www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

ICT-vakbeurzen in Jaarbeurs draaien dit jaar om Data Centric World

Registratie voor Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event nu geopend

Utrecht, 8 september 2016 – Data Centric World is dit jaar het centrale thema van de ICT-vakbeurzen Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event. Bezoekers krijgen hier onder meer inzicht in de ontwikkelingen in dataopslag, databeveiliging en servicemanagement. Op Storage Expo is er deze editie voor het eerst een Datacenter & Cloud Paviljoen. De beurzen vinden plaats op 2 en 3 november 2016 in Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers kunnen zich nu gratis registreren.

Tijdens de drie gelijktijdige ICT-beurzen draait het om een Data Centric World. Ivo Meertens, brandmanager bij Jaarbeurs, licht toe: “In het hedendaagse businessklimaat is data voor de meeste bedrijven de belangrijkste reden van hun bestaan. Iedereen moet competitief blijven om te voldoen aan de steeds groeiende en veranderende vraag van klanten. Zonder een goede IT-infrastructuur en IT-strategie is dit niet mogelijk. IT verdwijnt evenwel steeds meer buiten de deur, terwijl de hoeveelheid data groeit. De uitdaging voor IT-afdelingen is daarom om altijd op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen rond data-integratie, security, beheer en opslag. Hierin proberen Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event in samenwerking met Computable te voorzien.”

Divers seminarprogramma tijdens Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event
Tijdens de beurzen is er een breed seminarprogramma met keynotesessies rondom negen subthema’s: Enterprise Mobility, Cloud Computing, Datacenter & Infrastructure Optimization, Data Growth & Storage Capacity, Privacy, Governance & Riskmanagement, Cyber Security, IT Service Management & Control en Universal Communications. Onder meer brigadegeneraal Hans Folmer spreekt over de toenemende afhankelijkheid van digitale systemen en cyberbedreiging. Spreker Mark Crosbie, Trust and Security Manager EMEA bij Dropbox, leidt het Trust & Security Team van Dropbox EMEA en vertelt bezoekers over het risico- en securitymanagement bij Dropbox. Tevens praat Lee Lawson, hoofd van de Counter Threat Unit Special Operations bij Secure Works, bezoekers bij over Advanced Incident Investigation: lessons learned from APT victims.

Registreren kan gratis via de websites van Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event. Hier staat ook meer informatie over de beursprogramma’s. Bezoekers krijgen toegang tot alle gelijktijdig in Jaarbeurs georganiseerde IT-vakbeurzen, waaronder ook ICT & Logistiek. De beurzen vinden plaats op 2 en 3 november 2016 van 09.30 uur tot 17.00 uur.

Over Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event
De vakbeurzen Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event vinden gelijktijdig plaats op 2 en 3 november 2016 in Jaarbeurs in Utrecht. Tijdens seminars, keynotes en casestudies verwoorden marktleiders, verenigingen en ICT-professionals hun visies, ideeën en antwoorden op de meest actuele ICT-thema’s. Met Data Centric World als overkoepelend thema van deze editie.

Over Jaarbeurs
Het inspireren, motiveren en activeren van handel is waar Jaarbeurs zich dagelijks voor inzet. Hiermee verbinden we mensen en markten, handelaren en producenten. Dit doen we door waardevolle ontmoetingen te creëren, zowel fysiek als online. Zo brengen we mensen in contact met elkaar. Hiertoe beschikt Jaarbeurs over een kleurrijk palet aan mogelijkheden. Jaarbeurs organiseert beurzen, summits en evenementen. Daarnaast positioneert Jaarbeurs onlineplatforms en bieden we bijzondere accommodaties, catering en services.

LVTPR
Nienke Geudeker / Metta van Straten
T: 030 - 656 50 70
E: jaarbeurs@lvtpr.nl
Eerder van Jaarbeurs
30 okt 2019 Microsoft en Mendix winnen twee Computable Awards 2019

22 okt 2019 Toekomst van AI centraal op Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo 2019

31 okt 2018 Microsoft grote winnaar Computable Awards 2018

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl