www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

HSO breidt haar Managed Services diensten uit met 24/7-team

Veenendaal, 8 september 2016HSO, leverancier van CRM- en ERP-oplossingen van Microsoft, heeft haar bestaande HSO Managed Services activiteiten uitgebreid met 24-uurs supportdiensten. Tot op heden waren de Managed Services activiteiten buiten kantooruren gebaseerd op escalatie- of standby-diensten. Dit wordt nu uitgebreid naar 24/7 proactieve managed services, met directe beschikbaarheid van HSO-medewerkers. HSO is de eerste Nederlandse Microsoft-partner die 24 uur per dag, 7 dagen per week proactief applicatiesupport biedt.

De vraag om de dienst komt enerzijds van de retail- en groothandel-klanten van HSO. Voor hen is het cruciaal dat bedrijfskritische systemen altijd beschikbaar zijn en geen downtime kennen. Anderzijds heeft HSO in de afgelopen jaren een flinke stijging gezien in het aantal internationale klanten, waarbij men wereldwijd gebruik maakt van de diensten. HSO kan haar klanten met deze uitbreiding van dienstverlening optimaal voorzien van de juiste proactieve support.

HSO heeft nadrukkelijk gekozen om niet het follow-the-sun-principe te volgen. De grote hoeveelheid aan klantspecifieke, functionele vragen zou ervoor kunnen zorgen dat bij dagelijkse overdrachten ruis ontstaat. Daarom is een dedicated team ingericht. Het 24/7-team neemt, naast supportactiviteiten, verantwoordelijkheid voor ondersteuning bij het uitrollen van nieuwe releases, proactieve en correctieve ondersteuning en 1e lijns incident management voor klanten van HSO en andere HSO-kantoren wereldwijd. Het team doet dit voor het volledige portfolio van HSO, zoals Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Office 365 en BI-oplossingen.

Jan Koedijk, directeur bij HSO: “Ik ben verheugd met de realisatie van deze 24/7-dienst. Met deze uitbreiding van ons dienstenportfolio komen we tegemoet aan de vraag van onze klanten. De uitdaging is om flexibel mee te bewegen met veranderingen en toch hoge kwaliteit te blijven leveren. Met deze 24/7-dienst ontzorgen wij onze klanten, waardoor zij zich kunnen richten op het waarmaken van hun ambities voor internationale groei en het aangaan van de uitdagingen van verandering.”

Over HSO
HSO is sinds 1989 een Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 500 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer, optimalisatie en onderhoud van Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, SharePoint, Office 365 en BI-oplossingen. Dat doet HSO voor zowel Nederlandse organisaties als voor wereldwijd opererende multinationals in de branches retail, groothandel, industrie en technische en zakelijke dienstverleners. HSO behoort tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en is in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’. Meer informatie over HSO is te vinden op http://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL.

Marcommit
Tobias Pasma