Innovation Award 2016 in de wacht en Ad Ultima Group werd geëerd als EMEA Best New Partner 2016. Scribe reikte in totaal zes awards uit. De EMEA Rising Star Award ging naar Ambit AG en Anders Jeppesen van Anjep IT werd gekroond tot EMEA MVP (Most Valuable Professional) of the Year 2016.

EMEA Partner of the Year 2016
Avanade won deze award vanwege de ruim driehonderd procent groei van de omzet jaar-op-jaar – een groter resultaat dan Scribe en Avanade ooit samen behaalden. Daarnaast waardeert Scribe het feit dat het echt onderdeel is geworden van Avanades bedrijfscultuur met een eigen plek op het intranet en een Scribe-training aan honderden consultants.

EMEA Scribe Online Partner of the Year 2016
Winnaar CRM Partners is een Scribe-partner van het eerste uur en heeft een ware cloudtransformatie ondergaan. Het bedrijf zag zijn eigen Scribe Online-omzet het afgelopen jaar met meer dan vierhonderd procent toenemen. Ook breidde CRM Partners uit naar Duitsland, dat lange tijd een ‘no cloud’-land was.

EMEA Solution Innovation Award 2016
Volgens Scribe zoekt Cayentis voortdurend de grenzen op van het Scribe Online Platform. De partner bekijkt steeds waar er voor zijn klanten nog meer mogelijkheden liggen op het gebied van connectiviteit en flexibiliteit. Zo ontwikkelde Cayentis het afgelopen jaar een aantal nieuwe connectoren.

EMEA Best New Partner 2016
Voor Ad Ultima Group werd Scribe dit jaar de nummer 1-keus voor elke integratie binnen zijn CRM-projecten. Het bedrijf maakte zich de benodigde Scribe-kennis snel eigen en wierf, en werft nog steeds probleemloos nieuwe klanten. Scribe had zelden een partner die dit met deze snelheid en professionaliteit wist te volbrengen in het eerste jaar als partner.

EMEA Rising Star Award
Ambit AG realiseerde het afgelopen jaar een grote omwenteling. Het snelgroeiende bedrijf in Zwitserland is zeer succesvol en Scribe is er trots op samen met grote stappen de Zwitserse markt te veroveren.

EMEA MVP of the Year 2016
Deze award gaat traditioneel naar een gewaardeerd individu werkzaam bij een van de MVP’s (Most Valuable Players) waar Scribe mee samenwerkt. Anders Jeppesen van Anjep IT won dit jaar de award vanwege zijn tomeloze inzet voor Scribe en zijn altijd positieve instelling.

Rik Dubbink, Partner en CTO van CRM Partners Group: “Het winnen van de EMEA Scribe Online Partner of the Year 2016-award is een erkenning voor de inspanning van het gehele CRM Partners-team en van de focus die wij de laatste jaren op CRM online en Scribe online hebben gelegd. Wij zijn daarom verheugd over de waardering die Scribe hiervoor toont door middel van deze award.”

Henk Adriaans, directeur EMEA van Scribe: “Met deze awards willen we onze waardering uitspreken aan onze partners. Zij zijn het die zich optimaal inzetten om zoveel mogelijk waarde te halen uit de Scribe-oplossingen. Daarmee helpen onze partners bedrijven data-integratie beter mogelijk te maken.”

Over Scribe Software
Scribe is een wereldwijd leverancier van oplossingen die data daar brengen, waar het nodig is – ongeacht de IT-infrastructuur. De producten van Scribe helpen twaalfduizend klanten en 1.200 partners data te gebruiken – cloudgebaseerd, on-premise of een mix daarvan – om zo omzetten te vergroten, service te verlenen en sneller businessvalue te creëren. De oplossingen worden ondersteund door uitgebreide support en training. Hiermee verleent het bedrijf diensten aan klanten binnen een breed spectrum van sectoren, waaronder financiële dienstverlening, life sciences, productie, en media- en entertainmentbedrijven.

Volg Scribe op Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, SlideShare en Instagram.

Voor meer informatie:
Scribe Software
Maarten Westdorp
T: +31 (0)70 – 820 09 854
E: maarten.westdorp@scribesoft.com

LVTPR
Michael Ros / Metta van Straten
T: +31 (0)30 – 65 65 070
E: scribe@lvtpr.nl
Laatste van Scribe Software BV
Scribe breidt activiteiten in Europa uit met nieuw datacenter in Duitsland

Scribe Software introduceert nieuwe generatie Scribe Online iPaaS

Vier Benelux-bedrijven in de prijzen bij Scribe EMEA Partner Awards
Verstreken tijd: 4 jaar en 66 dagen

Logo LVTPR
Scribe Softwar.. contact

Logo Scribe Software BV

+31 (0) 70-8200322
  scribe@lvtpr.nl
  www.scribesoft.com
Scribe Softwar.. sociaal

Scribe Softwar.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise